Waarschuwing zeer sterke xtc-pillen in omloop

Discussie in 'MDMA (XTC)' gestart door Tijdloos, 11 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. green haze2

green haze2 Experimenterende gebruiker

Ik heb de laatste tijd zelfs problemen om LAAG gedoseerde pillen te krijgen, alles wat ik aangeboden krijg is 200mg + en ik wilde laatst voor een paar vriendinnen wat lagere pillen halen, maar dat zat er dus niet in. dan maar kwartjes slikken :P

2. Pandan

Pandan Wijs gebruiker

Inderdaad, ik kan ze ook nergens vinden, kwartjes it its ;P

3. Space_Girl

Space_Girl Experimenterende gebruiker

hier nu van 150 mg in omloop. nike's :xtc:

4. xastur

xastur Belezen gebruiker

Ach 150mg is netjes 2 a 3 pillen is dan voldoende. Vroeger gingen er hier ook 10 eurotjes naar binnenof 6 automerken of blauwe cu-tjes..

5. Rakettenpret

Rakettenpret Experimenterende gebruiker

Vorige week blauwe supermans laten testen, bij het testcentrum waarschuwden ze voor deze ´zeer sterke´ pil. Stond in de database met een spreiding van 149-209, maar worden volgens die lui bijna allemaal getest op 180+. Zelf nog niet uitgeprobeerd!

6. Peterc

Peterc Newbie

Zo erg is dat sterke toch niet, zo lang je maar netjes halfjes en kwartjes pakt. Je hebt zo veel meer waar voor je geld. Vroeger betaalde je al 5 euro voor een slechte pil. Zelf laatst een android geprobeerd vond ze erg fijn. Volgende keer de mario bullit!

7. ZERO-

ZERO- Badass junkie

Maar dan moet je wel wéten dat ze sterk zijn. Genoeg mensen die geen benul hebben van de mg's in hun pil en er gewoon een hele ingooien, en ja zo gaat het fout.

8. Sir Lex

Sir Lex Newbie

Maandje of twee geleden gele mario bullets en blauwe superman laten testen, werd me verteld dat de gele een spreiding hadden van 140-190, ben het gemiddelde vergeten. De supermans waren tussen de 160-210 als ik het me goed herinner. Maximaal feesten uit minimaal gebruik dat is de kunst :mrgreen:

9. Probeerenleer

Probeerenleer Bewuste gebruiker

Ik heb sinds een twee-tal weken groene androids ter beschikking.

Waarde: rond de 200...

10. Probeerenleer

Probeerenleer Bewuste gebruiker

220 zelfs. :wave:

11. Iroyz

Iroyz Newbie

ik ben nieuw hier en had een vraag, ik ga over 3 weken x nemen met wat vrienden maar heb tot nu toe alleen nog maar ervaring met red supermans en die bevielen me wel goed. maar nu heb ik andere en heb geen idee of deze x veel sterker is dan de red supermans. mijn vriend noemde ze domino's en anders had die paarse granaten..?? misschien dat jullie kennis mij kan helpen. :sunglasses:

12. Tijdloos

Tijdloos DF Staff Medewerker Moderator

Hey!

Helaas kunnen wij niet zien vanaf hier wat er in zit Laten testen bij een centra is de enige manier om echt wat zekerheid te krijgen.

Veel plezier vast!

13. Iroyz

Iroyz Newbie

14. Pandan

Pandan Wijs gebruiker

Deze site is meer een richtlijn en geeft je geen garantie dat je daadwerkelijk dezelfde pil hebt. Het kan een compleet andere druk zijn die je in je handen hebt dan de pil waar je over leest. Wil je echt uitsluitsel hebben kan je het beste naar een testcentrum gaan. Het is nou eenmaal beschikbaar in Nederland, dus waarom zou je er geen gebruik van maken?

15. Iroyz

Iroyz Newbie

Ja dat had ik al in de gaten, zal ze wel laten testen dan ! dankjewel voor info :wave:

groetjes

16. Joosiie

Joosiie Newbie

Rooie supermans zijn super relaxt! Dit weekend eens wat witte domino's proberen, die gaan er harder in hoorde ik :cry: ben benieuwd! voor vriendinnen word het de eerste keer, maar lief aan kwartjes. word lachen :smile:

17. SkittlesAndMe

SkittlesAndMe Badass junkie

Je kunt niet aan een logo zien of het een goede pil is. Jouw Rode superman kan chill zijn, maar iemand anders heeft misschien een superman uit een andere batch met een andere inhoud. Ga dus niet op internet roepen dat alle rode supermans goed zijn want dat weet je niet.

gewoon laten testen dus en niet vertrouwen op een logo.

18. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie

Intussen zijn we september 2014, moet toch zeggen dat er terug lagere batches opgemerkt worden van 80 tot 160mg. Er zijn naartuurlijk nog uitstekers zoals eerste batch +- en de goudstaafjes of heb ik het mis ?

19. SkittlesAndMe

Er zijn nog steeds voornamelijk sterke pillen in omloop. Ik heb nog niets gehoord over een daling, maar het zou kunnen.

Paar maandjes, dan komen er weer cijfers beschikbaar en dan weten we of het veranderd

20. White_Light

White_Light Newbie

Beste Mensen,
    Koop bij voorbaat de XTC (MDMA) in kristalvorm. Als je de juiste winkel kent, heb je 98% MDMA en uit een gram haal je 8 doses (uitgaande van 125 mg p/dosis. Als je slim bent probeer dan eens 8o mg dan is het ook nog economischer. Je hebt dan 12 doses per gram 1 gram is bijna 1000 mg. Koop altijd bij een vertrouwde winkel. Na het afwegen van de doses doe je de kristallen in een lege capsule.
    Kijk uit voor Ketamine in de XTC en nog erger PME, dat dodelijk kan zijn. Trimbos informeert. De testen in NL stellen weinig voor. Je krijgt vaak alleen te horen hoeveel MDMA er in zit, maar niet welke andere stoffen. Succes met een verantwoorde manier van smart drug gebruik. Ga vantevoren niet zuipenof speed hangen. Neem de dosis nuchter. Succes ermee.

21. SkittlesAndMe

Mdma wordt niet versneden met ketamine en met PME bedoel je waarschijnlijk PMA. Gelukkig komt PMA momenteel weinig voor en is de pillenmarkt relatief schoon.

Verder zeg je dat testen weinig voorstelt. Dit is niet waar, je krijgt precies te horen wat er in je pil zit. Als je alleen het percentage te horen krijgt betekent dat gewoon dat er geen andere stoffen in je pil zitten.

Kristalvorm is niet per definitie zuiverder dan pillen.

22. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie

Burgerkings gespot op 351mg labtest :openmouth:
    Ik trek me woorden terug in :wave:

23. Fool

Fool Badass junkie

Oke, die pillen zijn dus niet grappig meer. Genoeg om met ééntje een meid van een jaar of 16 om te leggen. Klinkt bijna als poging tot doodslag ofzo?

24. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie

Inderdaad ik vind dit ook een belachelijk grote dosis voor 1 pil, voor ervaren gebruikers geen probleem, meer genot in 1 pil maar dit gaat zowiezo over de limieten. En inderdaad als zo een 16jarige kiddo gek gaat doen en zeg maar even een dubbeldrop gooit op een enthousiast avondje uit, wil het niet geweten hebben :wave:

25. Fool

Fool Badass junkie

Voor een meid van zo'n 50 kilo is dat 7 milligram per kilo lichaamsgewicht, bijna 5x de maximaal aangeraden dosis voor een hele avond. Als je een beetje gevoelig bent en dat in één keer inslaat, dan is het echt best plausibel dat je zo'n avond niet overleeft hoor. Ook voor ervaren gebruikers vindt ik het een hoge dosering.

26. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie

Ja inderdaad dat is ver over de limiet. Toen ik 16 was, was een p'tje nooit hoger gedoseerd dan 100mg. Vind persoonlijk 200mg al een hoge dosis boven de limieten voor 1 pil, blijkbaar denken drukkers niet meer aan de jeugd...

27. GUESS

GUESS Newbie

Ik zag afgelopen zaterdag op Awakenings in de westergas ook genoeg mensen fout gaan. Was heel erg warm daarbinnnen en dat helpt natuurlijk ook niet. Veel mensen drinken er gewoon bij dus XTC + alcohol + temperaturen van ik schat rond de 35 a 40 graden is wachten op problemen. En die waren er ook dus....

28. dubbel0seven

dubbel0seven Bewuste gebruiker

Heb je dit resultaat zelf te horen gekregen van het lab? Of is dit een van de vele praatjes en marketing blaat die de ronde doen op internet. Of dealerpraat wat toch vaak onzin is?

Totaal 3 mensen overleden tijdens ADE. Waarschijnlijk door drugs misbruik/vuile pillen. Al kan ik me vuile pillen bijna niet voorstellen. Want de markt is zeer zuiver momenteel.

29. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie

Heb je dit resultaat zelf te horen gekregen van het lab? Of is dit een van de vele praatjes en marketing blaat die de ronde doen op internet. Of dealerpraat wat toch vaak onzin is?

Testresultaten komen van iemand die zijn p'tjes altijd mooi laat testen, als belg neem ik mijn vertrouwen op nederlandse volwassen vrienden die hier niet over zeiken of liegen en ook geen intentie hebben tot verkoop enkel eigen veilig gebruik, mensen die dicht bij een TC wonen omdat hier in belgie een grote achterstand is kwa drugs testen...

30. SkittlesAndMe

Het scheen wel overdreven warm te zijn bij Club Lite, wat een heel logische doodsoorzaak zou zijn als je XTC hebt gehad. Vooral in combinatie met die 200-300mg rammers die je voorbij ziet komen :confused:

31. Gnoomy

Gnoomy Newbie

Hallo ik heb een vraagje. Kent iemand de paarse pillen. Het lijken net dubbele met daarin een + en - teken. Wie kent ze en heeft er ervaring mee.

32. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie

Zwaar gedoseerd die paarse +-, Zou rond de 190 mg draaien.

33. Gnoomy

Gnoomy Newbie

Dus vooral even goed rustig beginnen met een halve.

34. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie

kwartje of halfje is wel aan te raden om te starten :wink:

35. SkittlesAndMe

Speculeren over de kwaliteit van jouw pillen doen we niet hier. Wij kunnen aan een foto of beschrijving van een pil niet vertellen wat erin zit.

Zie forumregels...

36. haan33

haan33 Experimenterende gebruiker

batterijen, die zijn best ziek(en sterk).
    zij de opvolgers van domino's, 200-220 ongeveer

Bericht van SmartieAndMe: Let even op de forumregels aub. Speculeren over de kwaliteit van de drugs van een ander doen we hier niet. Je kunt niet weten wat er in zit aan de hand van een beschrijving, zo'n bewering kan dus alleen maar risico's opleveren.

37. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie

+ ga geen informatie verspreiden dat niet klopt. Hoogste testresultaten van paarse batterij was 198

38. Bobsacamano

Bobsacamano Badass junkie

Ik was er ook en het was ook gewoon ziek warm. Ben echt iedere 45 minuten wel even gaan roken of wat water drinken.

39. Fool

Fool Badass junkie

Vooral bij érg warme temperaturen is het belangrijk dat je niet alleen water drinkt, je verliest hierbij veel te veel zouten door al het zweet, water vult dit niet aan maar verdunt de bestaande concentratie zelf. Beter zijn isotone dranken als AA-sport of zelfs een lekker zout soepje. Fanta is ook al een stuk beter dan water, bevat in ieder geval suikers. :smile:

40. BazookaNoodle

BazookaNoodle Newbie

Wat ik mensen nooit zie doen, wat ik zelf wel erg lekker vind, is gewoon een klein zakje naturel/paprika chips (of 2?). Dit geeft je dat zout weer om je hoge hoeveelheid water een beetje te compenseren, en bovendien smaakt het echt belachelijk goed na een beetje snoep :hearteyes:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina