Acetyllysergic zei:Ze maken 100% pep (volledig vloeibare vorm), ze doen er 'iets' bij en het wordt vaste 73%
(is mijn theorie)
Nee in vaste vorm hecht de amfetamine zich aan het HCL das zout.
Liquid speed zit in ampullen, en heeft geen zout.
Acetyllysergic zei:Ze maken 100% pep (volledig vloeibare vorm), ze doen er 'iets' bij en het wordt vaste 73%
(is mijn theorie)
Wacky zei:Het drogen is nu klaar, 10g nat is 6g droog geworden. Jippie, ik heb weer super pep !![]()
ExceptionalInsight zei:Als het oppeppend werkt heeft de (onervaren) opgelichte persoon nog het idee dat het goed is.peppie zei:Maar waarom eigenlijk altijd caffeine kan het niet met een neutraal product waar je dus geen bijwerkingen van krijgt![]()
peppie zei:Vooral voor beginners kun je beter rond de 30% zitten, dat is wat het test centrum mij vertelde
Acetyllysergic zei:can you share us the complete story?![]()
lysergine25 zei:per gram betaalde ik bij Der Pim 25 gulden ....
voor me pil 40 gulden ....
Enkhuizen Noord Holland Nederland Aarde

lysergine25 zei:het is precies 39-17=22 jaar terug .....

Houd je nu maar weer gewoon aan de topics, ja? Goede pep is nooit weg geweest.tipsyflipsy zei:er is nieuwe op de markt
ExceptionalInsight zei:Goede pep is nooit weg geweest.
spijtig dat ik die dude bijna nooit meer zie tipsyflipsy zei:er is nieuwe op de markt
is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllllllllllllllllll fijn
getest 68% amfetaminie + beetje manitol
maar dat geeft niet
hahahahahahahahahahahahah
er is weer BMK dus ook goeie pep
![]()
![]()
ABC No Janeiro zei:2)Om effe terug op de "main question" te komen; pep krijgt soms een gele kleur wanneer het drogingsproces niet correct gebeurt (nt goed opgeklopt) en er 'gisting' ontstaat.
Tja die pasta....beter dr je neus dan dr je darmen
MMDMA zei:Af en toe heb ik de mogelijkheid om 70-73% speed te krijgen,de beste lijn die ik ooit gesnoven had!
Tranen rolde automatisch van men kaak niet omdat het brandde,maar wel omdat het heel erg chemisch rook,mijn ogen sprongen van half toe,naar open.
Het was extreem vers,ik weet niet hoe die gozer erachter was geraakt maar als je dit zoekt zul je heel lang zoeken.
Effect begon direct,er was maar 1 lijn nodig voor een effect dat je niet kunt bereiken met die goedkope rommel all snuif je 10 gram!
Kleur was spier wit,droog en ging niet vliegen als fijn stof.verkleurde ook niet bleef spier wit.
(met andere spek heb ik vaak dat het verkleurt naar geel)
Wat een Monster pep dit wasspijtig dat ik die dude bijna nooit meer zie
![]()

Maar mijn ervaring met dex is dat het een hele milde speed variant is.
Petrovic zei:Maar mijn ervaring met dex is dat het een hele milde speed variant is.
Appart, ik heb precies het tegenover gestelde. Ik sta meer strak, blijf veel langer wakker, en wordt geestelijk veel meer opgepept (lichamelijk wel wat minder). achja, iedereen ervaart het anders. Maar mijn psychiater zei wel dat dex veel sterker is.
Woodgnome zei:Daarom is de bovengenoemde beschrijving vanaf "Huh?" onbetrouwbaar, maar beter als de spontane hersenspinsels die velen uit schijten.[/i]
Krankenstyn zei:dan had je posting net zo goed kunnen eindigen na het woord 'effectief'?
Woodgnome zei:Als je het objectief bekijkt;
Dex is sterker omdat het volledig bestaat uit(sulfaat niet mee getelt) d-amfetamine(dopamine gericht), integenstelling tot racemic dat bestaat uit dl-amfetamine(dex+levo). Levo(noradrenaline gericht) is ook sterker als racemic, omdat het dus volledig uit l-amfetamine bestaat.
Racemic is per gram dus minder effectief
lysergine25 zei:Acetyllysergic zei:Ze maken 100% pep (volledig vloeibare vorm), ze doen er 'iets' bij en het wordt vaste 73%
(is mijn theorie)
Nee in vaste vorm hecht de amfetamine zich aan het HCL das zout.
Liquid speed zit in ampullen, en heeft geen zout.
Je hóéft het niet te nemen..rauwboy zei:ken je het lekker inventieus ofzo neemen...........oftewel spuiten,......bah he!