Tip van de dag: Klapperende kaken?

bit

Experimenterende gebruiker
Hierbij een tip die ik graag met jullie deel. Ongetwijfeld is niet iedereen het er mee eens, of is het oud nieuws, maar voor mij werkt het perfect.

De meesten kennen het wel... Of je nou MDMA, speed of flink wat coke gebruikt; klapperende of stijve kaken. Op het moment zelf is het misschien niet vervelend (lijkt zelfs lekker), maar achteraf kun je er flink last van hebben. Ik at vroeger vaak kauwgom, niet alleen om maar wat in m'n mond te hebben vanwege de kauwdrang, maar ook omdat het de droge mond wat opfrist. Maar dit had voor mij enkele nadelen... Ik vergat vaak te drinken (vrienden moesten me steeds aansporen) en beet soms ongemerkt mijn wangen stuk wat de volgende dag erg vervelend aanvoelt en lang kan duren voordat het geneest.

Maar nu heb ik een aardige oplossing gevonden: Tictacs. Een klein snoepje dat lang meegaat en waarvan je gerust een doosje kunt leegvreten. Ze maken m'n tanden niet kapot met zoetigheid, ik hoef niet te kauwen dus m'n wangen en tanden blijven heel, ik stik er niet in, en ze smelten weg waardoor ik alsnog af en toe een droge mond en dus 'dorst' krijg en daardoor drink alvorens een nieuwe tictac te pakken. Tevens blijft er meer afstand tussen m'n kaken bij het zuigen op een Tictac, dus minder geknars.

pascal828

Badass junkie
Ik vind erop zuigen altijd te lang duren, dus dan ga ik er op bijten.. :P
Maar voor sommige zou dit best een oplossing kunnen zijn.

Guapo Temudgin

Bewuste gebruiker
En anders wel die nieuwe smints.
zijn aardig groot dus je doet er wel fkes mee!
en de mint is sterk genoeg dat niet heel je bek chemisch ruikt
:)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Eigenlijk is maar 1 oplossing de beste:

"All I need: Plastic teeth, a pocket full of speed and I'm cool with the heat." :rock:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik kon er altijd wel van genieten als mijn kaken weer eens begonnen te klapperen. Betekende meestal dat ik gewoon heerlijk uit m'n naat was... :rolleyes:

Dopezilla

Badass junkie
Marla Singer zei:
Ik kon er altijd wel van genieten als mijn kaken weer eens begonnen te klapperen. Betekende meestal dat ik gewoon heerlijk uit m'n naat was... :rolleyes:
:rock:

Overigens heb ik nooit echt last van de gevolgen van het kaken. Soms wat spierpijn in m'n kaken, maar een stukgebeten tong of wangen deren me nooit zo. Na een nachtje slaap voel ik er niks meer van.

Ik laat m'n kaken lekker de vrije loop dus.

Olle

J86

Bewuste gebruiker
hmm.. maar eens proberen dan..

Ik neem ook altijd vet veel kauwgom maar indd je bijt een paar keer op je wang, je voelt niks, je proeft wel wat bloed en denkt ff "oops..". En de volgende dag kan je bijna niet eten van de pijn ^^

werkt een magnesium tablet? hoor nogal verschillende meningen erover. Vooral dat ze geen verbetering merken.

Enne @ Exceptional.
Dat probeer ik ook altijd wel, maar je merkt het niet en ff later ben je weer aan het schrapen met je tanden. Kan jij dat serieus bedwingen? :openmouth:

nilde

Newbie
Ik lach alleen maar, dus ik heb niet eens tijd om te gaan knarsen (gelukkig), maar die kaakspierpijn heb ik soms wel inderdaad.. Tictacs zijn wel een goede om te onthouden :)

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Knarsen doe ik nooit van xtc, maar als ik echt goede pillen had en stevig aan het wausen was, dan kon ik wel gewoon spontaan gaan klappertanden (alsof je 't heel koud hebt). Maar goed, zoals ik al eerder schreef, vond ik dat juist heerlijk en betekende het dat lekker hard aan het gaan was! :wink:

Biertje

Bewuste gebruiker
Klappertanden, scheve kaak die heen en weer beweegt enzo heb ik ook altijd.

Met carnaval heeft het me een ondertand gekost, die gewoon gebarsten was... Ik weet een ding zeker, de volgende keer dat ik xtc doe ga ik zowiezo m'n boxbitje in doen :sunglasses:

trippelh

Bewuste gebruiker
Marla Singer zei:
Knarsen doe ik nooit van xtc, maar als ik echt goede pillen had en stevig aan het wausen was, dan kon ik wel gewoon spontaan gaan klappertanden (alsof je 't heel koud hebt). Maar goed, zoals ik al eerder schreef, vond ik dat juist heerlijk en betekende het dat lekker hard aan het gaan was! :wink:

Dat heb ik dus ook en vind het geweldig :grin:

Bovenaan