Opeenrodepaddestoel
Belezen gebruiker
Afgelopen weekend heb ik voor het eerst speed gebruikt op een festival. Enige probleem is dat ik er helemaal niks van gemerkt heb. Ik heb in totaal 5 sleutelpunten gesnoven, na de laatste nog een uur gewacht en gewoon werkelijk nul effect. Nu ben ik toch wel redelijk zeker van dat het echt speed is, zo ziet het eruit en zo ruikt het, maar desondanks brandde het amper in mijn neus. Het is na het drogen wel nog een keer nat geworden door de regen maar volgens mij zou dit niet erg moeten zijn? Ik heb het daarna weer goed laten drogen en het is nu weer een fijn wit poeder.
Overigens was ik niet de enige die geen effect voelde dus het lag ook niet aan mij. Wel hadden we de dag ervoor al 4F gebruikt maar het lijkt me ook sterk dat het daaraan heeft gelegen. Dus kortom is mijn vraag; hoe kan dit???
Overigens was ik niet de enige die geen effect voelde dus het lag ook niet aan mij. Wel hadden we de dag ervoor al 4F gebruikt maar het lijkt me ook sterk dat het daaraan heeft gelegen. Dus kortom is mijn vraag; hoe kan dit???