Paddo100 zei:kijk al die reacties dan, ja mix lekker alles door elkaar![]()
fuck pep, kut drugs, junky drugs voor paupers die geen geld hebben. het is super slecht voor je en je eet, slaap en leeft patroon gaat er van naar de klote. je staat te strak je verbruikt meer energie dan je hebt, je eet weinig tot niks. Totale uitputting van je lichaam omdat je doorgaat op energie die je niet hebt. Vaak word het ook nog gecombineerd met blowen of enige verwanten van slaapmiddelen of middelen waar je hartslag van omlaag gaat. Ook niet al te best.
Daarbij ken ik weinig/geen mensen die wat bereikt hebben in hun leven, die pep op regelmatige basis gebruikte.
Dan nog maar te zweigen over je pep-kop en je vriendschappen buiten de drugs-scene en je werk, als je dat hebt dan.
tot zover mijn pleidooi over pep. Als je wat wil bereiken in je leven en niet zo'n simpele ziel wil worden blijf je er gewoon met je poten vanaf. kut spul!!!!!!!!
teveel mensen gaan er aan kapot terwijl ze het zelf niet doorhebben![]()
edwin__ zei:hahahahhahahahhahahahaha XD
1. Zijn reactie is al 1 jaar en 1 week oud.
2. Kom op :P

W.F.L. zei:Ik blow er zelf nooit bij, vind het maar een leip effect geven

W.F.L. zei:W.F.L. zei:Ik blow er zelf nooit bij, vind het maar een leip effect geven
I retrive my previous statement![]()
hchooligun1994 zei:Wou je een tip om te slapen?
probeer eens een koekepan, sla hard genoeg en je bent weg.
zo niet, doe het nog een paar keer.![]()
spruit zei:@WappieWappie... Wat is dat GHB?
PS: Als je er mee stopt om 17uur dan kun je gerust slapen tegen 23uur! lol
Het grootste effect is meestal wel uitgewerkt 8uur na in name (bij mij), maar dat betekend helaas niet dat ik al goed kan slapenspruit zei:@White Smoke... bij mij wel ze... en als het niet gaat dan pak ik een rust gevende pil![]()
psychopsychedelic zei:tips om te slapen komen denkik vooral uit op geen speed nemen![]()
endor zei:psychopsychedelic zei:tips om te slapen komen denkik vooral uit op geen speed nemen![]()
Dat dus.
Petrovic zei:Benzo is inderdaad een lekker middel om toch wat slaap te pakken, het liefste diazepam, heb je de volgende dag ook minder last van de kater. Moet uiteraard geen gewoonte worden.
Right, en doe maar geen PM, je krijgt niets.Octogonapus zei:Petrovic zei:Benzo is inderdaad een lekker middel om toch wat slaap te pakken, het liefste diazepam, heb je de volgende dag ook minder last van de kater. Moet uiteraard geen gewoonte worden.
en die kan je alleen halen bij je dealer of niet?
ben ze nog nooit in mijn omgeving tegen gekomen namelijk...
Petrovic zei:Right, en doe maar geen PM, je krijgt niets.Octogonapus zei:Petrovic zei:Benzo is inderdaad een lekker middel om toch wat slaap te pakken, het liefste diazepam, heb je de volgende dag ook minder last van de kater. Moet uiteraard geen gewoonte worden.
en die kan je alleen halen bij je dealer of niet?
ben ze nog nooit in mijn omgeving tegen gekomen namelijk...
lady angel zei:ik pak meestal een extra potje ghb. als ik speed gebruik, ruim van te voren begin ik aan de g, en net als ik beetje moe ga worden, neem ik een half potje extra!!!!
Flameon zei:Tuurlijk zijn er genoeg dingen om in slaap te vallen. Benzo's, ghb, een goed glas wodka etc .... en je kan dit soms ook wel eens doen, maar echt niet altijd. Dan maak je je lichaam onbewust en langzaam nog meer kapot dan dat jij en wij toch al doen soms :P Laten we eerlijk wezen, drugsiszijn niet gezond![]()
Weedman94 zei:Ja ik ga vanavond ook weer en ik neem altijd wat GHB en blow erbij. Dat werkte vorige keer best goed. Ik heb trouwens een vriendin die gewoon kan slapen en eten met pep:P Fucking gaar.... Zij kan om 11 uur nog nakkie nemen en dan om 12 uur slapen![]()