Structuurformules raden

Eve's drop

Badass junkie
Klein feitje

Captagon helpt je ogen open te houden​

Fenethylline of Captagon is veruit de populairste blokpil. Het wordt sinds 1963 gebruikt als een minder zwaar alternatief voor amfetamine. Het doet dienst als middel tegen depressies en ADHD, zonder dat het evenwel de bloeddruk verhoogd. Sinds 1986 werd het in tal van landen verboden. Sindsdien bestaat er een wereldweide markt van namaaktabletten, waarbij de standaard dosis van 24% amfetamine in de tabletten vaak bewust gaat overschrijden. Captagon verhoogt de concentratie en verlaagd de vermoeidheid. Maar het kan evenwel ook verslavend werken en zelfs na kort gebruik afkickverschijnselen met zich meebrengen. In België is het geneesmiddel goedkoop, maar enkel op voorschrift van de huisarts te krijgen.

GAT IN DE MARKT!

Dirkdirk

DF-koning
Het is eigenlijk een soort caffeine daar aan het einde. Een soort lijntje speed, met een gratis bakje dubbele espresso.

Caffeine.svg.png

ost

Experimenterende gebruiker
Hm, ik denk dat ik het zonder google ook iets te lastig vind. Ik kan de meeste wel plaatsen maar weet niet altijd welke het precies is. Dus je kan wel googelen, alleen dan idd niet reverse image search.

Die ik stuurde was btw morfine. Als het heroine was zaten er twee diacetylgroepen aan de linkerkant (diacetylmorfine) en als het oxycodone, hydrocodone of codeine was dan waren de groepen aan de linkerkant iets anders.

Bekijk bijlage 20799

Goed kijken naar de O, het lijkt namelijk op een hele bekende partydrug maar hij verschilt iets.

Beetje mierenneuken, maar heroïne heeft natuurlijk twee acetylgroepen en niet twee diacetylgroepen, wat twee keer zo veel zou zijn :)

124h3TJtt23ti32jk

Bewuste gebruiker
Bekijk bijlage 48214

Hint. Kwijlend op de vloer, kruipend naar zijn auto. NIET OPZOEKEN.

Dit is een scene uit The Wolf of Wall Street:

Welke drugs Jordan hier gebruikte weet ik helaas niet meer. Wel dacht ie dat ze niet meer werkte omdat ze al tientallen jaren over de datum waren, waardoor ie het gehele potje nam. Eindstand was dat ie halsoverkop naar huis moest om zijn vermogen te redden, maar hier was ie niet meer toe instaat.

Geniale film.

Laatst bewerkt:

Dirkdirk

DF-koning
Dit is een scene uit the Wolf of Wallstreet:

Welke drugs Jordan hier gebruikte weet ik helaas niet meer. Wel dacht ie dat ze niet meer werkte omdat ze al tientallen jaren over de datum waren, waardoor ie het gehele potje nam. Eindstand was dat ie halsoverkop naar huis moest om zijn vermogen te redden, maar hier was ie niet meer toe instaat.

Geniale film.
My Man! :handfist1::sunglasses:
Methaqualone, maargoed, dat is dan weer mijn fetish om dat erbij te noemen.

Dirkdirk

DF-koning
Het is ook een vrij rare drug. Twee benzeenringen, een halve piperidine ring met een open anus rechtsboven, een keton onder, en een ring met twee stikstof atomen en waterstof aan één kant, waarvan ik de naam niet weet, maar wat lijkt als een soort samenstelling van verschillende potente dingen die ze hebben gepropt tot een potente benzo acchtige bom. Een soort vuurwerk bom.

HuisbaasBob

Bewuste gebruiker
Bekijk bijlage 48222

Dit is een rare. Hele rare structuur, kan er geen chocola van maken. Maar duurt blijkbaar 18 - 36 uur en het is een dissociative.
Dit is wel een gave. Zijn 4 'kraaienpootjes' aan elkaar-1 stokje. Bijna net zo vreemd als die nitrocubane van pagina 1.

Is volgens mij met een structuurformule C12H21N als ik het goed tel maar durf er verder echt geen uitspraak over te doen hoe het zou werken

Laatst bewerkt:
Bovenaan