Speed, pasta dat na drogen geel uitslaat

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Acetyllysergic zei:
Ze maken 100% pep (volledig vloeibare vorm), ze doen er 'iets' bij en het wordt vaste 73%

(is mijn theorie)

Nee in vaste vorm hecht de amfetamine zich aan het HCL das zout.
Liquid speed zit in ampullen, en heeft geen zout.

peppie

Belezen gebruiker
In de tijd dat de pep nog droog was zo'n 20 jaar geleden denk ik, koste de pep tussen de fl. 12 en FL. 15,- (guldens dus) toen was de pep altijd goed er werd niet getest over percentages werd niet gesproken (gewooon genieten) zou je die prijzen met nu -euro's- vergelijken zou je rond de € 7,- per gram uit komen.
Als je nog wat inflatie meeneemt zou je op zo'n 8 a 10 euro uitkomen voor losse grammetjes, lijkt mij.
Wat is nu het voordeel voor die dealer, oke hij verkoopt het spul goedkoper nu maar fikkert er een zooi prut bij dat er nu een heleboel mensen afhaken en zoeken wat anders ,meth ofzo.
Als ze het nu gewoon nog voor dezelfde prijs verkopen als vroeger verdienen ze net zoveel en je hebt meer tevreden klanten. :wink:

Wat ook opvalt nu overal moet je veel inkopen bijna niemant verkoopt meer gewoon een paar gram.
En ik heb juist geen zin om bv 100 gram van dat spul thuis te hebben liggen.
Het wordt tijd om te legaliseren die hap. :grin:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ik betaalde 20 jaar geleden 25 gulden ....

dus de prijs is precies gelijk, en me dealer van toen is dit jaar opgelsoten in een tehuis.

RIP Pim

peppie

Belezen gebruiker
ExceptionalInsight zei:
peppie zei:
Maar waarom eigenlijk altijd caffeine kan het niet met een neutraal product waar je dus geen bijwerkingen van krijgt :confused:
Als het oppeppend werkt heeft de (onervaren) opgelichte persoon nog het idee dat het goed is.

Mijn theorie zou dan zijn : doe net als bij coke er een neutraalmiddel doorheen wat niet het effect van speed beinvloed.
Als je dan bij pure pep het zou verdubbelen dus van die 75% iets van 37 a 40% zou maken, heb je volgens mij nog steeds een lekker gevoel van speed.
Het is tenminste bij mij dat juist die caffeine de boel verkloot.

Vooral voor beginners kun je beter rond de 30% zitten, dat is wat het test centrum mij vertelde

peppie

Belezen gebruiker
Prijs is niet gelijk, ik betaalde tussen de 12 en 15 gulden en jij 25 gulden da's het dubbele :wink:
Zal wel per streek verschillen want hier is alles beter en goedkoper dan is het westen :)
p.s bedoel jij die 25 gulden als losse grammetjes ? dus je gaat naar je dealer toe en haalt 1 gram, meer haalde ik nooit want daar kon ik heel lang mee vooruit.

Als ik 10 gram kocht betaalde ik 7 gulden en 50 cent en dat was ergens in 1990

Wacky

Badass junkie
peppie zei:
Vooral voor beginners kun je beter rond de 30% zitten, dat is wat het test centrum mij vertelde

Dat vind ik maar een vreemde instelling.
Ook als beginner kun je toch beter een half zo groot lijntje nemen van goed spul. Het "risico" zit hem volgens mij juist in dat mensen 30% gewend zijn en dan veel te veel pakken als ze ineens goede krijgen.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
per gram betaalde ik bij Der Pim 25 gulden ....

voor me pil 40 gulden ....

Enkhuizen Noord Holland Nederland Aarde

Carlitos

Badass junkie
Rond pimmetje hangen de vliegen letterlijk.
De draka had de beste tijd ooit met al die peppie's daar.
Voor mij is het verhaal nu duidelijk,goed om te weten dit!!

@Wacky.
Dat het nat is heeft nog wel een voordeel toch dat is dat het langer houdbaar blijft in de vriezer lijkt me.
Me droge pep was na 3 maanden ook nog goed dat wel.. maar voor een junk wie een eenmalige aanbieding krijgt van 70+% is het handig opzich als de bal nat is lijkt me ?!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Pim is een legende, een levend bewijs hoe taai een mens kan zijn, hoe veel een mens kan hebben.
Vorig jaar las ik het op internet dat ie opgesloten zit, als ik bij Pim zat voelde ik me thuis.
In de chaos, de katten, zijn vriendin, zijn uiterlijk Toen wist i kal dat het nooit zover mocht komen.

Ik flash nu terug in de tijd, ik nam daar altijd een lijntje links rechts en rende naar de Stadsherberg, na uren kwam ik bezweet buiten nam nog 2 lijntjes en smeet de dynamiet weg.
Ben wel is na gezeten door die rooie taekwondo freak omdat me broer de eigenaar had geslagen, toen zag ie mij voor hem aan. Dankzij de dynamiet sprintte ik de overgetrainde super gezonde taekwondo kwal er uit .... ik liet hem achter als een R1 die een scoortertjjuuhhh in haalt.
Als ik op Maandag moest werken stapte ik op me Peugot 103 SP en verwerkte me kater dapper als een echte man.

:tearsofjoy:

vroeguuhhhhh toen er nog geen internet was ouwe ....

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Acetyllysergic zei:
can you share us the complete story? :grin:

Ja een tripreport brand in me hoofd, mijn hoofd zit vol met dit soort uitzinnige uitspattingen.
Misschien ooit .... me hoofd moet nu teveel stress dragen om creatief te zijn.

peppie

Belezen gebruiker
lysergine25 zei:
per gram betaalde ik bij Der Pim 25 gulden ....

voor me pil 40 gulden ....

Enkhuizen Noord Holland Nederland Aarde

Volgens mij is dat wel 25 a 30 jaar terug i.p.v. 20.
25 jaar geleden betaalde je idd bijna vijf tientjes voor een pil, maar dan had je ook pillen die 3x zo hard gingen als nu :xtc:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
het is precies 39-17=22 jaar terug .....

Gele pillen uit Amerika .... nooit getest. Waarschijnlijk 80mg.
Als een kanon ging ik , wat een waanzinnige mdma ....
Zo maken ze het niet meer.

Crave terug naar Vroeguuuhhhhhh

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Had ik nog niet zo lang geleden ook een keer, werd echt donkergeel, zag er heel smerig uit ook en rook naar verrotte vis en vuilnisbakken. Het ging alleen niet "zweven" dit keer, maar het werden keiharde dikke, kleine korreltjes die ook gewoon in diezelfde formatie in mijn snot bleven hangen en verder niet echt oplosten ofzo. Ik voelde er naturlijk ook geen ene fuck van, dus heb het bij een paar (hele ranzige) lijntjes gehouden en daarna maar weer teleurgesteld weggepleurd. Geen idee wat het geweest kan zijn en ik denk dat ik dat - voor mijn eigen gemoedstoestand - liever niets eens wil weten ook... Het was iig geen amfetamine, maar gewoon iets heel ander smerigs en die dealer heeft mij daarna uiteraard niet meer als klant teruggezien. Bah! :kots:

Overigens heb ik nu sinds een tijdje eindelijk wel weer redelijk goede (dex, niet mijn favoriet, maar na alle ellende van de afgelopen 7 mnd, ben ik nu zo blij als een kind hiermee). Mij hoor je dus even niet meer klagen... :wink:

tipsyflipsy

Belezen gebruiker
er is nieuwe op de markt

is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllllllllllllllllll fijn

getest 68% amfetaminie + beetje manitol

maar dat geeft niet

hahahahahahahahahahahahah

er is weer BMK dus ook goeie pep

:rock: :rock:

peppie

Belezen gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Goede pep is nooit weg geweest.

Het anders ver te zoeken, de goeie pep.
Tot nu toe kom ik niet verder dan 15% :(

Nu ben ik de laatste tijd er ook niet meer mee bezig geweest, omdat het telkens weer een teleurstelling is

1) Inderdaad, goeie pep is er vanaf er pep was. WAAR? Research
2)Om effe terug op de "main question" te komen; pep krijgt soms een gele kleur wanneer het drogingsproces niet correct gebeurt (nt goed opgeklopt) en er 'gisting' ontstaat.

Tja die pasta....beter dr je neus dan dr je darmen

MMDMA

Newbie
Af en toe heb ik de mogelijkheid om 70-73% speed te krijgen,de beste lijn die ik ooit gesnoven had!
Tranen rolde automatisch van men kaak niet omdat het brandde,maar wel omdat het heel erg chemisch rook,mijn ogen sprongen van half toe,naar open.
Het was extreem vers,ik weet niet hoe die gozer erachter was geraakt maar als je dit zoekt zul je heel lang zoeken.
Effect begon direct,er was maar 1 lijn nodig voor een effect dat je niet kunt bereiken met die goedkope rommel all snuif je 10 gram!

Kleur was spier wit,droog en ging niet vliegen als fijn stof.verkleurde ook niet bleef spier wit.
(met andere spek heb ik vaak dat het verkleurt naar geel)

Wat een Monster pep dit was :rock: spijtig dat ik die dude bijna nooit meer zie :(

Carlitos

Badass junkie
tipsyflipsy zei:
er is nieuwe op de markt

is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllllllllllllllllll fijn

getest 68% amfetaminie + beetje manitol

maar dat geeft niet

hahahahahahahahahahahahah

er is weer BMK dus ook goeie pep

:rock: :rock:

Word gezegd bij de test dan of er manitol in zit ?
Of heb je dat zelf gedaan soms :tearsofjoy:
En het ging eerst toch om methamfetamine las ik dat je zei wat is het nou ?

peppie

Belezen gebruiker
ABC No Janeiro zei:
2)Om effe terug op de "main question" te komen; pep krijgt soms een gele kleur wanneer het drogingsproces niet correct gebeurt (nt goed opgeklopt) en er 'gisting' ontstaat.

Tja die pasta....beter dr je neus dan dr je darmen

Dacht altijd dat het door de caffeine kwam :)

de GT

Bewuste gebruiker
MMDMA zei:
Af en toe heb ik de mogelijkheid om 70-73% speed te krijgen,de beste lijn die ik ooit gesnoven had!
Tranen rolde automatisch van men kaak niet omdat het brandde,maar wel omdat het heel erg chemisch rook,mijn ogen sprongen van half toe,naar open.
Het was extreem vers,ik weet niet hoe die gozer erachter was geraakt maar als je dit zoekt zul je heel lang zoeken.
Effect begon direct,er was maar 1 lijn nodig voor een effect dat je niet kunt bereiken met die goedkope rommel all snuif je 10 gram!

Kleur was spier wit,droog en ging niet vliegen als fijn stof.verkleurde ook niet bleef spier wit.
(met andere spek heb ik vaak dat het verkleurt naar geel)

Wat een Monster pep dit was :rock: spijtig dat ik die dude bijna nooit meer zie :(

ik weet niet waar je vandaan komt, maar hier in rotterdam/den haag is er voldoende van dat spul dat aan jou beschrijving voldoet. :wave:

peppie

Belezen gebruiker
De laatste tijd heeft iedereen het hier dan over 70% of meer, maar vrijwel altijd is dat dan dex !

Maar mijn ervaring met dex is dat het een hele milde speed variant is.
Niet te vergelijken met de normale 70% amfetamine.

En juist dat is bijna niet meer te vinden.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter

Appart, ik heb precies het tegenover gestelde. Ik sta meer strak, blijf veel langer wakker, en wordt geestelijk veel meer opgepept (lichamelijk wel wat minder). achja, iedereen ervaart het anders. Maar mijn psychiater zei wel dat dex veel sterker is.

Woodgnome

Newbie
Petrovic zei:

Appart, ik heb precies het tegenover gestelde. Ik sta meer strak, blijf veel langer wakker, en wordt geestelijk veel meer opgepept (lichamelijk wel wat minder). achja, iedereen ervaart het anders. Maar mijn psychiater zei wel dat dex veel sterker is.

Als je het objectief bekijkt;

Dex is sterker omdat het volledig bestaat uit(sulfaat niet mee getelt) d-amfetamine(dopamine gericht), integenstelling tot racemic dat bestaat uit dl-amfetamine(dex+levo). Levo(noradrenaline gericht) is ook sterker als racemic, omdat het dus volledig uit l-amfetamine bestaat.

Racemic is per gram dus minder effectief. Hier gaat het om het objectieve effect, wat onafhankelijk is van jouw subjectieve beleving van het effect. Jouw subjectieve beleving van het effect is weer afhankelijk van (heel) veel verschillende dingen.

Het verschil in beleving heeft dus te maken met verschil in effect, en niet(direct) met verschil in effectiviteit.

Huh?

De effecten van noradrenaline zijn, vergeleken met dopamine, vooral "lichamelijk" in de zin van;
Spijsvertering stil leggen
Bloeddruk verhoging
Hartslag versnellen
Spieren spannen
Maar in, vergelijking met dopamine, ook sneller onprettig(angst, onrust, gespannen etc). En aangezien l-amfetamine grotendeels noradrenaline gericht is, kan je zeggen dat dl-amfetamine een vergelijkbare lichamelijke en geestelijke kick geeft.

De effecten van dopamine zijn, vergeleken met noradrenaline, vooral "geestelijk" in de zin van;
Euforie
Cognitieve processen
Sociale "zin"
En, in vergelijking met noradrenaline, ook minder psychotisch. Nouja, dan kan je dus zeggen dat d-amfetamine een minder lichamelijke kick geven, maar een grotere geestelijke kick.(Daarom word ook vaak gezegd dat dex minder "schadelijk" is, omdat men makkelijker kan eten, slapen en relatief rustig is. Vooral in een verslaving is dit lichamelijk minder schadelijk.)

Maar, alles is ook weer sterk afhankelijk van individuele neurologische toestand, elk mens is anders. Daarom is de bovengenoemde beschrijving vanaf "Huh?" onbetrouwbaar, maar beter als de spontane hersenspinsels die velen uit schijten.

Krankenstyn

Newbie
Woodgnome zei:
Daarom is de bovengenoemde beschrijving vanaf "Huh?" onbetrouwbaar, maar beter als de spontane hersenspinsels die velen uit schijten.[/i]

Interessante bijdrage, maar waarom dek je jezelf in met die laatste zin? Als je toch niet gelooft dat de door jouw beschreven effecten kunnen 'zijn zoals ze zijn' vanwege de vele 'brillen' van gebruikers -dit voel je al aankomen tijdens de tweede helft van het betrouwbare gedeelte- dan had je posting net zo goed kunnen eindigen na het woord 'effectief'?

peppie

Belezen gebruiker
Krankenstyn zei:
dan had je posting net zo goed kunnen eindigen na het woord 'effectief'?

"effectiviteit." :wink:

Wat maakt het uit, ieder heeft zo zijn eigen gevoel ermee dus is het juist als hij het op die manier uitdrukt. :)

Peppie, lees TRAGER

Woodgnome zei:
Als je het objectief bekijkt;

Dex is sterker omdat het volledig bestaat uit(sulfaat niet mee getelt) d-amfetamine(dopamine gericht), integenstelling tot racemic dat bestaat uit dl-amfetamine(dex+levo). Levo(noradrenaline gericht) is ook sterker als racemic, omdat het dus volledig uit l-amfetamine bestaat.

Racemic is per gram dus minder effectief

rauwboy

Newbie
lysergine25 zei:
Acetyllysergic zei:
Ze maken 100% pep (volledig vloeibare vorm), ze doen er 'iets' bij en het wordt vaste 73%

(is mijn theorie)

Nee in vaste vorm hecht de amfetamine zich aan het HCL das zout.
Liquid speed zit in ampullen, en heeft geen zout.

ken je het lekker inventieus ofzo neemen...........oftewel spuiten,......bah he!

Bovenaan