• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

Waarom nemen jullie disso's ? (O-pce)

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Mijn vader is altijd al een erg vrolijk iemand geweest (itt mezelf :sweatsmile: ) en zou het denk ik niet gebruiken als zijn spierspanning ineens weg zou zijn.
Niemand is altijd vrolijk, tenzij je dissociatieven misbruikt, MXE bij voorkeur.
Oeps, gaat een beetje offtopic zo...
Op een sociaal platform gerelateerd aan drugs zijn benzodiazepines relevant afgaand op landelijke statistieken.
Het is niet zo dat ik grammen clona en dia wegeet op een dag , maar als ik men onderhoud aan 5mg dia (taper nu) 6mg broma (nog geen taper) en 0.25clolam per dag niet heb ik toch wel heftig begin af te kicken..
Beter gebruiken je geen grammen Clonazolam per dag nee, maar klinkt alsnog wel stevig, succes er mee. :tongueout:

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Niemand is altijd vrolijk, tenzij je dissociatieven misbruikt, MXE bij voorkeur.
Nou ja, altijd is overdreven. Maar hij is niet het type die gauw down is.

Beter gebruiken je geen grammen Clonazolam per dag nee, maar klinkt alsnog wel stevig, succes er mee. :tongueout:
Het is zijn keuze... Ik kan hem niet dwingen ermee te stoppen, maar heb hem duidelijk gewaarschuwd.

inner_search

Badass junkie

Op een sociaal platform gerelateerd aan drugs zijn benzodiazepines relevant afgaand op landelijke statistieken.

Neen op dat vlak kan ik me nu echt inhouden en geen strip dia spontaan weg werken , af en toe in het weekend een rc benzo erbij gebeurt wel eens maar heb ik dan achteraf geen last van.
Krijg nu wel een klopje bij men jointje , even een tukkie doen :wink:

@Mindless maakt nie uit , heb het antwoord al gekregen dat ik zocht :wink: help je vader maar :)

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Het is zijn keuze... Ik kan hem niet dwingen ermee te stoppen, maar heb hem duidelijk gewaarschuwd.
Klinkt prima toch. Veel mensen weten niet wat ze overkomt en hulpverleners hebben hier vaak geen realistisch beeld van. Ik leg het er soms wat dik bovenop omdat het nog wel eens onderschat wordt en benzodiazepines niet bepaald de meest besproken drug zijn ondanks dat deze de meeste 'afhankelijken' kent.

Stonologie

Wijs gebruiker
Daarbij moet je natuurlijk rekening houden dat lucide dromen interessant kan wezen maar veel energie kan kosten. Mensen zullen onbewust en bewust instinctief net iets sneller naar Ketamine leunen omdat het toch net een licht roeziger effect geeft waardoor een Ketamine ervaring net iets minder beladen aan kan voelen. Maar ik spreek hier over zeer subtiele verschillen die zich concreet verwoord moeilijk laten toelichten.
[/QUOTE
Hmmm, vind O-PCE aanzienlijk leuker dan Ketamine. Alleen MXP vond ik veel minder dan keta, de 3-MeO’s vind ik ook fijner.

Vond O-PCE wel best down, terwijl ik overal lees dat het best manisch kan zijn. Dit zou per batch verschillen.

Spyro

Wijs gebruiker
Ik heb ook o-pce besteld. Ben benieuwd na de verhalen van @transformated.
@Spyro, jij bent een keta-liefhebber, wat was er anders aan dit spulletje?
Je raakt gestimuleerd in plaats van vaag. Je krijgt totaal niet het wazige dat je met Keta wel hebt. Opkomen duurt super lang waardoor ik al snel de neiging krijg om bij te pakken. Duurt zeker een dik uur voordat het is ingewerkt... Heb 1 keer te snel bij gepakt en wij (ik en @Blyatman) zijn gewoon hele delen kwijt van de avond. Je komt maar moeilijk inslaap ook daarna. Ik vond het niet chil. Uitwerking duurt naar mijn idee ook veel te lang en had lang moeite met normale zinnen uitspreken. Struikelde steeds over mijn woorden.

Heb er niet lekker op kunnen chillen. Heb het daarna nog een aantal keer geprobeerd maar tevergeefs. Wij vonden het beide niet fijn.

Spyro

Wijs gebruiker
Oh en ik had de dagen daarna flink wat hoofdpijn en mijn ogen konden niet goed scherp stellen. Was zelf ook nog flink afwezig in mijn hoofd de dagen erna. Alsof er een grote mist wolk zat.

Blyatman

Experimenterende gebruiker
Je raakt gestimuleerd in plaats van vaag. Je krijgt totaal niet het wazige dat je met Keta wel hebt. Opkomen duurt super lang waardoor ik al snel de neiging krijg om bij te pakken. Duurt zeker een dik uur voordat het is ingewerkt... Heb 1 keer te snel bij gepakt en wij (ik en @Blyatman) zijn gewoon hele delen kwijt van de avond. Je komt maar moeilijk inslaap ook daarna. Ik vond het niet chil. Uitwerking duurt naar mijn idee ook veel te lang en had lang moeite met normale zinnen uitspreken. Struikelde steeds over mijn woorden.

Heb er niet lekker op kunnen chillen. Heb het daarna nog een aantal keer geprobeerd maar tevergeefs. Wij vonden het beide niet fijn.
☝🏼 Heb toch echt liever onze bekende Ketamine dan dit. Veel fijner, ontspannender en de nasleep van Ket is zo voorbij.
Ik hoef geen O-PCE meer na 2 volle dagen wazig te zien, emotieloos en leeg te zijn van karakter. En vooral die langdurige hoofdpijn, de verhoogde irritatie aan alles was echt fucked up.

Natozlato

Wijs gebruiker
Ow dat klinkt niet zo fijn. Ik ben nooit diep gegaan met keta. Heb wel wat leuke ervaringen op 2fdck, dat voelt wat warmer en socialer.
Mij leek het juist wel lekker dat gedissocieerde samen met stimulatie.

Is het dan ook zo dat je de dag erna zo mistig in je hoofd bent dat je niet kan rijden? Ik moest een keer de auto laten staan de dag na 2fdck!

Purplext

Bewuste gebruiker
Iemand 3meOpcp en o-pce allebij al gehad ?
Heb 1g 3-meo-pcp liggen , wat zijn daar de verschillen in tegenover o-pce ?

@8️⃣6️⃣ kun jij je persoonlijk input geven ?
Ik heb ze beiden gehad. 3-meo werkt sneller en ik vind het euforischer en manischer. Ik heb er veel meer een spirituele ervaring op en denk in sneltreinvaart waarbij ik bij de O-PCE een complete debiel wordt. Ik vind de 3-meo ook wat meer helder, minder mist in m'n hoofd.

Nu valt het me op dat al die disso's bij iedereen toch net wat anders uitwerkt. Zo ben ik groot fan van de 2F-DCK terwijl ik lees dat velen het minder dan keta vinden.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
De Leukste Thuis!
Ik vind ze allemaal wel goed om te doen die rc-disso's. Ze zijn inderdaad over het algemeen een stuk stimulerender en langwerkender dan ketamine en zijn allemaal net even anders.
zelf heb ik geen enkele vervelende nawerking op die ene keer na van de week toen ik in de avond 12mg 3Ho-PCP nam en in de nacht schijnbaar ergens nog wat 3meo-pce had genomen aangezien het zakje midden op tafel lag toen ik een dag later nogal wonky op stond.

Ik vond overigens DCK ook wel een leuke, die deed ik pas 1 keer (dag aankomst psy fi vorig jaar) en daar ga ik binnenkort eens van wat bestellen. Wellicht doe ik er nog wat andere rc-disso's bij die ik nog niet heb om de verzameling compleet te maken.

Ze werken inderdaad op iedereen anders. Zo ken ik mensen die disso's maar niks vinden behalve O-PCE maar ik ken ook mensen die de rc-disso's niet pruimen maar ketamine dan weer wel.

Spyro

Wijs gebruiker
Ow dat klinkt niet zo fijn. Ik ben nooit diep gegaan met keta. Heb wel wat leuke ervaringen op 2fdck, dat voelt wat warmer en socialer.

Is het dan ook zo dat je de dag erna zo mistig in je hoofd bent dat je niet kan rijden? Ik moest een keer de auto laten staan de dag na 2fdck!
Ik zou persoonlijk niet in een auto stappen de dag erna. Maar dat zal ook weer voor iedereen anders zijn

MDMAZING

Badass junkie
Ik vind ze allemaal wel goed om te doen die rc-disso's. Ze zijn inderdaad over het algemeen een stuk stimulerender en langwerkender dan ketamine en zijn allemaal net even anders.
zelf heb ik geen enkele vervelende nawerking op die ene keer na van de week toen ik in de avond 12mg 3Ho-PCP nam en in de nacht schijnbaar ergens nog wat 3meo-pce had genomen aangezien het zakje midden op tafel lag toen ik een dag later nogal wonky op stond.

Ik vond overigens DCK ook wel een leuke, die deed ik pas 1 keer (dag aankomst psy fi vorig jaar) en daar ga ik binnenkort eens van wat bestellen. Wellicht doe ik er nog wat andere rc-disso's bij die ik nog niet heb om de verzameling compleet te maken.

Ze werken inderdaad op iedereen anders. Zo ken ik mensen die disso's maar niks vinden behalve O-PCE maar ik ken ook mensen die de rc-disso's niet pruimen maar ketamine dan weer wel.
Dat laatste lol

Blyatman

Ik zou de auto daarna maar lekker laten staan. Gaan rijden met die mist is geen optie en zeker niet verantwoord.

Ganggang💯

Badass junkie
Het ligt ook een beetje aan de dosis denk ik. Als je geen keta tolerantie hebt zoals @inner_search en @transformated dan hoef je geen dikke lijnen weg te snuiven en zul je de dagen er na veel minder na sleep hebben.

Ondanks die tolerantie doet dat spul natuurlijk wel wat met je, helemaal in de doseringen die ik hier voorbij zag komen.

Spyro

Wijs gebruiker
Het ligt ook een beetje aan de dosis denk ik. Als je geen keta tolerantie hebt zoals @inner_search en @transformated dan hoef je geen dikke lijnen weg te snuiven en zul je de dagen er na veel minder na sleep hebben.

Ondanks die tolerantie doet dat spul natuurlijk wel wat met je, helemaal in de doseringen die ik hier voorbij zag komen.
Ik vond de werking persoonlijk gewoon niet fijn. Had verder niets met mijn tolerantie te maken. Ik heb geen enorme dijken hoeven weg snuiven zoals dat met Keta wel moet... Dus daar ligt het niet aan. Denk dat wij er gewoon niet zo lekker op reageren. @Blyatman heeft ook geen grote Keta tolerantie. 😊

Ganggang💯

Badass junkie
Ik vond de werking persoonlijk gewoon niet fijn. Had verder niets met mijn tolerantie te maken. Ik heb geen enorme dijken hoeven weg snuiven zoals dat met Keta wel moet... Dus daar ligt het niet aan. Denk dat wij er gewoon niet zo lekker op reageren. @Blyatman heeft ook geen grote Keta tolerantie. 😊
Of het was geen o-pce, of er zat wat anders door. Want laten testen was nog geen optie destijds toch? Allemaal factoren die mee spelen. Denk dat tolerantie juist wel een grote speelt want @MDMAZING had precies hetzelfde toch.

In ieder geval een stofje wat niet voor iedereen is weggelegd.

Spyro

Wijs gebruiker
Of het was geen o-pce, of er zat wat anders door. Want laten testen was nog geen optie destijds toch? Allemaal factoren die mee spelen. Denk dat tolerantie juist wel een grote speelt want @MDMAZING had precies hetzelfde toch.

In ieder geval een stofje wat niet voor iedereen is weggelegd.
Nogmaals, ik heb de werking toch gewoon meegekregen wat heeft dat met tolerantie te maken? @MDMAZING heeft de hele werking niet gehad. Ik wel. Moet iedereen elke drugs maar leuk vinden? Nee toch.

Spyro

Wijs gebruiker
Vind het nogal vervelend dat ik gewoon duidelijk uitleg waarom ik iets niet chil vindt en vervolgens moet er altijd weer tegenin worden gegaan. Vermoeiend man. Ik vind het niks, klaar.

Ganggang💯

Badass junkie
Nogmaals, ik heb de werking toch gewoon meegekregen wat heeft dat met tolerantie te maken? @MDMAZING heeft de hele werking niet gehad. Ik wel. Moet iedereen elke drugs maar leuk vinden? Nee toch.
Nee hoor, zeker moet je niet alles leuk vinden. Maar uit je posts bleek dat je veel hogere dosissen nam dan de andere o-pce gebruikers en vaak achter elkaar. Dus dan denk ik dat je niet echt een objectief beeld hebt van de stof omdat je dan meer last hebt van de bijwerkingen of andere werkingen. Doordat je juist die keta tolerantie hebt.

Spyro

Wijs gebruiker
Genoeg andere die het wel leuk vinden. Prima.
Nee hoor, zeker niet moet je niet alles leuk vinden. Maar uit je posts bleek dat je veel hogere dosissen nam dan de andere o-pce gebruikers en vaak achter elkaar. Dus dan denk ik dat je niet echt een objectief beeld hebt van de stof omdat je dan meer last hebt van de bijwerkingen of andere werkingen. Doordat je juist die keta tolerantie hebt.
Dan moet je goed leren lezen. Ik heb gezegd dat ik 1 keer te snel heb bijgenomen en dat ik het de dagen daarop nog een keer geprobeerd heb. (Op een normale manier zonder bijpakken.) Ik heb het een paar kansen gegeven maar ik vind het niet leuk.

Ganggang💯

Badass junkie
Vind het nogal vervelend dat ik gewoon duidelijk uitleg waarom ik iets niet chil vindt en vervolgens moet er altijd weer tegenin worden gegaan. Vermoeiend man. Ik vind het niks, klaar.
Ik bedoel het niet aanvallend, ik probeer je slechts in te laten zien dat het voor jou wellicht lastig is om een objectief oordeel te vellen over die bepaalde stof.

Blyatman

Wil net zeggen, mijn Ket tolerantie is ook nou weer niet zo hoog. En de hoeveelheid O-PCE, viel reuze mee zelfs. (Knap hoe iemand de hoeveel kan weten als die er niet eens bij aanwezig is maar oke, het is vrijdag dus het zal wel)

Blyatman

Ik bedoel het niet aanvallend, ik probeer je slechts in te laten zien dat het voor jou wellicht lastig is om een objectief oordeel te vellen over die bepaalde stof.
wellicht is het voor jou objectief lastig om te begrijpen dat niet iedereen het zelfde maar leuk hoeft te vinden en dezelfde meningen hoeven te dragen. Begin dit gedrag en standje een beetje moe te vinden dat er altije tegenin gegaan moet worden met de “maar ik denk ik dit ik dat want jij zus zo”
Gast, stop met dingen altijd in te vullen voor anderen en leg je er bij neer.
Ik heb nu gezegd wat ik wou zeggen, fijne dag verder.

Ganggang💯

Badass junkie
ga je het ook een keer proberen @Ganggang💯 ?
Hmm, wie weet, als je het ooit op m'n pad komt. Wel veel keta gedaan vroeger maar dat vond ik op het einde niet echt leuk meer door de tolerantie die ik had opgebouwd. Ik nam toen wat grotere dosissen en het negatieve ging overheersen.

Maar dat stimulerende spreekt me opzich wel aan. Ik houd voornamelijk van stimulanten, dat is mede ook mijn grootste valkuil.

Ik zal het niet zo snel zelf bestellen denk ik

Is het geschikt voor op een feest of eventueel een after?

MDMAZING

Badass junkie
Ik voelde me leeg. Heel raar. Was wel een beetje vaag, maar vond er totaal niks aan. En het duurde maar lang joh. Plus had het ijskoud en klamme koude handen. Misschien een andere rc disso, maar o pce vond ik niks.

Gympie

Bewuste gebruiker
Hmm, wie weet, als je het ooit op m'n pad komt. Wel veel keta gedaan vroeger maar dat vond ik op het einde niet echt leuk meer door de tolerantie die ik had opgebouwd. Ik nam toen wat grotere dosissen en het negatieve ging overheersen.

Maar dat stimulerende spreekt me opzich wel aan. Ik houd voornamelijk van stimulanten, dat is mede ook mijn grootste valkuil.

Ik zal het niet zo snel zelf bestellen denk ik

Is het geschikt voor op een feest of eventueel een after?
aight..

ligt eraan wat voor feest.. ik ga er soms spontaan al van dansen.
zou qua publiek een tolerante setting moeten zijn.. ergens waar al getript wordt wellicht
en dan in lage dosis.. want net effe te hoog en je kan de wc vinden wel vergeten lol.
maar t duurt lekker lang in de staart en dat is zeker een fijne staat om in te zijn op een feestje lijkt me.. buiten, heerlijk.
warm, gelukzalig.

Ganggang💯

Badass junkie
wellicht is het voor jou objectief lastig om te begrijpen dat niet iedereen het zelfde maar leuk hoeft te vinden en dezelfde meningen hoeven te dragen. Begin dit gedrag en standje een beetje moe te vinden dat er altije tegenin gegaan moet worden met de “maar ik denk ik dit ik dat want jij zus zo”
Gast, stop met dingen altijd in te vullen voor anderen en leg je er bij neer.
Ik heb nu gezegd wat ik wou zeggen, fijne dag verder.
Hoho, je doet nu vrij veel aannames. Ik probeer altijd objectief naar iets te kijken. En als mensen dat uitspraken doen die daar niet helemaal mee stroken probeer ik ze daar op te wijzen. Het is dus niet aanvallend bedoeld, daar kiest men zelf voor.

Ik heb net nog even de posts van @Spyro terug gelezen en daar zie ik dat ze 3x heeft bijgenomen in een vrij korte tijd en daarna ook nog etizolam heeft genomen om te slapen. Dat zorgt natuurlijk voor een heftigere kater. Dat gecombineerd met een disso tolerantie wijst mij er op dat je niet perse een objectief beeld kan vormen over een stof.

Tuurlijk kunnen de effecten je niet bevallen, maar er speelt ook meer dan dat.

That's all I wanted to say about it.

Spyro

Wijs gebruiker
Ik voelde me leeg. Heel raar. Was wel een beetje vaag, maar vond er totaal niks aan. En het duurde maar lang joh. Plus had het ijskoud en klamme koude handen. Misschien een andere rc disso, maar o pce vond ik niks.
Ik ook. Heb ook echt zitten zweten met de uitwerking. Vooral handen en voeten terwijl ik daar echt nooit zweet. Het is maar een raar spulletje imo.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan