vraagske over lsd

cronos

Wijs gebruiker
hoi,aangezien ik een verre afstand moet afleggen(ik woon in belgië en moet ervoor naar holland) om aan lsd te geraken.mijn vraag is:is lsd reukloos of niet voor eventuele drugshonden?,want er zijn regelmatig controles aan de grens,en ik ben bang om gesnapt te worden :angry: ,indien lsd(papertrips)niet geurbaar zou zijn,zou ik misshien ook kunnen vragen aan de persoon dat hij ze mij opzend per envelop,inderdaad wat lachwekkend,maar begrijp je?de verre afstand hé :wave:

cronos

Wijs gebruiker
pilliewilly mij een dwaas noemen?je kent mij niet eens!!!als ik iets niet weet,mag ik het toch wel vragen zeker?ik heb ferm zin om een klap op gezicht te geven :angry:

psysurfer

Belezen gebruiker
als het goed is zullen de hondjes u zegeltjes niet vinden. Ik ben door de douane geraakt op de vlieghaven met 5 zegels op zak en ik heb er terug 2 mee moeten pakken want ze geraakte niet op. :beer:

greetz

azgaza

Badass junkie
Via de post komt bijna alles aan, ik heb het een keer voor elkaar gekregen gedroogde paddo's in een envelop per post naar Engeland te sturen (voor mij en mijn vriend trouwens, want ze waren daar toen niet te krijgen). En verder.. of drugshonden LSD kunnen ruiken.. ik betwijfel al of ze dat uberhaubt wel aangeleerd wordt als iets dat ze moeten kunnen ruiken, geloof niet dat LSD een hoge prioriteit heeft.

cronos

Wijs gebruiker
bedankt voor de reactie :rock: ,ik heb eens gechect op google heb smartschop gevonden om online te bestellen,maar helaas alleen wat paddo te verkrijgen.ik woon hier in belgië in een klein dorp,en moet voor wat deftig weed en een paar lsd trips naar terneuzen,veel te ver voor mij :( ,ik neem gewoon eens een trip thuis met een vriend,dat gebeurt misschien maar 3 a 4 maal per jaar,maar dan is het genieten geblazen:niks beter dan bier en een trip :grin:

cronos

Wijs gebruiker
ik heb eindelijk een tijd geleden iemand gevonden die mij lsd kan bezorgen :) ,en dit nog wel uit een grote stad uit belgië :) :) :) ,ik ben enorm happy dat ik er terug heb want lsd is the best!!!

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
cronos zei:
ik heb eindelijk een tijd geleden iemand gevonden die mij lsd kan bezorgen :) ,en dit nog wel uit een grote stad uit belgië :) :) :) ,ik ben enorm happy dat ik er terug heb want lsd is the best!!!

Ja ik ben ook aardig onder de indruk, het voelt meer als een 'het is gewoon zo' dan andere drugs. Ook nooit problemen met eten in tegenstelling tot meeste andere drugs, dat vind ik zeer fijn. Kun je het namelijk ook nog eens overdag doen, want de zon erbij is toch echt het best. Je gezicht en alles ziet er ook nog gewoon relatief normaal uit :)!

grt,
Patrick

cronos

Wijs gebruiker
ik heb goesting om vanavond terug eens te trippen :P ,ik heb echter een vraagje...neem nu dat ik 2 zegeltjes (1 zegeltje is 55 microgram)neem pakweg ongeveer om 20 uur,zou eventueel (afhankelijk van de sterkte die de 2 zegeltjes mij bezorgen)1 zegeltje bijnemen,mijn bedoeling is om een langere trip te hebben :grin: ,hoelang tijd mag er maximum tussen mijn 1ste iname(2 zegeltjes dus) en 2de iname(1 zegeltje) zijn om mijn trip te verlengen?neem nu dus de eerste 2 zegeltjes om 20 uur en het derde zegeltje om 22uur,zou dat de trip verlengen?
greetings!!!!

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ik denk dat echt niet uit maakt wnr je je volgende neemt.
het doet er alleen tot toe als je de trip wilt versterken, dan moet je er een bepaalde tijd tussen laten.

Talec

Bewuste gebruiker
cronos zei:
hoi,aangezien ik een verre afstand moet afleggen(ik woon in belgië en moet ervoor naar holland) om aan lsd te geraken.mijn vraag is:is lsd reukloos of niet voor eventuele drugshonden?,want er zijn regelmatig controles aan de grens,en ik ben bang om gesnapt te worden :angry: ,indien lsd(papertrips)niet geurbaar zou zijn,zou ik misshien ook kunnen vragen aan de persoon dat hij ze mij opzend per envelop,inderdaad wat lachwekkend,maar begrijp je?de verre afstand hé :wave:
maar dude je acid in holland gaan zoeken.... ik bedoel in belgie vind je ze hier ook wel hoor :wink:

cronos

Wijs gebruiker
Talec zei:
cronos zei:
maar dude je acid in holland gaan zoeken.... ik bedoel in belgie vind je ze hier ook wel hoor :wink:

had je mijn eerdere topics gelezen,was je reactie niet nodig :wink:
27juli 2008

cronos

Wijs gebruiker
lucifer in the sky zei:
ik denk dat echt niet uit maakt wnr je je volgende neemt.
het doet er alleen tot toe als je de trip wilt versterken, dan moet je er een bepaalde tijd tussen laten.
dank u voor je quote,ik heb uiteindelijk 4 zegeltjes genomen(eerst 2,paar uren later 1ntje bij,dan een anderhalf uur later nog 1ntje erbij),het was een lange en felle trip :grin: ,maar het was best wel vermoeiend zolang trippen héhé :wave:

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ja dat heb ik ook, ik denk dat ik liever niet te lang maar wel zeer heftig wil trippen.
want ik vindt het jammer dat ik soms te rap lsdmoe wordt. de verveling komt soms te rap. en dan wil je liefs je trip korter en niet zo lang als bv 12 uur.

cronos

Wijs gebruiker
nieuwe zegeltjes gekocht een eindje geleden maar niet het gewenste gevoel bij mij en anderen :( ,de nieuwe zijn hofmannekes(55 microgram),heb ze 3 keren uitgetest...maar,no happy feeling :( ,nervositeit die aantreed :( ,in de plaats van energiek,enorm moe :( ,...iemand die dat ook nog meegemaakt heeft?want dat is absoluut niet normaal :( ,wat waren die maya's veel VEEL beter :hearteyes:

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
cronos zei:
nieuwe zegeltjes gekocht een eindje geleden maar niet het gewenste gevoel bij mij en anderen :( ,de nieuwe zijn hofmannekes(55 microgram),heb ze 3 keren uitgetest...maar,no happy feeling :( ,nervositeit die aantreed :( ,in de plaats van energiek,enorm moe :( ,...iemand die dat ook nog meegemaakt heeft?want dat is absoluut niet normaal :( ,wat waren die maya's veel VEEL beter :hearteyes:

Maya's waren dan ook heel goed :) ! Vind deze meer op paddo's lijken, maya's was echt een geval appart...

cronos

Wijs gebruiker
Patrick a.k.a Spaceface zei:
cronos zei:

Maya's waren dan ook heel goed :) ! Vind deze meer op paddo's lijken, maya's was echt een geval appart...

hoe bedoel je patrick?dat de hofmannekes meer op paddo's lijken?indien ja,zou het best wel eens kunnen kloppen,want het verschil is nogal groot...maar hoe komt dat eigenlijk,de maya's energieker en de hofmannekes zo lazy?greetings :wave:

cronos

Wijs gebruiker
toch wel vreemd,ben nu heel de kluts kwijt :confused: ,ik bedoel met die maya's hadden we energie(we wandelden makkelijk 5 km),hallucineerden we heel prettig(we hadden er controle over),....nu met die hoffmannekes,bij het wandelen geen energie...hallucineren op een andere manier(nooit geen uptempo meer,daarmee wil ik zeggen...met die maya's gebeurde dat ik mensen versneld zag wandelen,begrijp je?,met die hoffmannekes is dat downtempo...laatst naar een hardcoreoptreden geweest...de band speelde onder blauwe lichten...het was net dat ik mij in een aqaurium waande :tearsofjoy: ...het ging meer de slowmotion kant op)...en minder controle erover(stoned gevoel)...ik hou al niet zo van dat stoned gevoel(weed) en paddo's hou ik ook niet zo van(meer lazy en stoned gevoel) :( ,ik vraag mij tevens af...waarom veranderden die lsd trips steeds(eerst mayas,nu hoffmannekes)?zegeltjes met voorbeeld 120 microgram en dan opeens zegeltjes met 55 microgram,why???? :rolleyes: ,als die zegeltjes bijna het gevoel heeft van paddo's( :kots: ),hoef ik er geen meer :(
any experts here? :rock:

J0rrit

Badass junkie
Nja, gewoon door een andere producent. Verder zijn er aanwijzingen dat de kleur cristal lsd die ge[produceerd wordt uitmaakt voor de soort trip. Volgens mij kunnen die best veel verschillen kwa effect. Dus hoe minder goed de producent, hoe minder pure lsd je krijgt, hoe minder lekkere trip.

azgaza

Badass junkie
De hofmanns die ik heb vond ik wel goed, deden niet onder voor de maya's en voelde ook niet slechter ofzo, maar ik moet ook zeggen dat de maya's wel de beste zegels waren die ik ooit had, en dan niet de sterkte maar gewoon de fijnheid.

cronos

Wijs gebruiker
ok bedankt,ik zie hier wel uiteenlopende reacties...waarvoor enorm dank :wink: ,maar toch vreemd dat die hoffmans een slechtere werking hebben bij mij,dan die mayas...de trip (hallucinaties)opzichzelf bleef ongeveer idem(ik nam dan 2 a 3 zegels hoffmans ipv 1 zegel mayas),maar gewoon het energieke en beter bestuurbaarheid van de mayas vond ik leuker,terwijl de hoffmanns in het begin verwarring en lichte nervositeit kunnen veroorzaken(meer paddogevoel,ietske meer het stonedgevoel...en dat is denk ik juist het probleem,daar ik het niet leuk vind dat stoned of paddogevoel,kan er niet zo goed tegen :( ),nuja de mysterie zal ik waarschijnlijk nooit echt te weten komen,want het verschilt gewoon van mens tot mens denk ik :rolleyes: ,de tijd zal het wel uitwijzen :rock:

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Snap precies wat je bedoelt, maya waren 20 zegels er ook zo doorheen, deze heb ik van de 10 nog steeds 7 liggen... Voel me beetje rusteloos, en ga er veel harder door, die maya's kwamen lekker mellow aan, deze hakken er zo hard in waardoor ik grip op realiteit een beetje verlies. Mogelijk heeft dit ook te maken dat ik maya's nooit onder de 15 graden op heb en deze alleen maar... A well dit weekend weer eens met twee maten spacen op de hoff :rock:

J0rrit

Badass junkie
Snap precies wat je bedoelt, maya waren 20 zegels er ook zo doorheen, deze heb ik van de 10 nog steeds 7 liggen... Voel me beetje rusteloos, en ga er veel harder door, die maya's kwamen lekker mellow aan, deze hakken er zo hard in waardoor ik grip op realiteit een beetje verlies. Mogelijk heeft dit ook te maken dat ik maya's nooit onder de 15 graden op heb en deze alleen maar... A well dit weekend weer eens met twee maten spacen op de hoff :rock:

Maar de mayas waren zeker 180, en die 55, neem aan dat je dan bedoelt dat 3 va die harder aankomen ofzo???

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
J0rrit zei:

Maar de mayas waren zeker 180, en die 55, neem aan dat je dan bedoelt dat 3 va die harder aankomen ofzo???

Nee, gewoon een halve of een, ik weet niet of die van mij 55 zijn, geef ook niet zoveel om getallen, meer gevoel. Maya's had ik er een keer 4 van op tijdens eenfestival en was prachtig, hier moet ik er echt niet aan denken om er meer dan 1 te nemen, verlies op de een of andere manier grip op de realiteit. Krijg bij deze beetje het gevoel wat ik ook weleens van paddo's krijg,alsof mijn hersenen vastlopen, dat had ik van die maya's helemaal niet. Soms lijkt een minuut ineens een uur te duren en dat soort ongein...

cronos

Wijs gebruiker
Maar de mayas waren zeker 180, en die 55, neem aan dat je dan bedoelt dat 3 va die harder aankomen ofzo???[/quote]

Nee, gewoon een halve of een, ik weet niet of die van mij 55 zijn, geef ook niet zoveel om getallen, meer gevoel. Maya's had ik er een keer 4 van op tijdens eenfestival en was prachtig, hier moet ik er echt niet aan denken om er meer dan 1 te nemen, verlies op de een of andere manier grip op de realiteit. Krijg bij deze beetje het gevoel wat ik ook weleens van paddo's krijg,alsof mijn hersenen vastlopen, dat had ik van die maya's helemaal niet. Soms lijkt een minuut ineens een uur te duren en dat soort ongein...[/quote]

ja had dat ook met die hoffs,dat de tijd trager ging...terwijl ik met de mayas het gevoel had dat de tijd te snel ging(hehe),tjonge tjonge wat heb je 4 mayas genomen :openmouth: ?moet nogal ferm geweest zijn...stel je voor 4 x 180 microgram,jezus hehe ik durf niet verder gaan dan 2 hoor...zullen we een rockband oprichten patrick" the holy mayas" ofzo?zou m'n echt zoveel kunnen voortgaan op die micrograms?ik twijfel...1 maya(180),happy,visuals,lachbuien,energiek,de drukte van de mensen niet vermijden,goeie bestuurbaarheid,goede conversaties voeren.2 hoffmans(mijn vriend 1)=110 microgram:lazy(niet energiek...zeker niet),lachbuien,niet zo gauw in de drukte durven,en zelfs kunnen slapen met die hoffs :openmouth: ...met die mayas kon ik helemaal niet slapen,al was het nog zo laat :confused: ....hopelijk blijven mayas bestaan,want die waren mijne favoriet hoor :grin:

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Was wel verspreid vanaf 11 uur 's ochtends tot 7 's uur ochtends de volgende dag hoor :wink: ! Vier tegelijk dan zat ik niet hier maar in een gekkenhuis !

Goed ik vind die hofjes ook wel relax moet er gewoon wat rustiger aan mee doen :P

Bovenaan