Tips om te slapen?

Beanhead

Badass junkie
Paddo100 zei:
kijk al die reacties dan, ja mix lekker alles door elkaar :wave:

fuck pep, kut drugs, junky drugs voor paupers die geen geld hebben. het is super slecht voor je en je eet, slaap en leeft patroon gaat er van naar de klote. je staat te strak je verbruikt meer energie dan je hebt, je eet weinig tot niks. Totale uitputting van je lichaam omdat je doorgaat op energie die je niet hebt. Vaak word het ook nog gecombineerd met blowen of enige verwanten van slaapmiddelen of middelen waar je hartslag van omlaag gaat. Ook niet al te best.

Daarbij ken ik weinig/geen mensen die wat bereikt hebben in hun leven, die pep op regelmatige basis gebruikte.

Dan nog maar te zweigen over je pep-kop en je vriendschappen buiten de drugs-scene en je werk, als je dat hebt dan.

tot zover mijn pleidooi over pep. Als je wat wil bereiken in je leven en niet zo'n simpele ziel wil worden blijf je er gewoon met je poten vanaf. kut spul!!!!!!!!

teveel mensen gaan er aan kapot terwijl ze het zelf niet doorhebben :angry:

Hilarisch dat jij drugs beoordeelt naargelang de prijs, doe je om stoer te doen zoveel mogelijk coke op een avond? :tearsofjoy:

Hahahahahah jij faalt gewoon omdat je niet weet hoe je moet gebruiken en je moet maar leren eten en slapen, moeilijk is het niet hoor, je doet het al heel je leven.

Jij kent die mensen niet omdat er zovelen zijn die WEL gecontroleerd kunnen omgaan met amfetamine en dat dat dus gewoonweg niet opvalt.

Die pepkop is makkelijk te vermijden als je (no fucking way?) gehydrateerd weet te blijven, eet en rust/slaapt. Een zonnetje hoef je ook niet bang voor te zijn.

Als jij dikke lijnen gaat snatzen en blijft snatzen... ja wat denk je nou zelf?

En nee ik heb geen pep op voordat je mij ook al als junk gaat bezegelen.

Timaeus

Newbie
Het blijft lastig, maar zorg in ieder geval dat je een groot deel van je energie voor zover mogelijk kwijt bent. Zie al veel goede tips, GHB, drank en blowen zijn redelijke opties. Goede neukbeurt of aftrekken is een mogelijkheid, maar neuken is altijd prima (en goede combi met g) omdat je er met speed op weer wat intenser en langer op los kan gaan.
Als een kop hete anijsmelk niet werkt, blowen, drinken, GHB en neuken. En dan is het nog lastig...

Carlitos

Badass junkie
hchooligun1994 zei:
Wou je een tip om te slapen?

probeer eens een koekepan, sla hard genoeg en je bent weg.
zo niet, doe het nog een paar keer. :grin:

Hey pannenkoekenbakker!
Dat is niet in slaap vallen maar gewoon knock out gaan dat is niet de defintie van slapen.
Feit dat je zegt doe het nog een paar keer,lijkt net of je ervaring ermee heb.
Ik zie het al voor me 'kutpep ik moet slapen waar is gvd die koekenpan' ah gevonden BAM BAM BAM en dan lukt het een keer niet he en dan denk je benzo's

Voor de rest winehouse leert goed van me ..

White Smoke

Experimenterende gebruiker
Als je geen extra middelen gebruikt om te slapen, moet je gewoon gaan liggen en je hoofd helemaal leegmaken. Als je dat vaker doet, zal het ook steeds beter lukken; uiteindelijk val je wel in slaap.

En wat ik meestal doe als ik niet kan slapen is gewoon lekker blijven liggen, muziekje erbij, ogen dicht. En dan gewoon uitrusten en van de muziek genieten. Een paar uur (wakker) op bed liggen, maakt voor mij een enorm verschil in de dag erna.

spruit

Newbie
@WappieWappie... Wat is dat GHB?

PS: Als je er mee stopt om 17uur dan kun je gerust slapen tegen 23uur! lol

White Smoke

spruit zei:
@White Smoke... bij mij wel ze... en als het niet gaat dan pak ik een rust gevende pil :grin:
Het grootste effect is meestal wel uitgewerkt 8uur na in name (bij mij), maar dat betekend helaas niet dat ik al goed kan slapen :(

Octogonapus

Belezen gebruiker
mijn tips zijn alleen:

heel veel blowen. (dit werkt ook alleen als je al ff niks meer hebt bij genomen)

en wachten tot je echt moe word :grin:
meestal geef ik het op zodra het licht begint te worden en accepteer ik dat ik de volgende nacht pas ga slapen :)

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Benzo is inderdaad een lekker middel om toch wat slaap te pakken, het liefste diazepam, heb je de volgende dag ook minder last van de kater. Moet uiteraard geen gewoonte worden.

Octogonapus

Belezen gebruiker
Petrovic zei:
Benzo is inderdaad een lekker middel om toch wat slaap te pakken, het liefste diazepam, heb je de volgende dag ook minder last van de kater. Moet uiteraard geen gewoonte worden.

en die kan je alleen halen bij je dealer of niet?

ben ze nog nooit in mijn omgeving tegen gekomen namelijk...

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Octogonapus zei:
Petrovic zei:

Right, en doe maar geen PM, je krijgt niets.

Octogonapus

Belezen gebruiker
Petrovic zei:
Octogonapus zei:
Petrovic zei:

Right, en doe maar geen PM, je krijgt niets.

haha zo bedoelde ik het ook niet, ik vind het niet zo erg om niet te slapen, meer tijd :grin:

ik heb van de dokter codeine pillen gekregen, omdat ik moest hoesten. nou is het hoesten over en heb ik nog ongeveer 200mg codeine, zou dat kunnen helpen als ik een keer graag zou willen slapen?

ik pak meestal een extra potje ghb. als ik speed gebruik, ruim van te voren begin ik aan de g, en net als ik beetje moe ga worden, neem ik een half potje extra!!!!

Flameon

Badass junkie
lady angel zei:
ik pak meestal een extra potje ghb. als ik speed gebruik, ruim van te voren begin ik aan de g, en net als ik beetje moe ga worden, neem ik een half potje extra!!!!

Uit ervaring weet ik dat het werkt, maar ik weet ook dat het niet goed is voor het lichaam!
Upper en downer combinatie geeft een ergere klap dan men vaak denkt. Gewoon uit chillen en slapen is nog het beste. Warme melk helpt toch niet :P

kaasbaas

Badass junkie
Melatonine zal je wel helpen met inslapen, voor de rest kun je er andere drugs bij gebruiken zoals al genoemd is. Persoonlijk ik wel van benzo's of zolpidem om mij in slaap te krijgen :).

Flameon

Badass junkie
Tuurlijk zijn er genoeg dingen om in slaap te vallen. Benzo's, ghb, een goed glas wodka etc .... en je kan dit soms ook wel eens doen, maar echt niet altijd. Dan maak je je lichaam onbewust en langzaam nog meer kapot dan dat jij en wij toch al doen soms :P Laten we eerlijk wezen, drugs is niet gezond :grin:

livingthedream

Ik zweer op lachgas... een balonnetje met 2 patronen.. binnen 2 minuten slaap je :wink:

alhoewel.. als je stuiterend van de speed bent.. eerst flink blowen en dan lachgas :P

~

Archibald

Belezen gebruiker
ik zit het gewoon uit...
Mijn eigen schuld als ik niet naar mezelf luister en 's ochtends nog steeds super actief ben.
En een jointje helpt ook wel :)

Oom Klaas

Badass junkie
Flameon zei:
Tuurlijk zijn er genoeg dingen om in slaap te vallen. Benzo's, ghb, een goed glas wodka etc .... en je kan dit soms ook wel eens doen, maar echt niet altijd. Dan maak je je lichaam onbewust en langzaam nog meer kapot dan dat jij en wij toch al doen soms :P Laten we eerlijk wezen, drugs is zijn niet gezond :grin:

snaaps

Newbie
TIP: niet te veel gebruiken en tijdig stoppen met nieuwe dosis.

Afijn, mocht dat niet werken, denk voortaan als je snoeihard gaat dat je zeker straks of later niet kan slapen, vaak donder ik dan binnen 30 minuten in slaap.

Tja, klinkt raar, maar elke keer waneer ik denk, nou zou best kunnen slapen moet ik de hele nacht, ochtend, middag of avond (afhankelijk welk tijdstip ik naar bed wil) de hele tijd plafon staar dienst te draaien.

riflexz

Bewuste gebruiker
T'is weeral gebeurd... ik kost 't niet laten, en heb met zeker een pauze van 4 maand toch zaterdagnacht 1gr binnengespeeld, met teveel booze & wiet

Gevolg
Ik probeer de zondagavond te slapen om 21U, ik lig uiteindelijk bijna 4uur te woelen en te zweten, en druk te komen met het feit dat ik om 7u moet werken... en ik al 2 dagen niet geslapen heb.
Rond 2u heb ik 't opgegeven, en ik ga morgenvroeg naar de dokter om te zeggen dat ik toch wel wat aan slapeloosheid lijd.. (infeite is dat allemaal door die speed, maarjah.. das prive) en dat ik gewoon ziek ben, want ik werk in een magazijn, en 't schrikt me wel af om constant u te concentreren op u werk, terwijl da onder invloed zijt. Vroeger had ik bediende contract, en toen was dat wel ander verhaal... dan kon ik gerust daar redelijk wasted maar toch nog goed weten wat je doet. Als arbeider vind ik speed @ werk, een no go
Met als grote beloning, dat ik eindelijk voor het eerst, echte goeie benzo's ga krijgen op voorschrift, om dan vandaag te slapen... en wie weet toekomstig gebruik....

De laatste keren dat ik speed nam, is dat altijd van goed naar echt kut gegaan... Bv: ik neem de vrijdag een gr.... gevolgd... ik zit tegen mijn wil wakker tot dindag) Is verschillende keren gebeurd, en je bent dan echt een wrak. Je mag nu zoveel wiet roken dat je maar wilt.. bij mij helpt 't zelden

Weedman94

Ja ik ga vanavond ook weer en ik neem altijd wat GHB en blow erbij. Dat werkte vorige keer best goed. Ik heb trouwens een vriendin die gewoon kan slapen en eten met pep:P Fucking gaar.... Zij kan om 11 uur nog nakkie nemen en dan om 12 uur slapen :confused:

knolselderij

Wijs gebruiker
Weedman94 zei:
Ja ik ga vanavond ook weer en ik neem altijd wat GHB en blow erbij. Dat werkte vorige keer best goed. Ik heb trouwens een vriendin die gewoon kan slapen en eten met pep:P Fucking gaar.... Zij kan om 11 uur nog nakkie nemen en dan om 12 uur slapen :confused:

als ze regelematig gebruikt is dr zoiets als gewenning

misantropie

ik heb gisteren iets teveel gesnoven vermoed ik en geraakte deze nacht niet goed in slaap.
allesinds dat denk ik toch. ik ga gewoon in bed liggen met men ogen dicht en ik krijg dan altijd beelden, juist of ik droom. maar dan gaan na een tijdje men ogen terug open en heb ik helemaal niet het gevoel dat ik heb geslapen of juist wakker wordt. Ik heb nu heel de nacht zo doorgedaan. Gewoon gelegen met men ogen dicht in bed. Ik ben niet heel moe, maar dat kan ook nog door de pep komen natuurlijk, maar ik heb ook geen uitgeslapen gevoel allesinds.
Maar iemand ervaring met dat "slapen"? Is het eigenlijk genoeg om de volgende dag gezond aan te kunnen?

Bovenaan