Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Kittekatty

Bewuste gebruiker
Dit klopt. Jazeker.
Dit medicijn met 1 zolpidem krijgt het voor elkaar om mij in slaap te krijgen. Goddank.
Ik ook. 1 zolpidem ( normaal zonder andere middelen, gewone dagen ) en 12,5 gram Quetiapine of zonder ook wel .
Slaap is gezond, zolpidem misschien niet zo, maar niet slapen brengt t lichaam meer schade aan. Ik spreek uit ervaring .
soms is het de enige uitweg ( voor nu ). En dat is fijn

Hija de la luna 1

Belezen gebruiker
Paracetamol is geen slaapmiddel...maar een pijnstiller voorzover dat ik weet.
Met name bij plotseling ontstane pijn, bijvoorbeeld na een operatie of een val met kneuzingen.

Grappig dat dit zo goed bij je werkt!
Ik heb helaas wat
"sterkers" nodig..
Bij mij helpt het ook in combinatie met Zolpidem of Zopiclon

PsychedelicMagic

Badass junkie
shit man, als je letterlijk alles al doet om te kunnen slapen en het maar niet lukt; dat is gekmakend en dat is nog zacht uitgedrukt. als je letterlijk alles al hebt geprobeerd, zou je om 2,5mg zyprexa kunnen vragen.... sedeert, breng je gedachten tot rust..

sterkte

PsychedelicMagic

Badass junkie
ja, heb het vijf jaar gebruikt. ervan afkomen was lastig, maar ik heb vijf jaar lang minimaal 8uur per dag geslapen.... Het werkt, maar je betaald er wel een prijs voor. Zou zyprexa als alle laatste optie overwegen, en eerst opzoek gaan naar betere alternatieven. Want die zijn er misschien wel.

WAZA

Belezen gebruiker
Moet je eens het leger in dan wil jeom 7 uur savonds naar bed als je helemaal kapot bent van lichaamsbeweging., Als je niet kan slapen doe je gewoon geen reet

Te weinig eten wilt ook nog weel eens slaapproblemen geven

De Zandman

Badass junkie
Absoluut.
Ik gebruik dit al jaaren, en zowaar, ik kan er echt goed door slapen. Icm 1 zolpidem.
Binnen 10 minuten ben ik vertrokken.
Want bijna niet kunnen slapen heeft mij een daverende, dreunende burn-out opgeleverd, en deze heeft verrekte lang geduurd...

GeEFmEDiEShIzzLe

Bewuste gebruiker
Absoluut.
Ik gebruik dit al jaaren, en zowaar, ik kan er echt goed door slapen. Icm 1 zolpidem.
Binnen 10 minuten ben ik vertrokken.
Want bijna niet kunnen slapen heeft mij een daverende, dreunende burn-out opgeleverd, en deze heeft verrekte lang geduurd...
Same here, ben blij dat dit heel erg helpt, ook tegen ptss. Ik leef weer!

WeAreThe99%

Experimenterende gebruiker
Dag allen,

Met de handen in het haar hier maar een account aangemaakt, in de hoop dat enige ervaringsdeskundigen o.i.d. nog tips hebben.

Het probleem is, zoals de gebruikersnaam aangeeft, slapen.
Het lukt me simpelweg niet. Het heeft niet te maken met piekeren, onrust, wat dan ook; ik kom gewoon niet in slaap.
Hiervoor ook onder behandeling van een psychiater/Slaap-Waakcentrum, maar ook zij zitten onderhand met de handen in het haar wat te doen.

Onderhand heb ik alle benzo's (voorgeschreven) afgetikt. Van (voor mijn doen als onervaren gebruiker) monsterdoseringen tot combinaties, niets schijnt te helpen. Opiaten zouden de volgende stap zijn; deze zijn helaas vanwege epilepsie gecontraindiceerd.
M'n behandelend artsen hebben geen opties meer en geven aan dat ik een second-opinion kan aanvragen, maar een andere arts kan gok ik niet opeens nieuwe medicatie tevoorschijn toveren.

Zijn er hier mensen die toevallig nog ideeen hebben qua medicatie die eventueel als goede bijwerking in slaap vallen hebben?

Promethazine, benzo's en combinaties van deze zijn al geprobeerd.
Xyrem is nog een optie

Zompje

Newbie
Al eens alternatieve behandelingen geprobeerd? Ik dacht meteen aan acupunctuur of cranio-sacraalbehandeling. Misschien zijn er onbewuste blokkades in je energetisch systeem die het slapen verhinderen.... klassieke geneeskunde kan zulke dingen niet opzoeken omdat het op een totaal andere manier werkt. Voorts mss iets met voeding? Ik weet dat puur kriekensap voor Melatonine aanmaak en havermout eten voor het slapen. Haver ontspant. Meer info bij voedingsdeskundige. Dit alles al dan niet in combinatie met medicijnen. Ik wens je een deugddoende nachtrust toe!

Kittekatty

Bewuste gebruiker
Hoe gaat t nu, ben je inmiddels verder gekomen.
Zo nee dan heb ik wel een tip. Hypnotherapie.
Er is ergens iets in je brein ( scan maken is ook een idee)
Het is niet 123 slaap
het zijn woorden , ruimte en in jezelf keren.
ik denk dag jij net als ik toen er zo tegen op keek.
Ik kon het toch niet, ik was geen slaper
Ik ben een denker...

nu wel zolpidem 1 mg
Al jaren en slaap 6/8 uren . Maar niet eens diep. Vaak wakker.
Wel slaap ik snel door.

1 sessie goede hypno / lees hart en hoofd in balans , en wie weet is je ritme weer op te bouwen . Ik heb er zoveel rugzakken af mogen doen daar, gelachen en gehuild en ik heb nog zeker tijd nodig voor alles een plek te geven, maar ik ben sterker en een goede mama.

laat je wat horen ?
PB mag ook

x

PowerPlant

Experimenterende gebruiker
Zelf neem ik 200mg seroquel
Das ook wel een aardige dosis, zo opgebouwd door tolerantie? Ik heb een tijdje 25mg gebruikt en ging daar echt nokkie van maar ben gestopt vanwege sufheid overdag. Met benzo's heb ik dat daarin tegen niet

Mijn vader neemt een paar druppels THC olie en zweert erbij.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Das ook wel een aardige dosis, zo opgebouwd door tolerantie? Ik heb een tijdje 25mg gebruikt en ging daar echt nokkie van maar ben gestopt vanwege sufheid overdag. Met benzo's heb ik dat daarin tegen niet

Mijn vader neemt een paar druppels THC olie en zweert erbij.
Ik voelde zelf pas effect op 100mg, maar niet genoeg om te zeggen dat ik er in slaap van viel.
Daarom dat m'n psychiater het op 200 heeft gezet, nog maar een week geleden, kijken wat het geeft.

Ben ook pro thc olie, is heel goed tegen paniekaanvallen, maar wist niet dat je er van kon slapen.
Is het omdat het hem kalm maakt?

Dopemonster

Bewuste gebruiker
Ik zou zeggen quatiapine 25mg samen met zolpidem en promethazine. Als je dan nog niet slaapt weet ik het ook niet meer.🤷‍♂️

Dopemonster

Bewuste gebruiker
Dag allen;

Even wat radiostilte geweest gezien overleg.
Verscheidene artsen hebben inmiddels hun plasje erover gedaan.
Ook 2x 1 dag "opgenomen" geweest om (kunstmatig) wat bij te slapen onder toezicht van een anesthesist.
Er blijft 0 op rekest komen helaas. Inmiddels is de afdeling anesthesie van het lokale ziekenhuis tot de conclusie gekomen i.o.m. de psychiater dat de nadelen van opiaten momenteel niet langer opwegen tegen de gevolgen van niet slapen.
Ofwel; hoe veel nadelen er ook aan kleven, ze gaan starten met oxycodon.
De opmerkingen van hier heb ik zeker meegenomen, maar om te zeggen dat ik met de handen in het haar zit is een grof understatement. Op dit moment zou ik een verslaving op de koop toenemen om maar een paar uur te kunnen slapen.

Mocht iemand toch nog alternatieven weten hoor ik ze graag, maar gezien de hoeveelheid artsen die uitgespeeld zijn inmiddels acht ik die kans klein.
Kunnen ze niet eerst een lichtere opiaat overwegen in combinatie met een benzo? Ik weet van mezelf bijvoorbeeld als me opiatentolerantie laag is en ik neem codeine / odsmt samen met clonazolam/diazepam dat ik net als op heroine ga knikkerbollen en meerdere malen in slaap val op de bank als ik niet naar me bed ga. Met codeine en diazepam ervaar ik de roes op een euforische manier, met odsmt en clonazolam ervaar ik veel minder euforie en meer rust, ook meer knikkerbol momenten. Alleen odsmt en clonazolam is zelfmedicatie en niet via de zorg. Maar om nou gelijk met oxycodon te beginnen is wel een dingetje zegmaar.

CuriousExplorer

Badass junkie
Zolpidem is ook maar enkel als inslaper geschikt.
Het is hetgene dat mij het meest snel in slaap krijgt, maar nooit langer dan een paar uur. Zelfs niet met dubbele, of zelfs driedubbele dosis.

De Zandman

Badass junkie
Zonder enige twijfel!
Ennehh....neem die oxcycodon dus maar niet!
Dat is geen slaapmiddel...wel een uiterst verslavend opiaat!
Je raakt hooked en je hebt steeds meer nodig.
Dat heb je met seroquel dus niet...
Zolpidem en promethazine erbij, en...slapen maar.
Soms ontstaat restless legs syndroom, daar is sifrol een goed middel tegen.

Laatst bewerkt:
Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan