MyLittlePonyPack
DF-koning
Zo zeg, ik kom er net achter dat ik eergisteren EEN JAAR CLEAN WAS VAN BROMAZOLAM!!!!
Vandaag precies 7 maanden dat ik een benzo nam!!!
LIFE IS GOOD.
![]()
Yeahhhh goed bezig mop🥳💪😍
Ik ben bijna bij de 2 jaar al 😱
Zo zeg, ik kom er net achter dat ik eergisteren EEN JAAR CLEAN WAS VAN BROMAZOLAM!!!!
Vandaag precies 7 maanden dat ik een benzo nam!!!
LIFE IS GOOD.
![]()
O wow, wat bizar zeg ,dat dat al zo lang is!!! Geweldig! 💪♥️Yeahhhh goed bezig mop🥳💪😍
Ik ben bijna bij de 2 jaar al 😱

Bizar hoor, 2 jaar geen drugs, geen alcohol en geen verslavende medicatie!
Bekijk bijlage 68697
En uiteindelijk is cleantijd ook maar een getal. Maar de kwaliteit van leven is wel zo veel beter dan toen ik 5 jaar geleden begon aan herstel! 😃
Veel meer rust, veel meer zelfliefde en zoveel mooie dingen die ik vandaag de dag mag doen. Het was (en is) hard werken om dat te onderhouden. Maar ècht de moeite waard!
Bekijk bijlage 68697
En uiteindelijk is cleantijd ook maar een getal. Maar de kwaliteit van leven is wel zo veel beter dan toen ik 5 jaar geleden begon aan herstel! 😃
Veel meer rust, veel meer zelfliefde en zoveel mooie dingen die ik vandaag de dag mag doen. Het was (en is) hard werken om dat te onderhouden. Maar ècht de moeite waard!
Lekker! Dat er nog maar veel zwarte sleutelhangers mogen volgen 😘Bizar hoor, 2 jaar geen drugs, geen alcohol en geen verslavende medicatie!
Bekijk bijlage 68697
Bekijk bijlage 68697
Wow acht alweer van wiet!!! Knap man! Lopen we gelijk op zo'n beetje (ik met benzo's dan). Hoe gaat het? Ervaar je nog steeds veel cravings of is dat echt minder en goed te doen inmiddels?

Wedergeboorte9 maanden clean en kalm.
Wat een strijd was het de eerste periode. Maar nu langzaam ervaar ik de vrijheid van het clean zijn. Dankbaar.