Voor mij werkten al die pillen ook niet. Clean worden en herstel serieus nemen wel. Bouw wel altijd samen met je arts af, en beter langzaam dan snel.
Het lastige is ook dat de ‘gewone’ gezonde dingen zoals bewegen, gezond eten, huishouden, sociale contacten moeilijk vol te houden zijn. Althans bij mij.
Ik heb nog lang pogingen gedaan om te werken maar deed dan thuis weinig in t huishouden en zeker geen maaltijd koken.
Ik mag mij gelukkig prijzen dat een paar vrienden niet zijn afgehaakt ondanks alle ziekmeldingen en afmeldingen om allerlei vage redenen.
Een keer heb ik bij een weekend weg een hele rare aanvaring gehad omdat ik wilde slapen en iemand anders nogal herrie maakte. Nu realiseer ik mij dat ik na inname seroquel ook echt heel raar deed dus dat t wellicht niet alleen aan haar lag. (Dat raar doen heeft een geliefde mij voorzichtig verteld).
Ik word gesteund door mijn netwerk… en door julllie!
En ik lig nu ziek te zijn in een opgeknapte slaapkamer met een echt bed.
Heb jarenlang in een soort grot zonder stucwerk geslapen met een matras op een soort pallets. Je hebt niet genoeg dopamine om te zeggen: nu ga ik een normale slaapkamer maken.
Ik ben blij met degene die zei dat mijn lichaam sterk is. Misschien is dat zo. Mijn geheugen is ook ijzersterk (is onderzocht) ondanks alle drank en psychofarmaca die naar binnen gegaan zijn.
Nu de Corona even verslaan en dan weer verder.