Stemmingswisselingen

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Hoj,
sinds 2 maanden slik ik af en toe XTC. En met af en toe bedoel ik wekelijks :(. Ik weet dat het wordt afgeraden maar het is erg moeilijk voor me om er af te blijven, dat merkte ik ook al toen ik begon met blowen want dat doe ik nu bijna elke dag. Ik ben erg verslavingsgevoelig of hoe je dat ook mag schrijven, en kan soms moeilijk zonder ''kicks''. Gelukkig werk ik nu 3 dagen id week dus ik heb wel een beetje afleiding maar toch lukt het me niet om het langer dan een week vol te houden. Vooral nu ik klaar ben met school heb ik zoveel vrije tijd waar ik wat mee wil doen.

Nu valt mij op dat ik de laatste tijd last heb van stemmingswisselingen een paar keer per dag. Dus soms voel ik me zoo verschrikkelijk goed zonder pilletje, en dan ineens slaat mijn humeur helemaal op zijn kop en voel ik me zwaar klote! Ik hoorde ook dat als je slikt, je een bloedprop in je bloedvaten kunt krijgen en die kan naar je hersenen schieten en je zou dan opslag doodzijn, (is me verteld) :confused: Ik weet dat dit een beetje een vaag bericht is maar ik ben een beetje ten einde raad, dus wie heeft tips???

doei doei :wave:

Miss J

Bewuste gebruiker
Het is niet zo raar dat je stemmingswisselingen hebt, je serotonine gehalte zal wel heel erg laag zijn op dit moment. Dat je van xtc een bloedprop krijgt is onzin, maar omdat je zo vaak gebruik is er wel meer kans op hersenbeschadiging.

Tip: Minderen

kiekert

Bewuste gebruiker
Je bent een zak zonder ballen.

'ik kan er zo moeilijk vanaf blijven'. Man sodemieter toch op.

Als je toch weet waar je stemmingswisselingen door komen (je doet het teveel), waarom kom je dan een vraag stellen?

:wave:

Mirrorball

Bewuste gebruiker
kiekert zei:
Je bent een zak zonder ballen.

'ik kan er zo moeilijk vanaf blijven'. Man sodemieter toch op.

Als je toch weet waar je stemmingswisselingen door komen (je doet het teveel), waarom kom je dan een vraag stellen?

:wave:
+1

tommeke

Newbie
heb me ooit laten vertellen dat md een stofje in je opwekt waardoor je heel gelukkig wordt, het probleem is dat de md dit stofje uitbuid, dit kan allemaal geen kwaad maar als je te veel gebruikt zal dit stofje opgeraken waardoor je je zeer slecht kunt voelen.

Jij gebruikt nu regelmatig, als je nu md inneemt, heb je dan nog steeds hetzelfde gelukkige gevoel zoals bij de eerste of tweede of derde keer?

Probeer eens 3 weken te stoppen en kijk dan eens wat het met je doet, voel je je in het algemeen gelukkiger?

Voel je je gelukkiger wanneer je terug pakt tov nu wanneer je pakt.

Heb me dit ook allemaal maar laten vertellen maar zou het wel graag weten

kiekert

Bewuste gebruiker
tommeke zei:
heb me ooit laten vertellen dat md een stofje in je opwekt waardoor je heel gelukkig wordt, het probleem is dat de md dit stofje uitbuid, dit kan allemaal geen kwaad maar als je te veel gebruikt zal dit stofje opgeraken waardoor je je zeer slecht kunt voelen.

Jij gebruikt nu regelmatig, als je nu md inneemt, heb je dan nog steeds hetzelfde gelukkige gevoel zoals bij de eerste of tweede of derde keer?

Probeer eens 3 weken te stoppen en kijk dan eens wat het met je doet, voel je je in het algemeen gelukkiger?

Voel je je gelukkiger wanneer je terug pakt tov nu wanneer je pakt.

Heb me dit ook allemaal maar laten vertellen maar zou het wel graag weten
Je hebt gelijk hoor :)
Is basis XTC gebruik. Lees je maar wat in op de volgende link:
http://www.uitjebol.net/ecstasy.htm

geox

Bewuste gebruiker
Blowen zorgt ook voor stemmingswisselen, althans bij mij.. Mss ligt het daar aan of een combinatie van de twee. Ik herken mezelf goed in jou situatie. Stemmingswisselingen liggen vooraal bij blowen, dipjes komen van de MDMA..

Mirrorball

Bewuste gebruiker
Het antwoord op deze vraag is allang gegeven..
Tekort aan serotonine.. gun je lichaam wat rust en je bent weer de oude

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Gewoon door blijven gaan zoals je nu doet is ook een optie. Op een gegeven moment ga je meer en meer naar de klote en is het toch niet leuk meer. Dan stop je er vanzelf mee..

XtCliffix

Experimenterende gebruiker
serotine = Blijstof in u kop
xtc jaagt al die serotine er snel door = blije Kop
serotine op = ongelukkig

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
pbwebmaster zei:
je hebt gelijk :grin: dat was het antwoord waarik op w88. Jes ik hoopte het al, :wink: ik zal het merken, tnx btw :P

dat meen je tog niet serieus he? :P
want dan kom ik je int ziekenhuis opzoeken als je daar ligt te creperen met een serotoninesyndroom, en dan print ik deze bladzijde uit en hang ik ingelijst en wel boven je kop!!
:rock:

Bovenaan