Vier hier je clean-tijd mijlpalen

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Bizar hoor, 2 jaar geen drugs, geen alcohol en geen verslavende medicatie!

15112.jpg

En uiteindelijk is cleantijd ook maar een getal. Maar de kwaliteit van leven is wel zo veel beter dan toen ik 5 jaar geleden begon aan herstel! 😃

Veel meer rust, veel meer zelfliefde en zoveel mooie dingen die ik vandaag de dag mag doen. Het was (en is) hard werken om dat te onderhouden. Maar ècht de moeite waard!

Bekijk bijlage 68697

En uiteindelijk is cleantijd ook maar een getal. Maar de kwaliteit van leven is wel zo veel beter dan toen ik 5 jaar geleden begon aan herstel! 😃

Veel meer rust, veel meer zelfliefde en zoveel mooie dingen die ik vandaag de dag mag doen. Het was (en is) hard werken om dat te onderhouden. Maar ècht de moeite waard!

Gefeliciteerd 🥳 💪😎

Kordie

DF-koning

Bekijk bijlage 68697

Daar mag je echt trots op zijn.
Gefeliciteerd

_shikantaza

Badass junkie

Bekijk bijlage 68697

Lekker! Dat er nog maar veel zwarte sleutelhangers mogen volgen 😘

LifeIsAlmostGreatAgain

Bewuste gebruiker

Bekijk bijlage 68697

Gefeliciteerd!!🎉

Jazz35

Wijs gebruiker
Pfff, met frisse tegenzin hier, maar ik moest van mezelf écht even op de rem. Vandaag twee weken geen alcohol en 3mmc! Compleet sober gewoon weer eens. Lekker oldschool.

Ja, het is nog niks, ik weet het... 😅 maar het begin is er weer. Alcohol weet ik niet hoor, hoe lang. Maar uppers écht voorlopig even niet. Coke ook al meer dan drie maanden niet. Not my drug of choice, dus niet echt moeilijk gelukkig. Duur en niet zo leuk, dus weg ermee.

Sja, en dan ga ik dus zitten vreten. Toetjes en chips. Zooo voorspelbaar. 😂 Gelukkig sport ik dagelijks, dus echt aankomen gebeurt niet.

Jazz35

Wijs gebruiker
Ik blijf maar gewoon delen, ook al zijn het maar minimijlpaaltjes.

Vandaag 250 dagen zonder benzo's!! 💃

Vandaag 4 weken zonder 3mmc en alcohol en al ruim 3,5 maand geen coke.

Dat betekent, huh, wacht eens even... Dat betekent dat ze zomaar al bijna een maand COMPLEET NUCHTER is.
Als je de sugar cravings niet meetelt natuurlijk. 🥹

Niet met als intentie om dit tot in het einde der dagen vol te houden overigens, behalve die benzo's. Mijn streven was een maand, but we'll take it day tot day from there. ♥️

Jazz35

Wijs gebruiker
Wow acht alweer van wiet!!! Knap man! Lopen we gelijk op zo'n beetje (ik met benzo's dan). Hoe gaat het? Ervaar je nog steeds veel cravings of is dat echt minder en goed te doen inmiddels?

Raver

Badass junkie
Wow acht alweer van wiet!!! Knap man! Lopen we gelijk op zo'n beetje (ik met benzo's dan). Hoe gaat het? Ervaar je nog steeds veel cravings of is dat echt minder en goed te doen inmiddels?

Gaat goed hoor. Nauwelijks cravings gelukkig

Ja ja vandaag is het zo ver en ben ik
2 jaar clean van de Bromozolam 💪🥳😎
Toen ging ik als een enorme zombie die niet meer normaal kon praten, lopen, koken, fietsen, auto rijden en constant dingen uit haar handen liet vallen en zelf constant (uit bed) viel de kliniek in...
Het is niet dat ik nu helemaal benzo-vrij ben, ik gebruik af en toe nog Diazepam zo nodig op recept. Maar Bromozolam of andere RC-benzo's komen hier echt nooit meer het huis in👍

Screenshot_20260212_092905_Days Counter.jpg

XMR

Wijs gebruiker
1000062385.jpg
10 maanden😁

Ik krijg de laatste tijd wel weer af en toe de neiging om eens te gaan trippen, maar als ik dan terugdenk aan de laatste paar horror trips dan trekt dat weer weg. Vaak proberen de goede herinneringen de slechte weg te drukken.

Bovendien zet ik dan de deur naar drugsgebruik weer open met alle gevolgen van dien. Kan al wel inbeelden hoe ik dan alles weer goed ga praten "ah maar dit gaat goed, dus dan zou dit ook wel weer een keer kunnen", enzovoort todat ik weer terug bij af ben (net nu het lekker gaat🤗).

Bovenaan