• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

Waarom nemen jullie disso's ? (O-pce)

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Stonologie

Wijs gebruiker
☝🏼 Heb toch echt liever onze bekende Ketamine dan dit. Veel fijner, ontspannender en de nasleep van Ket is zo voorbij.
Ik hoef geen O-PCE meer na 2 volle dagen wazig te zien, emotieloos en leeg te zijn van karakter. En vooral die langdurige hoofdpijn, de verhoogde irritatie aan alles was echt fucked up.
Al die dingen die je beschrijft heb ik nog nooit ervaren op en na O-PCE. Nam je meer dan 10mg?

Het is een zeer heftige drug waar je je goed mee moet inlezen en moet beginnen met een paar mg.

Ik vind keta echt niks in verhouding, saai, down, en veel te kort. Nogsteeds wel lekker maar niet echt bijzondere ervaringen op gehad. Comedown van O-PCE ook nooit ervaren. Heel erg anti depressief en als het uitwerkt ben ik juist echt helderder en blijer. Bij keta blijf ik een tijd vaag tijdens en na het uitwerken, dat is gelukkig bii O-PCE niet zo. Ook voelt keta kill aan, weinig euphorie.

Grappig dat jullie dit niks vinden. Willen jullie ruilen? Ik jullie Opce, jullie mijn ket?!

Laatst bewerkt:

Stonologie

Wijs gebruiker
O-PCM / DCK heeft ook veel weg van O-PCE maar is van zichzelf al meer gelijkend aan Ketamine qua gebruiksvriendelijkheid.

Ik kan mij voorstellen dat vapen van RCs niet voor iedereen weg gelegd is.
Hoe doe jij dit? Van folie, een joint of zo’n meth pijpje.

Het lukte mij laatst niet om diphenidine te vapen op folie, helaas..

Spyro

Wijs gebruiker
Al die dingen die je beschrijft heb ik nog nooit ervaren op en na O-PCE. Nam je meer dan 10mg?

Het is een zeer heftige drug waar je je goed mee moet inlezen en moet beginnen met een paar mg.

Ik vind keta echt niks in verhouding, saai, down, en veel te kort. Nogsteeds wel lekker maar niet echt bijzondere ervaringen op gehad. Comedown van O-PCE ook nooit ervaren. Heel erg anti depressief en als het uitwerkt ben ik juist echt helderder en blijer. Bij keta blijf ik een tijd vaag tijdens en na het uitwerken, dat is gelukkig bii O-PCE niet zo. Ook voelt keta kill aan, weinig euphorie.

Grappig dat jullie dit niks vinden. Willen jullie ruilen? Ik jullie Opce, jullie mijn ket?!
Ik ruil graag! Ik vind mijn Keta helemaal niet saai. Gek hoe het kan verschillen. Nou moet ik zeggen dat ik Keta ook echt maar bij 1 iemand haal. Type S Keta is sowieso ruk.

Ik haal btw juist mijn bijzondere ervaringen op Keta. Ik kan er heel veel mee. Zou het toch zeker wel mijn favo drugs noemen.

Laatst bewerkt:

Stonologie

Wijs gebruiker
Ik ruil graag! Ik vind mijn Keta helemaal niet saai. Gek hoe het kan verschillen. Nou moet ik zeggen dat ik Keta ook echt maar bij 1 iemand haal. Type S Keta is sowieso ruk.

Ik haal btw juist mijn bijzondere ervaringen op Keta. Ik kan er juist heel veel mee!
Ah snap ik, grappig ik kan R ket juist minder waarderen dan S.

Het probleem met ket voor mij is dat als ik het heb ik het veel gebruik door de korte duur, maar maar zelde een echt leuke ervaring heb. Heeeel soms is het opeens even euforisch, maar meestal vooral raar en kil. Dan vind ik het fijn om naar series te kijken maar dan houdt het ook op.

Bij O-PCE voel ik me minder vaag en meer helder, iets wat ik geweldig vind als stimulanten liefhebber. Er is altijd euphorie en warmte alsof ik een mini beetje kratom erbij heb.

Het is spotgoedkoop en je bent de hele dag zoet (ik doseer in de ochtend/middag).

Er zijn ook batches sederende O-PCE las ik ergens, dit zou dan gaan om een andere isomer. Of dit waar is geen idee, maar zou wel verschillen kunnen verklaren.

Iedereen reageert sws anders op middelen. Ik hallucineer hard op een paar poffen wiet en vind het mentaal heftiger dan LSD etc.

Spyro

Wijs gebruiker
Ah snap ik, grappig ik kan R ket juist minder waarderen dan S.

Het probleem met ket voor mij is dat als ik het heb ik het veel gebruik door de korte duur, maar maar zelde een echt leuke ervaring heb. Heeeel soms is het opeens even euforisch, maar meestal vooral raar en kil. Dan vind ik het fijn om naar series te kijken maar dan houdt het ook op.

Bij O-PCE voel ik me minder vaag en meer helder, iets wat ik geweldig vind als stimulanten liefhebber. Er is altijd euphorie en warmte alsof ik een mini beetje kratom erbij heb.

Het is spotgoedkoop en je bent de hele dag zoet (ik doseer in de ochtend/middag).

Er zijn ook batches sederende O-PCE las ik ergens, dit zou dan gaan om een andere isomer. Of dit waar is geen idee, maar zou wel verschillen kunnen verklaren.

Iedereen reageert sws anders op middelen. Ik hallucineer hard op een paar poffen wiet en vind het mentaal heftiger dan LSD etc.
Het nadeel is voor mij nu ook wel dat ik zo’n grote hoeveelheid moet nemen en daar vervolgens maar heel even zoet mee ben... Kwa prijs is dat niet leuk maar lichamelijk is dat het voor mij vaak ook niet meer waard. Vind het wel enorm jammer want blijf er toch een zwak voor hebben maar ik vind de gezondheidsrisico’s echt té klote bij Keta.

Ik hou ervan om echt vaag te zijn en dat effect haalde ik gewoon niet met de O-PCE. Ik werd er te druk van in mijn hoofd en wilde teveel dingen doen maar de motoriek liet dat dan weer niet toe.

Ik wilde een stofzuigerzak leeghalen bijvoorbeeld en heb met de meest simpele dingen een uur staan worstelen wat me enorm frustreerde. 😂 Ik ben namelijk nuchter altijd mega rustig mentaal en ik vind die drukte maar niets. Ik heb dat af en toe ook met spacecake bijvoorbeeld, of ik word heel loom en denk nergens aan of er komt van alles in me op waar ik mezelf gek mee maak.

Nee, geef mij maar een hersenloos avondje Ket. Dat vind ik echt genieten. 😁 Vond de nasleep van O-PCE te lang. Wilde op een gegeven moment wel weer nuchter zijn. Dit heb ik bijvoorbeeld ook met LSD, wat me er vaak van weerhoudt om het te gebruiken.

Maar toch tof hoe voor iedereen iets anders werkt. 😊 Ga binnenkort nog eens andere disso’s bestellen.

Gympie

Bewuste gebruiker
na twee weken niet.. morgen(ochtend) denk ik weer wel.. die 1 deel 3-meo-pcp en 2 delen o-pce combinatie eens proberen.
en dan wss 's middags iets anders in de staart.. trip of stimdma achtig.
biertje, whisky.. sigaartje.. met een vriend.
zoveel zin in dat ik nu denk al maar naar bed ga 😉

Stonologie

Wijs gebruiker
na twee weken niet.. morgen(ochtend) denk ik weer wel.. die 1 deel 3-meo-pcp en 2 delen o-pce combinatie eens proberen.
en dan wss 's middags iets anders in de staart.. trip of stimdma achtig.
biertje, whisky.. sigaartje.. met een vriend.
zoveel zin in dat ik nu denk al maar naar bed ga 😉
Laat weten hoe die combi bevalt! Al ervaring met MXE?

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Hoe doe jij dit? Van folie, een joint of zo’n meth pijpje.
Vaak van folie maar een pyrex pijpje werkt ook wel met substanties met wat meer volume. 3-MeO-PCP vanuit een methpijpje zuig ik bijvoorbeeld vaak het crystal naar binnen wat niet ideaal is. Met meer potente stofjes kun je ook simpelweg oplossen in een e-liquid en dan vapen met een e-vape.

Je hebt ook wel fatsoelijke vapes voor dit doeleinde rond de €80 dacht ik, maar daar weten andere mensen waarschijnlijk meer vanaf dan ik.

Als je een beetje geoefend bent lukt het meeste aardig goed met zilverfolie.
Hoe lang duurt o-pce dan?
Duurt toch wel 75min voordat de effecten van O-PCE volledig zijn opgekomen, vergissen mensen zich vaak in.

Laatst bewerkt:

Stonologie

Wijs gebruiker
Vaak van folie maar een pyrex pijpje werkt ook wel met substanties met wat meer volume. 3-MeO-PCP vanuit een methpijpje zuig ik bijvoorbeeld vaak het crystal naar binnen wat niet ideaal is. Met meer potente stofjes kun je ook simpelweg oplossen in een e-liquid en dan vapen met een e-vape.

Je hebt ook wel fatsoelijke vapes voor dit doeleinde rond de €80 dacht ik, maar daar weten andere mensen waarschijnlijk meer vanaf dan ik.

Als je een beetje geoefend bent lukt het meeste aardig goed met zilverfolie.
Moet ik van die coils hebben die mensen zelfmaken? RDA ofzo? Of kan je gewoon met zo’n verstelbare smok van 60-80 euro ook gewoon doen?

Heb veel ervaring met het maken van E-Liquid, want dit verkocht ik. Maar naar mijn weten werkt een vape van 20 euro vaak ook met normale coils. Ben nu wel benieuwd wat je dan voor mod gedoeld, van rond de 80

inner_search

Badass junkie
Bump.
Echt niemand een antwoord ? 🤣

Thx @8️⃣6️⃣ @Jmths en @Stonologie en andere die ik vergeten ben voor de persoonlijke ervaringen.

Voor de andere , heb jullie schermutseling maar voor de helft gelezen..

O-pce is voor mij dus wel nummer 2 geworden.
Ik vind 3-meO-PCP net een tikkeltje leuker vanwege de kortere , nou ja korte alles... 🤣

Iets snellere onset , iets snellere piek en naar mijn gevoel "stabieler" van o-pce word ik een woeste golf , van 3-meO-PCP ben ik een prosurfer die op zen gemakje de golf trotseert.
Enkel de afterglow van o-pce blijf ik wel het fijnste vinden.

Maar om echt compleet eerlijk te zijn.
Moest je me 1 van de 2 toedienen , zou ik niet kunnen zeggen welke analoog welke is.
Wrs door men gebrek aan ervaring op disso vlak.

Nogmaals , ik vind disso's enkel leuk icm met thc om de manie en stimulatie aan te wakkeren.

Ik zou dus geen disso elke dag recreatief kunnen misbruiken , enkel al om het feit dat ik enkel de combo fijn vind , en niet de rc opzich.

En aan de persoon (@transformated )die het nooit zou vape , beetje braaf eh.
Je hebt nog een ervaring te goed van mij dat je door je longen moet halen :wink:
Of wou je die niet meer ? 🤣

Neo-Shulginist

Wijs gebruiker
Ik vond 3-MeO-PCP wel nice. Ik hield wel van de warme bodyload en het energieke gevoel. Ook hield ik nog behoorlijk veel motorische controle, wat ik wel fijn vond.

Lees hier mijn bevindingen van het verschil tussen 3-MeO-PCP, DCK en 2-FDCK.

Vorige week was ik allerlei verschillende disso's aan het uitproberen. O-PCE moet ik nog een keertje doen. Binnenkort staat ook nog ephenidine op het menu. Daar ben ik ook heel benieuwd naar. Die zou lekker trippy moeten zijn.

transformated

Badass junkie
Je hebt nog een ervaring te goed van mij dat je door je longen moet halen :wink:
Oooh, kust me klote😂
PB me dan maar lul. Had corona er niets mee te maken 😝
Ik doe nog altijd mee.

Stonologie

Wijs gebruiker
Bump.

Thx @8️⃣6️⃣ @Jmths en @Stonologie en andere die ik vergeten ben voor de persoonlijke ervaringen.

Voor de andere , heb jullie schermutseling maar voor de helft gelezen..

O-pce is voor mij dus wel nummer 2 geworden.
Ik vind 3-meO-PCP net een tikkeltje leuker vanwege de kortere , nou ja korte alles... 🤣

Iets snellere onset , iets snellere piek en naar mijn gevoel "stabieler" van o-pce word ik een woeste golf , van 3-meO-PCP ben ik een prosurfer die op zen gemakje de golf trotseert.
Enkel de afterglow van o-pce blijf ik wel het fijnste vinden.

Maar om echt compleet eerlijk te zijn.
Moest je me 1 van de 2 toedienen , zou ik niet kunnen zeggen welke analoog welke is.
Wrs door men gebrek aan ervaring op disso vlak.

Nogmaals , ik vind disso's enkel leuk icm met thc om de manie en stimulatie aan te wakkeren.

Ik zou dus geen disso elke dag recreatief kunnen misbruiken , enkel al om het feit dat ik enkel de combo fijn vind , en niet de rc opzich.

Geen probleem!

Uiteindelijk vind natuurlijk sws iedereen wat anders fijn. Ik vind THC mijn euforie compleet wrghalen op disso's, dus ieder zijn ding.

Buu

Bewuste gebruiker
3-MeO-PCP vanuit een methpijpje zuig ik bijvoorbeeld vaak het crystal naar binnen wat niet ideaal is.
Zo leek het mij een keer een goed idee om Changa bladeren uit een pyrex-base pijpje te roken. Ik begin met heisen en een seconde later had ik 150mg Changa in m'n keel zitten. :')

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Ben nu wel benieuwd wat je dan voor mod gedoeld, van rond de 80
Dat moet je echt niet aan mij vragen, ik heb destijds een E-leaf op de kop voor €30,-. Daar kun je dan simpelweg een coil (€10?) opdraaien voor herb extract bijvoorbeeld.
Zo leek het mij een keer een goed idee om Changa bladeren uit een pyrex-base pijpje te roken. Ik begin met heisen en een seconde later had ik 150mg Changa in m'n keel zitten. :')
Zoiets zou ook wel kunnen werken mits een fatsoenlijk gaasje dat vaste substanties i.t.t. damp tegen houdt.:
Antwoord op de topic vraag bedoel je?
Wrs door men gebrek aan ervaring op disso vlak. <> Ik zou dus geen disso elke dag recreatief kunnen misbruiken, enkel al om het feit dat ik enkel de combo fijn vind , en niet de rc opzich.
De eerste keer dat ik bier dronk was ik denk ik 13 (verjaardag van mn pa) ik had stiekem 4*33cl flesjes bier (5%) van verschillende merkjes als ik mij niet vergis. Ik ging flink over mijn nek (in o.a. mijn slaapkamer) en ik riep in volle overtuiging dat bier rommel was en ik nooit meer bier ging drinken.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan