Myme
Experimenterende gebruiker
Haha ik zit ook in boechout! Alle heb nu tijdelijk even time outIn boechout provincie antwerpen belgie..
Haha ik zit ook in boechout! Alle heb nu tijdelijk even time outIn boechout provincie antwerpen belgie..

Eten, kan dat ook?
World of Warcraft en zwaar blowen! ik ben blij dat ik er vanaf ben! 13 jaar zwaar blowen! Heb daarmee alles verpest! Mn liefde opleidingen alles! Geestelijk ontwikkeling... maar zelf mee gestopt! Eerst 2 weken echt mega zwaar! Diep dromen en zweten in de nacht! Slaap problemen! Dek bed zeik nat van het zweten! Super vaag gevoel geestelijk alle emotie die jaren lang weg heb geblowd komen naar boven! Maar na 2 weken ga je het steeds meer waarderen!!! dat je ermee gestopt bent! met blowen... langzaam trekt de mist om je heen weg en je wordt sociaal! En niet meer passief leven lijden... ik heb er spijt van dat ik niet eerder er mee gestopt ben! Je gaat compleet in roes leven dat je dingen om je heen niet boeit! En als ik nu paar paar trekjes neem van haze joint.... ben ik niks meer waard en dan bedenk ik! hoe heb ik zo kunnen leven! Maarja nu heb ik andere drugs uitgevonden Sos en ghb maar dat maakt je teminst sociaal en dat gebruik je niet elke dag en niet getrokken levenlijden op je zolderkamertje! Gamen,blowen en rukken. Pfff
Verbaast mij ook haha, maar ik denk dat het vanuit een soort drang naar controle en autonomie komt? Ik houd er niet van om de controle te verliezen, dus wil graag zelf bepalen wanneer ik wel of niet drugs gebruik. En doe graag dingen alleen zonder hulp. Ik slik ook bijna geen medicijnen voor mijn adhd (ik gebruik het alleen in tentamenperiodes en als ik belangrijke deadlines heb, dus zo'n 8 weken per jaar in totaal), omdat ik vind dat ik zelf moet kunnen functioneren, zonder medicijnen of hulpmiddelen. Misschien is het met drugs hetzelfde, dat ik ook zonder gewoon een leuke tijd moet kunnen hebben (en dat kan ik ook!).Dat kan zeker! En is een erg moeilijke verslaving om vanaf te komen. Zelf heb ik er geen last van hoor maar heb genoeg mensen in mijn directe omgeving die echt eet verslaafd zijn. Incl alle leugens die bij verslaafden horen.
Een kennisje van mij vorige week:
“Ik eet 1 fruit als ontbijt, middags 1 a 2 boterhammen, avonds klein bordje groente-aardappels en klein stukje kip, ene keer per week een bakje chips en meer echt niet”. Ja ja dame, dat kan niet als je 30 kilo te zwaar bent. Niet als je verder geen aandoening hebt of medicijnen slikt waar van je aan kan komen. Ze is wel actief genoeg qua werk en hobby’s dus ze beweegt wel. Maar vele dikke mensen liegen er over of voelen zich meteen de kast op gejaagd als iemand er iets van zegt. Dat is duidelijk verslavingsgedrag. Het middel maakt weinig uit voor de verslaving. Eetverslaving is wel meer geaccepteerd dan bv een alcohol of drugs verslaving. Dat maakt het misschien juist lastiger er mee te stoppen.
Een lastige hoor! Knap dat je ondanks adhd verder nergens moeite mee hebt. Ik ben door adhd erg verslavingsgevoelig. Sigaretten verslaving gehad, wiet verslaving gehad en ook een korte poos alcohol toen ik jonger was. Ik moet juist echt met alles oppassen BEHALVE eten hahahaha!
Succes met afvallen!
Gaat dit gepaard met binge eating?Ik ben vooral ontzettend verslaafd aan junkfood. Ik heb alle soorten drugs en dingen wel gedaan in mijn leven, maar junkfoodverslaving blijft toch steeds terugkomen. En het is echt een rotverslaving omdat mijn uiterlijk helemaal verpest.
Ja bedankt. Tis bingeeating maar ook echt junkfoodverslaving. Heb echt minimaal 15boeken erover gelezen en toch is het een terugkerend iets.
ja het gaat al steeds beter. Het is alleen vervelend want ik kan zo drie maanden lang eetbuivrij zijn en dan ineens een week lang dat ik elke dag dominos pizza's, cinnastix en ben en jerry ijs eet. En eventueel ook nog raspatat, hamburgers en frikandellen en chips. Misselijk word ik ervan en dan kom ik zo 10kg aan... En dat is echt zwaar vervelend. Nog kutter dan de paar honderd euro die ik kwijt ben aan al dat vieze vreten. Ik heb hier al heel mijn leven last van.Aah. Ik hoop dat het je lukt hierover heen te komen, er moet wel een manier zijn!
Meer gaan sporten en op voorhand voldoende gezond eten meedoen die lekker smaaktIk ben vooral ontzettend verslaafd aan junkfood. Ik heb alle soorten drugs en dingen wel gedaan in mijn leven, maar junkfoodverslaving blijft toch steeds terugkomen. En het is echt een rotverslaving omdat mijn uiterlijk helemaal verpest.
Dit is géén positieve weg, die je nu aan het volgen ben.
Op je 17 e al aan dit soort middelen zitten, dat lijkt mij toch echt foute koek.
Man, kom tot jezelf.
Je bent nog veel te jong, om op deze manier dóór te gaan.
En dan die zware middelen.
Hoe denk je, dat je er straks over laten we zeggen 10 jaar, aan toe bent?
In ieder geval moet je minderen.
Minder vaak nemen en kleinere hoeveelheden.
Jouw lichaam gaat zonder twijfel domweg naar de klote zo.
zal pep micro doseren voor school
Is dit echt zo??? en wat is een microdosis speed dan?Kijk uit daarmee. Lees dit maar eens;
Is dit echt zo??? en wat is een microdosis speed dan?
Het lijkt bijna een grap...
Is dit echt zo??? en wat is een microdosis speed dan?
Het lijkt bijna een grap...
Hmm nooit van gehoord. Dus het is gewoon gevaarlijk om maar een klein puntje te nemen....Dan heb ik tot op heden waarschijnlijk best wel mazzel gehadJa dit is echt inderdaad en er is al behoorlijk wat onderzoek naar gedaan.
Ik neem soms over een hele dag een puntje.. Dit kan dan zomaar om maar 5mg gaan. Deze doseringen zijn soms lekker als je lekker de hele dag wil blowen maar niet in slaap wil vallenHet gaat om echt microdoseren en dan moet je denken aan 2.5 mg of minder per dag.
Adhd medicijnen zijn al snel iets hoger in doseringen en daar is de actieve stof daadwerkelijk te voelen maar in het geval van
dopamine sensitization/upregulation gaat het om minder dan eens per uur een puntje haha