swennie boi
Experimenterende gebruiker
Ik gewoon om te relaxen, voor de fun, voor de sex. Geen diep liggende kind achtergrond ofwat dan ook
Hoe staat het nu met je alcohol gebruik?merk eigenlijk weinig behoefte op t moment
Goed!Hoe staat het nu met je alcohol gebruik?
Dit gevoel heb ik ook vaak, dat ik in nuchterheid te weinig dat warme contente geluksgevoel mis. Maar het lijken te ontbreken van dat is in echte zin de intelligentie van het lichaam om echt inwaarts te kijken: wat scheelt er? En belangrijker: te voelen: wat is er in mij dat - hoewel pijnlijk of comfortabel - verlangt om gevoeld te worden? Door mij.Ik ben al bijna twee jaar clean en vind het nuchter zijn maar niks. Nog steeds niet. Mocht ik ooit van de zorgmachtiging afkomen, dan ga ik weer verder met gebruiken. Poppers, xtc, heroïne, wiet... Het leven zonder drugs is voor mij niks, ook al heb ik liefdevolle relaties, vriendschappen, leuk werk, een kat als huisdier, etc. Dan ga ik juist gebruiken om dat gevoel van geluk te versterken, omdat mij gelukkig voelen zeldzaam is.
Ik stuurde aanvankelijk ook aan op therapie met een psycholoog. Enigszins vergelijkbare redenen om drugs te gebruiken als door jou geschetst. Realiteit is dat je inderdaad een psycholoog nodig gaat hebben, maar vanuit verslavingszorg.alcohol gebruik ik vooral gewoon zodat ik me blijer voel denk ik en verdoofd ben.
3mmc omdat ik dan niet geleid wordt door mijn gevoelens en impulsen, kom dan eindelijk toe aan de was doen, familiebanden onderhouden en andere dingen die moeten gebeuren wat ik normaal niet zou doen.
Voordat iedereen er weer op springt dat ik niet moet zelf medicaten: dat weet ik en ik ben met mijn psycholoog hierover in conclaaf wat een goed alternatief zou zijn
In eerst instantie vond ik het gewoon lekker , later wer het meer een leefstijl, dat het uiteindelijk uitkwam dat het vooral om verdoven en symptoom bestrijding ging, was nooit mijn eerst gedachte.Om even te ontsnappen van mezelf/mijn gedachten/gevoelens.
Bedenk je dat je die ondraaglijke gevoelens wel draagt. Niet dat ze niet heel pijnlijk of oncomfortabel zijn, maar je hebt dat waarvan je zegt dat het ondraaglijk is gedragen.
Goed bezig jij!Een probleem is ptss, dat krijg ik zelf niet opgelost, therapie daar voor is onderweg.
Vandaag wilde ik een beetje trippen en blijkbaar was 42 mg MAL niet genoeg. 3 uit later maar een 100 mcg 1P LSD erbij genomen. Mocht dit niet werken, dan doen we het in de lente op een andere manier.
Ja, bij mij waarschijnlijk ook. Vandaag is verder wel een mooie dag, maar van het trippen hoef ik niet teveel te verwachten. Bij mij werkt 1P LSD ook alleen optimaal na enkele maanden niet trippen, dus dat heb ik ook weer geleerd.Bij mij werkt 63 MG pas.
"Methallylescaline" levert eerder een resultaat via Google.ik heb nog nooit van Mal gehoord eigenlijk. ff Google
Nee de MAL is een chemisch pilletje die het effect van de cactus probeert na te bootsen volgens mij.Dat is van de cactus toch.
geinig op wiki stond een lijst met vergelijkbare dingen
Is mal heel natuurlijk zoals paddo of truffels in het lief of net als lsd en andere chemische trippen?
Dat is toch ook een hele sterke soort?Ik groeide laatst Copelandia Cyanescens en die ervaring van 2g was zo mooi dat ik die niet durf meer durf nemen uit respect voor die ervaring.
Exact. Dit is niet de soort waar ik nog es wijnruit bij zou nemen.Dat is toch ook een hele sterke soort?
Ik zou ook lekker niet meer nemen dan dat als dit beviel. Dat steeds meer nemen gaat geheid een keer uitlopen op dat het als teveel wordt ervaren en man, psilo is dan onvergeeflijk.
Beter er respect voor hebben ja.
Haha, hoge dosering psilo is like:Exact. Dit is niet de soort waar ik nog es wijnruit bij zou nemen.
Nu moet ik wel zeggen dat ik al heel wat ervaringen had op hoge dosissen psilo (met of zonder wijnruit) en ik heb (althans voorlopig) nooit dat onvergeeflijke ervaren. Het is te zeggen, het voelt alsof zelfs de moeilijke thema's mij aangereikt werden op een manier dat ik er mee om kon. Dat heb ik dan met LSD weer veel minder en merk ik van mezelf dat ik het moeilijker heb om me helemaal over te geven aan de ervaring.
Maar onze breintjes zijn allemaal een beetje anders en we zullen allemaal wel dat ene middel hebben dat best correspondeert met wat we willen ervaren![]()
Daar ben ik het helemaal mee eens. Je kunt pas in het reine staan naar je trips als je in het reine staat in je huidige bestaan. Ik heb mezelf ook al verloren in periodes van verdoving en escapisme, maar ik zag uiteindelijk in hoe ik mezelf in die depressie had gestopt en ben eraan gaan werken. Ik kan nog steeds genieten van hier en daar een middeltje, maar dan is het een extraatje, geen ontsnapping.Haha, hoge dosering psilo is like:
Laat je staan voor een bad vol met alle shit die je niet wilt zien/voelen. En schopt je er dan in. Good luck buddy!
En dan na uren daar doorheen ploeteren bereik je de andere kant waar je jezelf ziet zonder al die troep, als herboren in puur licht.
Maar goed, zo vaak die ervaring gehad en dat bleef het ook: een ervaring. Die komt, en gaat.
Imo: de échte trip en het echte pad is dit leven zelf.
Ja same.Daar ben ik het helemaal mee eens. Je kunt pas in het reine staan naar je trips als je in het reine staat in je huidige bestaan. Ik heb mezelf ook al verloren in periodes van verdoving en escapisme, maar ik zag uiteindelijk in hoe ik mezelf in die depressie had gestopt en ben eraan gaan werken. Ik kan nog steeds genieten van hier en daar een middeltje, maar dan is het een extraatje, geen ontsnapping.
Dat resoneert enorm. Toen ik de eerste keer o-pce nam besefte ik ineens dat al mijn ervaringen op psychedelica niet "de waarheid" of alle antwoorden bevatten, maar dat je jezelf daarin ook kan gaslichten of mental gymnastics naar kan hebben.Ja same.
Heb dat ook best lang gedaan en dacht dat psychedelica echt anders was dan de rest, maar gebruikte ook dát als escapisme.
Wil niet zeggen dat het niet naast een leven dat op de rails zit een goede toevoeging kan zijn. Maar hoe ik het toen gebruikte: ik dacht er alle antwoorden in te gaan vinden. En dan vervolgens de problemen in mijn dagdagelijkse leven negeren...