pbwebmaster
Bewuste gebruiker
Hoj,
sinds 2 maanden slik ik af en toe XTC. En met af en toe bedoel ik wekelijks
. Ik weet dat het wordt afgeraden maar het is erg moeilijk voor me om er af te blijven, dat merkte ik ook al toen ik begon met blowen want dat doe ik nu bijna elke dag. Ik ben erg verslavingsgevoelig of hoe je dat ook mag schrijven, en kan soms moeilijk zonder ''kicks''. Gelukkig werk ik nu 3 dagen id week dus ik heb wel een beetje afleiding maar toch lukt het me niet om het langer dan een week vol te houden. Vooral nu ik klaar ben met school heb ik zoveel vrije tijd waar ik wat mee wil doen.
Nu valt mij op dat ik de laatste tijd last heb van stemmingswisselingen een paar keer per dag. Dus soms voel ik me zoo verschrikkelijk goed zonder pilletje, en dan ineens slaat mijn humeur helemaal op zijn kop en voel ik me zwaar klote! Ik hoorde ook dat als je slikt, je een bloedprop in je bloedvaten kunt krijgen en die kan naar je hersenen schieten en je zou dan opslag doodzijn, (is me verteld)
Ik weet dat dit een beetje een vaag bericht is maar ik ben een beetje ten einde raad, dus wie heeft tips???
doei doei
sinds 2 maanden slik ik af en toe XTC. En met af en toe bedoel ik wekelijks
Nu valt mij op dat ik de laatste tijd last heb van stemmingswisselingen een paar keer per dag. Dus soms voel ik me zoo verschrikkelijk goed zonder pilletje, en dan ineens slaat mijn humeur helemaal op zijn kop en voel ik me zwaar klote! Ik hoorde ook dat als je slikt, je een bloedprop in je bloedvaten kunt krijgen en die kan naar je hersenen schieten en je zou dan opslag doodzijn, (is me verteld)
doei doei