Ik kan zeggen dat dit zeker waar is. Ik merkte toen ik veel nam ik steeds minder persoonlijkheid had, en je gedachten veranderen in een negatieve spiraal door overmatig benzo gebruik.
@trippymeeuw
Met afbouwen was het wel erg lastig maar je krijgt er zeker vruchten voor terug. Ik heb ook veel last van prikkels, angst en kan soms daardoor geen licht, geluid, of wat dan ook hebben en dan kan ik niets. Toch moet ik dat accepteren omdat mijn hersenen dit doen en moet ik leren leven met dit.
Zoals anderen mensen ook al gezegd hebben, het helpt tijdelijk. Hopelijk leer je met de prikkels omgaan en creëer je handvatten door te ervaren. Dat is jammer genoeg de enige manier. Gelukkig neem je al hulp aan en zoek je dat op, dat is echt al een hele grote goede stap!
Ik weet zeker dat het beter gaat worden als je jouw manier vind want ik merk in je posts dat je er echt klaar mee bent. Pak die negatieve energie en zet het om in motivatie als dat kan, om er vanaf te komen. Hopelijk biedt het je iets, je kunt het zeker als ik en alle anderen het ook kunnen!