Ik had/heb Onwijze last van rsi,
dat leek me dus wel een leuk excuus om wat hasholie op me te smeren

1cm2 gedaan op de zere plek..ik moet zeggen dat het minder pijn doet..maar dat zal wel toeval zijn want rsi komt en gaat meestal bij me.
Het duurt ongeveer 2 dagen voordat al deze olie opgenomen was.
Het effect kwam verder niet over de dosis jointjes uit die ik dagelijks rook, ook werd ik niet stoneder wakker dan normaal
Zodra ik weer wat meer olie in huis heb, probeer ik eens een wat grotere plak. De gedachte dat dit geleidelijk per uur word opgenomen bevalt me wel. En het idee dat cannabis misschien wel een SUPER sterke hallucigeen is, mits het op andere manieren word gebruikt dan roken intrigeert me ook enorm
Om maar een voorbeeldje te noemen.. die zalf van Jezus was gemaakt van o.a. Kalmoes en cannabis. Kalmoes is ook een hallucigeen(doch sterk kankerverwekkend). Mensen werden hierin volledig in gesoaked.
Dan praat je dus niet meer over een hoeveelheid die je binnen krijgen kan door roken.
De sterkste wietervaring die ik heb meegemaakt was een onwijs sterke spacecake. Tot op vandaag kan ik niet zeker zijn dat de kok er niet ook xtc ofzo door heeft gemengt (al zou hij dit nooit doen...denk ik). De cake was namelijk gemaakt voor studentenpubliek, en niet voor mensen die regelmatig een pilletje slikken. Anyway.. het effect was letterlijk dat van xtc/speed, met lachkicks, en 1 gast die uiteindelijk met zn hoofd tegen de muur aan bonkte omdat hij volledig doorgeslagen paranoide werd.
Maargoed.. ik zet deze ervaring er even bij om duidelijk te maken waarom ik denk dat het effect van cannabis weleens heel anders zou kunnen zijn op hoge dosis dan we meestal denken...iedereen was zegmaar vol energie. Ik wil hiermee dus de theorie testen of het wiet effect zoals wij die denken te kennen misschien slechts de bodyload is van de uiteindelijke potentie.