Maar de mayas waren zeker 180, en die 55, neem aan dat je dan bedoelt dat 3 va die harder aankomen ofzo???[/quote]
Nee, gewoon een halve of een, ik weet niet of die van mij 55 zijn, geef ook niet zoveel om getallen, meer gevoel. Maya's had ik er een keer 4 van op tijdens eenfestival en was prachtig, hier moet ik er echt niet aan denken om er meer dan 1 te nemen, verlies op de een of andere manier grip op de realiteit. Krijg bij deze beetje het gevoel wat ik ook weleens van paddo's krijg,alsof mijn hersenen vastlopen, dat had ik van die maya's helemaal niet. Soms lijkt een minuut ineens een uur te duren en dat soort ongein...[/quote]
ja had dat ook met die hoffs,dat de tijd trager ging...terwijl ik met de mayas het gevoel had dat de tijd te snel ging(hehe),tjonge tjonge wat heb je 4 mayas genomen

?moet nogal ferm geweest zijn...stel je voor 4 x 180 microgram,jezus hehe ik durf niet verder gaan dan 2 hoor...zullen we een rockband oprichten patrick" the holy mayas" ofzo?zou m'n echt zoveel kunnen voortgaan op die micrograms?ik twijfel...1 maya(180),happy,visuals,lachbuien,energiek,de drukte van de mensen niet vermijden,goeie bestuurbaarheid,goede conversaties voeren.2 hoffmans(mijn vriend 1)=110 microgram:lazy(niet energiek...zeker niet),lachbuien,niet zo gauw in de drukte durven,en zelfs kunnen slapen met die hoffs

...met die mayas kon ik helemaal niet slapen,al was het nog zo laat

....hopelijk blijven mayas bestaan,want die waren mijne favoriet hoor