Virola surinamensis

Telefoon

Wijs gebruiker
Werkt dit ?

De actieve hallucinogene stoffen zijn 5-etoxi-N, N-dimetilpritmamine en andere tryptamines, het zijn allen krachtige hallucinogenen.
Virola surinamensis wordt ook gebruikt als een ayahuasca toevoeging, vanwege de grote hoeveelheid tryptamines. Precieze hoeveelheden en daarmee doseringssuggesties zijn nog onbekend.

Effecten en bijwerkingen variëren sterk, afhankelijk van de gebruikte soort, dosering en concentratie van de drug. In het algemeen geeft deze eerst een opwinding, daarna lusteloosheid en tintelingen in diverse lichaamsdelen, slechtere coördinatie, misselijkheid, visuele hallucinaties en uiteindelijk een diepe slaap

DR.TH-Chill-25

Experimenterende gebruiker
Telefoon zei:
Werkt dit ?

De actieve hallucinogene stoffen zijn 5-etoxi-N, N-dimetilpritmamine en andere tryptamines, het zijn allen krachtige hallucinogenen.
Virola surinamensis wordt ook gebruikt als een ayahuasca toevoeging, vanwege de grote hoeveelheid tryptamines. Precieze hoeveelheden en daarmee doseringssuggesties zijn nog onbekend.

Effecten en bijwerkingen variëren sterk, afhankelijk van de gebruikte soort, dosering en concentratie van de drug. In het algemeen geeft deze eerst een opwinding, daarna lusteloosheid en tintelingen in diverse lichaamsdelen, slechtere coördinatie, misselijkheid, visuele hallucinaties en uiteindelijk een diepe slaap
het is eigenlijk 5-methoxy-N,N-dimethyltryptamine,en ik denk dat ik weet waar je dat gelezen hebt(azarius?),virola werkt zeker,maar je moet een extract maken van de boomschors en daarvan moet je dan nog een groot aantal hevige lijnen je neus binnenwerken(wat enorm pijnlek is),ik zou aanraden om het oraal in te nemen mogelijk met een MAOI,zoals ayahuasca.
ik heb nog nooit virola genomen,maar wel cebil dat gelijkaardig is aan virola,vergelijkbaar met ayahuasca maar dan korter en intenser

Bovenaan