Vaste dealer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Meid1984

Experimenterende gebruiker
Beste mede-gebruikers,

Ik ben nogal een newbie en loop tegen een aantal praktische dingen aan. Ik vraag mij dus nu af wie heeft er eigenlijk een vaste dealer? Of is het een continue zoektocht, net zoals bij mij haha.

Ik heb nog steeds 1 vaste, maar hij levert shit. Bij gebrek aan beter neem ik er toch weer af. Maar ik heb nog steeds de hoop dat er ergens eentje rondloopt die wel goed spul heeft. Maar ik ben ook niet zo thuis in dit wereldje als ik lees dat sommige wel meerdere nummers hebben en met regelmaat nieuwe aanbiedingen krijgen?!

Ik vraag niet om telefoonnummers maar ik vraag mij oprecht af hoe dat gaat juist bij de wat meer ervaren gebruikers. Is het enkel voor mij zo'n zoektocht of zelfs ook voor jullie?

Dank :blush:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Voor een aantal gangbare middelen (coke, pep, MDMA) heb ik gewoon 1 vaste dealer, maar zou er daar nog legio anderen voor kunnen gebruiken mocht het nodig zijn. Vaak is mijn vaste dealer dan vooral mijn vaste dealer ivm kwaliteit of prijs.

Voor de wat minder gebruikelijke middelen is het wel soms een zoektocht inderdaad. Zeker omdat dealers ook komen en gaan. Dus soms is het een tijdje top bij 1 en dan is die in enen niet meer te bereiken en word het een nieuwe zoeken.

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Ja. Ik ben wat ouder en ga niet meer uit. Ik wist in het begin niet waar ik het zoeken moest. Uiteindelijk maar lukraak oude collega's (studenten bij het callcenter) waarvan ik wist dat ze wel uit gingen en allicht ruimdenkend genoeg waren voor zo'n vraag. Eén kende wel iemand, en via haar ben ik aan mijn eerste Xtc gekomen. Wel via haar, heb zelf geen contact met die dealer gehad.
Andere dingen had de dealer helaas niet.
Toen halve online studie gevolgd over hoe online (enigszins veilig) bestellen en zo aan 2c-b, lsd, xtc en speed gekomen. Maar goed, toen kwam al dat nieuws en ellende dus mee gestopt, dus opnieuw zoeken.
Weer via via nu een nieuw contact, en daar hoop ik binnenkort voor het eerst iets te gaan kopen. Hoop dat dat iets vast kan worden en ik klaar ben met dat eeuwige gezoek. :grin:

Meid1984

Haha hier hetzelfde probleem Sanne! Maar online heb ik nog nooit geprobeerd. Lijkt mij ook doodeng dat je betaald en het komt nooit aan.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Zelfde probleem hier. Met bijkomende complicatie dat ik in real life amper tot geen mensen ken die net als ik geïnteresseerd zijn in experimenteren met drugs. Het is voor mij dus zo goed als onmogelijk om in mijn directe omgeving een vaste en betrouwbare dealer te vinden. Ik bevind me gewoon niet in het juiste milieu (om het maar even zo te zeggen) en het is helaas echt puur een contactenkwestie...

Irritant want dan blijf je altijd zoeken. Of afhankelijk van anderen, áls je al ergens aan kunt komen, bijvoorbeeld via een online contact. Ik ben zelf te schijterig om me echt fanatiek met het darkweb bezig te houden, zeker nu.

Werd al dat spul maar gewoon gelegaliseerd hè. :tongueout:

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Dat heb ik nog maar 1 keer meegemaakt dat iets niet aan kwam, en dat was net toen alle klappen (markten) vielen. Wat doodeng eraan is dat de zogenaamde veiligheid (anonimiteit) dus helemaal niet zo veilig is als ze stellen, zelfs niet als je het via alle super veilige software doet. En dat blijkt ook wel de laatste weken. :worried: Dus dat is geen optie meer helaas.

Gabbertje

Wijs gebruiker
Heb nu sinds een half jaar een vaste dealer waar ik altijd kom. Hij werkt met 1 ander samen dus 1 van hun 2 kan altijd wel. Ze leveren pure producten en de prijs is goed.

Meid1984

Serieus Sanne? Wow dat had ik niet verwacht. Dat het dus wel zo "makkelijk" is om het online te bestellen alsof het een jurkje is.

Anonimiteit is dus ook op het darkweb een farce. Maar met al die pedo praktijken vind ik dat enerzijds ook wel weer positief. Ze kunnen het dus wél..

Heb een vaste dealer die ik al een hele tijd ken van voor dat die er in stapte, dat is dus wel een gelukje natuurlijk. Kan daar de gangbare dingen halen en kwaliteit is altijd prima. Heb ook iemand gehad die ik was tegengekomen op de parkeerplaats bij de mac, maar dat was niet de beste. Verder heb ik wel meerdere contacten waarbij ik via via een hoop kan krijgen.
Denk dat je voornamelijk geluk moet hebben en wat uitstralen. Ik word nog weleens aangesproken om te kopen of verkopen. Niet geheel onbelangrijk; ik ga praktisch nooit uit dus heb daar nog geen dealers door ontmoet. Spreek anders eens iemand aan die eruit ziet of die wat heeft, meeste dealers snappen de indirecte vragen ook wel.

Succes met je zoektocht

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik heb een vaste dealer. Die heb ik jaren en jaren terug via via leren kennen. Al zie ik mijn dealer maar 1 a 2 keer per jaar. Ik heb tot nu toe alleen xtc en 2cb gekocht. (En wiet in de coffeshop natuurlijk). Ik spreek dan ergens af en dan stapt ie bij mij in de auto. We rijden een stukkie en onderweg "dealen" we en na de deal zet ik m weer ergens af. Met een vreemde zou ik dat niet durven denk ik. Ik had de 1e keer dat ik afsprak ook iemand mee genomen, ik durfde niet alleen. :tearsofjoy:
Ik heb wel 1x een gram coke aangeschaft maar omdat ik echt niemand ken die coke dealt heeft een vriend die wel zo iemand kent, voor mij een gram gekocht en heb ik die vriend terug betaald.

Meid1984

Mannen, wat hebben jullie toch een geluk. Ik ga niet discrimineren maar het valt mij wel op dat de vrouwen er moeilijker aan kunnen komen haha. En als je al een contact hebt gevonden, dan is het ook weer voor de vrouw tricky om de deal rond te maken (zie andere topic).

Iemand nog goeie tips :relaxed:

Meid1984

@Dunnetjess33 Ohhhh wat erg ik dacht dat je een man was. Sorry! Daar gaat mijn hele theorie haha.

Maar ik lees wel uit je reactie dat je slechts sporadisch afneemt en bij een vreemde afnemen ook niet durft. Dat is toch wel weer een vrouwen ding. Niet dat ik alle vrouwen nu over 1 kam scheer. Jij bent gewoon al een badass :tonguewink:

Hoe dan ook, ik gebruik alleen coke. Maar doordat altijd alles op moet wat in huis ligt. Haal ik voor mijn eigen veiligheid geen grote hoeveelheden in een keer. Dus ik zie (correctie mijn partner) de desbetreffende dealer vaker dan 2x per jaar.

Laatst bewerkt:
Ik heb al 6 jaar dezelfde dealer. Hij blijft het volhouden. Heb wel eens op de man af gevraagd of ie niet bang was dat ie gepakt zou worden. Hij zei dat ie veel te klein was om in de gaten gehouden te worden door politie/justitie en dat hij zich om die reden niet druk maakte. Wel verandert hij om het halfjaar van telefoonnummer. Zie deze persoon 2 a 4 x per jaar en ben altijd tevreden.

Mannen, wat hebben jullie toch een geluk. Ik ga niet discrimineren maar het valt mij wel op dat de vrouwen er moeilijker aan kunnen komen haha. En als je al een contact hebt gevonden, dan is het ook weer voor de vrouw tricky om de deal rond te maken (zie andere topic).

Iemand nog goeie tips :relaxed:

Ik denk dat dat echt wel meevalt. Als jij je gewoon zelfverzekerd opstelt is er niets aan de hand. Als je daar als een bang wezeltje aankomt, dan is het logisch dat de verstandshouding scheef gaat. Het is echt niet zo dat dealers valse intenties hebben. Ze willen simpelweg hun dope kwijt, that's all.

Meid1984

@Elpee dat zal vast bij merendeel van de dealers het geval zijn. Het zijn en blijven natuurlijk ook mannen (laat ik daar nu maar wel vanuit gaan). Sommige zijn serieus , sommige ondeugend en andere weer beide..

Terug naar de basis hoe kom je in contact met een betrouwbare dealer als je via via niemand kent en blijf je vervolgens bij hem of zoek je weer verder totdat je het ideale spul hebt gevonden..?

@Elpee dat zal vast bij merendeel van de dealers her geval zijn. Het zijn en blijven natuurlijk ook mannen (laat ik daar nu maar wel vanuit gaan). Sommige zijn serieus , sommige ondeugend en andere weer beide..

Terug naar de basis hoe kom je in contact met een betrouwbare dealer als je via via niemand kent en blijf je vervolgens bij hem of zoek je weer verder totdat je het ideale spul hebt gevonden..?

Het deepweb is voor jou wellicht de ideale optie! Dan zie je geen dealer en krijg je je dope gewoon bezorgd in een envelopje op je deurmat. Kwaliteit is meestal bovengemiddeld, omdat zij door iedere afnemer gewaardeerd worden, dus ze kunnen het zich niet permitteren troep te verkopen.

Meid1984

@Elpee deepweb is toch darkweb? Och man weer een nieuwe wereld haha.

Weet je toevallig ook wat de eerste stap is om dat te doen :innocent:

Maar is dit niet recent opgedoekt door de politie?!

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
@Elpee deepweb is toch darkweb? Och man weer een nieuwe wereld haha.

Weet je toevallig ook wat de eerste stap is om dat te doen :innocent:

Maar is dit niet recent opgedoekt door de politie?!

Ik zou daar als ik jou was nu even wegblijven. Het is minder veilig momenteel.

Verder kun je met een eind googelen al een heel eind komen wat betreft de procedure om op het darkweb te raken.

Drugslover43

Belezen gebruiker
Ik kocht vroeger altijd me spul van een van de dealers op Rotterdam CS. Stikte t vroeger van is nu een stuk moeilijker. Kan nog wel via via aan spul komen gelukkig want ik wil binnenkort na jaren eindelijk weer eens MDMA gebruiken.

Met een beetje vlotte babbel en overtuigingskracht krijg je ook wel via de huisarts en pschichiater leuke spullen. Ik heb dexamfetamine, Oxazepam, Temazepam, Oxycodon en Zopiclon gewoon gratis in ruime hoeveelheden via de apotheek. Kost me alleen me eigen risico van 385 euro per jaar.

Drugslover43

Belezen gebruiker
Oja voor de duidelijkheid ik heb ook wel daadwerkelijk wat gezondheidsklachten maar heb volgens mij niet echt ADHD. Wilde gewoon Dex en na enige moeite diagnose laten stellen en heb nu tenminste goed spul:hearteyes:

Ik zou daar als ik jou was nu even wegblijven. Het is minder veilig momenteel.

Verder kun je met een eind googelen al een heel eind komen wat betreft de procedure om op het darkweb te raken.

Er zijn wat websites opgerold. Dat wil niet zeggen dat het per se onveiliger is geworden. Er zal tal van websites die gewoon werken en anoniem zijn.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Er zijn wat websites opgerold. Dat wil niet zeggen dat het per se onveiliger is geworden. Er zal tal van websites die gewoon werken en anoniem zijn.

Kan best kloppen hoor, ik kom er zelf niet. Vind het zelf een te onveilig gevoel geven nu, na al het gebeurde. Dat ze anoniem waren dachten de kopers/verkopers op die opgrolde websites ook.

Meid1984

Komt de politie überhaupt achter ons aan, als klein gebruiker? Ik snap dat het illegaal is maar wij begeven ons toch niet onder the big guys..

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Wil ik je zeker uitleggen, weet alleen niet wat de forumregels zijn omtrent dit alles.

@Psychedelibee, @Mindless, @Tijdloos:

Wat mag wel en wat mag niet?
Beschrijven hoe je op het darkweb komt staan we niet toe, het benoemen van marktplaatsen en vendors ook niet.

Het enige wat ik erover kan zeggen is dat je met een paar minuten Googlen al op het darkweb zit, dat is echt super simpel namelijk. De juiste maatregelen nemen om daar ook bestellingen te plaatsen is al ietsjes ingewikkelder en kost wat meer tijd. Het echt goed doen zodat je anoniem blijft vraagt wel wat affiniteit met IT.

Als je echt weet wat je doet is anoniem blijven niet zo'n issue, ook nu met alle shit die er gaande is. Maargoed, als je daar naar moet vragen dan gaat dat je al niet lukken.

Aangezien ik persoonlijk op het moment niks via darkweb nodig heb, kom ik er ook niet. Maar voor de toekomst maak ik me daar niet echt zorgen over. Sowieso heeft de politie gezegd enkel de grotere kopers actief te gaan opsporen, in het nieuwsbericht stond vanaf 90 pillen uit mijn hoofd. Maar zeg nou eerlijk, zulke bestellingen kun je niet volhouden dat het enkel voor eigen gebruik is.

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Anoniem drugs via darkweb bestellen kan niet, je moet wel een afleveradres opgeven.

Maar goed, uitlokking mag de Nederlandse politie niet doen, dus ze kunnen je als klant op darkweb niet pakken als ze zich als internetdealer voordoen. Dat zou als onrechtmatig verkregen bewijsmateriaal gelden.

Ze zouden je alleen kunnen pakken als de politie bewijs heeft dat een internetdealer jou drugs verkocht heeft, dan zouden ze de boekhouding van de internetdealer moeten hebben, dat zal niet snel gebeuren, aangezien die internetdealers doorgaans erg voorzichtig zijn. Dan nog is eigenlijk alleen te bewijzen dat die internetdealer iets naar jouw adres gestuurd zou hebben (volgens een boekhouding), de betaling is niet te bewijzen, die is wel echt anoniem.
Maar goed, daar zul je allemaal wel achterkomen als je jezelf er in verdiept.

Ik bestel nooit wat via darkweb, vroeger wel een enkele keer gedaan. Ik heb vrienden en kennisen waar via ik contacten heb met dealers. Het is inderdaad een zoektocht.

Laatst bewerkt:

rheepke

Newbie
Had wel laatst gezien over ene Alphabay en Hansa de grootste dark web markets die 2 maanden werden beheer door de politie. Veel aanhoudingen plaats gevonden stond ook op et nieuws.

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Ja maar de dealer weet je adres, die kan het niet naar mr nobody in nowhere sturen. Dat bedoel ik met niet anoniem. En of die verder je gegevens veilig op slaat of niet op slaat weet je ook niet.

Ja maar de dealer weet je adres, die kan het niet naar mr nobody in nowhere sturen. Dat bedoel ik met niet anoniem. En of die verder je gegevens veilig op slaat of niet op slaat weet je ook niet.

Klinkt een beetje vergezocht en ik zie geen reden waarom een dealer dit zou doen. Zo'n dealer vernietigt liever al het tastbare bewijs dat hem verdacht maakt ipv het op te slaan. Ze verkopen hun stuff niet voor niets via het deepweb.

Yaizer

Bewuste gebruiker
Eerste dealer was echt drie keer kut maar wist niet beter.

Toen wonderbaarlijk een dealer gevonden (wel buiten mijn stad) met enorm veel. Hij heeft dan ook goede kwaliteit, echt goede (zeer blij mee). Hij heeft wel de basic dingen zoals coke, keta, ghb, pep, xtc, mdma, 2c-b, lsd, dmt en een benzo hier en daar.

Dan heb ik nog een dealer voor dingen zoals 2c-c, 2c-e, 2c-d, dmt , changa, NBOM (ofzo), 4-aco-dmt (5-aco-dmt) 5-meo-dmt ja ga zo maar door. Echt allemaal rare dingen waar ik nog niet van heb gehoord.

Allemaal buiten mijn steden maar ik koop tegenwoordig groot in (eigen gebruik) zodat ik paar maanden zoet ben.

Coke kwaliteit ben ik zo tevreden mee. Denk dat ik geen dealer meer ga vinden die ooit beter gaat leveren.

Phille

Newbie
Hoi daar ik ben op zoek naar een dealer in belgië regio Antwerpen. Kan er iemand daarmee helpen.

Groeten phille

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan