k ben net nieuw op het forum en heb dit puur aangemaakt om via jullie eventuele tips te krijgen bij het beginnen en het opzetten van een verslavingskliniek. Graag wil ik jullie feedback nemen.
Ook ben ik via deze weg opzoek naar personen die wellicht zelf of in hun naaste omgeving te maken hebben gehad met de verslavingszorg, om wat voor reden dan ook. Ik ben benieuwd hoe jullie dit hebben ervaren en wat er goed is en juist beter kan in Nederland.
Zelf voelde ik weinig echt begrip omdat ze niet ervaringsdeskundig waren.
Mijn interesse om een kliniek op te zetten:
Zelf ben ik jarenlang verslaafd geweest aan Cannabis en als ervaringsdeskundige weet ik hoe vervelend het kan zijn om te lijden aan een verslaving. Ik weet dat het beter geregeld kan worden in Nederland en hier wil ik me hard voor maken.
Alvast super bedankt voor de reacties en jullie hulp!
Ook ben ik via deze weg opzoek naar personen die wellicht zelf of in hun naaste omgeving te maken hebben gehad met de verslavingszorg, om wat voor reden dan ook. Ik ben benieuwd hoe jullie dit hebben ervaren en wat er goed is en juist beter kan in Nederland.
Zelf voelde ik weinig echt begrip omdat ze niet ervaringsdeskundig waren.
Mijn interesse om een kliniek op te zetten:
Zelf ben ik jarenlang verslaafd geweest aan Cannabis en als ervaringsdeskundige weet ik hoe vervelend het kan zijn om te lijden aan een verslaving. Ik weet dat het beter geregeld kan worden in Nederland en hier wil ik me hard voor maken.
Alvast super bedankt voor de reacties en jullie hulp!