Waarschuwing zeer sterke xtc-pillen in omloop

Discussie in 'MDMA (XTC)' gestart door Tijdloos, 11 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Paulinaatjex

Paulinaatjex Newbie

Groene minions zijn ook sterk ( 220 Mg ) maar het nadeel is dat je de dag erna zware koppijn krijgt en je humeur er een stuk slechter van word.

2. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie

Heb je die laten testen dan? Kleur en druk maakt niet uit er kan vanalles in die pillen gedrukt worden...

3. MeejheM

MeejheM Badass junkie

nee joh, die zijn allemaal exact hetzelfde, kleur, formaat of vorm hebben toch niks met de samenstelling te maken? 220mg is 220mg toch?

maakt niet uit of die stempel afgedankt is of er totaal iemand anders pillen aan het draaien is...

serieus, als je een week later dezelfde pillen koopt bij dezelfde leverancier raad ik iedereen aan om ze toch opnieuw te laten testen. kleur, vorm en herkomst zeggen niet veel over de inhoud. je kan beter een weekje wachten op de uitslag dan een week lang verrot zijn toch?

4. Blutz

Blutz Newbie

Op Ibiza werden deze zomer pillen van 400 mg aangeboden. Hoe gek wil je het krijgen?

5. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

En dat geloof je ook echt?

6. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie

Verkooppraat, mijn eerste pil na 5j pauze werd ik ook als 350 aangeboden met als reden nieuwe hooggedosseerde snoepen. Ik kwam uit de tijd van ronde kleine pillen van 80/100mg. Was snel weg met het verhaal maar een testresultaat kwam uit op 212mg mdma :-P

7. Klimrek

Klimrek Experimenterende gebruiker

En 212mg is nou ook niet bepaald kinderachtig vind ik. Flinke pillen. :P

8. Borisje

Borisje Newbie

Heftig

9. Liefhebbertje

Liefhebbertje Bewuste gebruiker

Er komen weer pillen aan met 250mg netto mdma erin
    En 10% caffeine
    Kleur en label moeten nog bepaald worden maar pas dus op
    Heavy shit

10. Liefhebbertje

Klopt niet wat je zegt inhoud is wel degelijk gelijk
    Door het lange mixen met speciale mixers
    Word er een juiste verhouding gemaakt!

Pillen drukken is net zo serieus als dat een pfizer het doet
    Het bind middel moet ook gelijk waardig zijn
    Anders is de helft broos en niet op de markt te krijgen

Er is een vrienden groep opgerolt met 2 labs
    Weet dus hoe nauwkeurig er gewerkt word

Bijgevoegde bestanden:

11. SkittlesAndMe

SkittlesAndMe Badass junkie

Klopt wel wat hij zegt... als het mengsel op is en ze maken een nieuwe batch is de verhouding niet hetzelfde.

12. Liefhebbertje

Ik zou je puur fictie uiteraard 100k snoep kunnen geven allemaal selfde inhoud 1-2% gelijk of te wel van 247-253mg

Nogmaals waarom zou pfizer het wel kunnen en profi drukker niet?
    We praten niet over die boefjes he
    Maar mensen die 100 duizenden per week maken
    Hun afnemers eisen die kwaliteit
    Hun staan daar voor
    Zolang je altijd dezelfse ingredienten gebruikt groot genoeg inkoopt
    En uiteraard test mdma in dit geval
    Kan je dat waarborgen
    Enkel een is het mixen uiterst belangrijk alles moet kloppen
    Maar goed ik zal ernaast zitten
    Maar zeg het nog 1 keer waarom phizer wel en profi drukker niet?
    Zoon profi opstelling is zwaar indrukwekkend en doet aan als een medicijn fabriek
    En het is geen hobby kokkerellen
    Alles word perfect afgewogen en genixed

13. SkittlesAndMe

Omdat Pfizer gecontroleerd wordt door de staat en boefjes niet? Dat de dosis variëert per batch wil niet zeggen dat de kwaliteit niet goed is...

Ik heb wel eens in de database van het testcentrum mogen kijken en daar zie je dat bij vrijwel elk logootje verschillende batches van verschillende sterktes bestaan. Het rode duifje, staan wel 20 soorten van in die bijna allemaal hetzelfde eruit zien. Supermans, tientallen soorten in verschillende maar ook dezelfde kleuren, met verschillende doses.

Bekende logootjes worden nagemaakt wat verwarring kan veroorzaken en nogmaals, als producenten een nieuwe batch maken gaan ze echt niet kijken of de dosis wel exact gelijk is aan de vorige batch. Als de dosis ergens tussen de 100 en 300mg ligt zijn ze tevreden. Ze zorgen er inderdaad vaak wel voor dat de spreiding in ieder geval niet te groot is, maar per batch maakt dat niemand uit. Zonde van je tijd.

Overigens zijn er ook pillen gevonden met een spreiding van meer dan 50mg.

Er zijn ongetwijfeld producenten die hun dosis consistent proberen te houden, maar dan kun je daar alsnog niet vanuit gaan.

14. Liefhebbertje

Wat een kut drukkers waren dat dan!
    Je staat toch voor je product !
    Vorig jaar 9/10 top pillen allemaal gelijk hooguit paar mg verschil
    Die met dat verschil zijn na apers mee liften winst andere
    Een pil word normaal op kleur logo en inhoud bestel per x1000
    De drukker laat een pers maken en gebruikt
    Pietje of klaasje bestellen 1 batch a 100.000 pillen
    Allemaal gelijk uiteraard
    Als er dan klootzakken fakes gaan nadrukken dats fucked
    Maar normaal weetje wel een beetje waar en welke pillen vandaan komen of kunnen gehaald worden
    Ik heb ook weleens een database ingekeken

Dit is hoe het normaal tenminste gaat volgens * google*
    Je hebt een oordeel iver produceerders waar baseer jij die op??
    Puur fictie of heb je er verstand van?
    Als er 100.000 eenzelfde pillen gemaakt worden
    Zullen er meerdere mixen gemaakt worden per perslichting
    Maar de gewichten worden echt wel hetzelfde gebruikt
    Anders ben je gewoon een kut drukker met enkel oog voor €€

15. SkittlesAndMe

Nee hoor dat hoeven geen kutdrukkers te zijn. Als je hele batch ongeveer dezelfde sterkte heeft, dan maakt het niks uit dat de batch daarna bijvoorbeeld iets sterker of iets minder sterk is. People don't care..

Nee uiteraard niet, vrijwel niemand weet dat.

Ja maar wat zijn je bronnen. Drugsforum? Er wordt hier regelmatig bullshit gepost...

Dat is heel mooi. Dan had je toch de conclusie moeten trekken die ik je net uitleg, als die database in ieder geval representatief is voor de NL drugsmarkt.

Dat zeg ik, dat komt uit de database van het testcentrum. Daar hebben ze duizenden testresultaten met foto en beschrijving en alles erbij over meerdere jaren verspreid. Dat is dus een behoorlijk accurate inkijk in de drugswereld.. Natuurlijk verkondig ik geen fictie als waarheid, waarom zou ik dat doen.

16. Liefhebbertje

Ik ben zeer goed bevriend met een groep drukkers
    Mijn info komt van de bron niet voor niets hadden ze 9/10 pillen in de top
    Mijn uitleg is dus daar op gebaseerd en een beetje opdrachtgever
    Stelt flinke eisen
    Xtc maken is een kunst
    Niet te vergissen met de vele tumtum drukkers
    Die maar wat doen
    En sorry 'het domme volk' accepteerd dat
    Maar de hogere sfeeren clubs ibiza etc
    Willen geen tumtums die willen kwaliteit
    Ga ke aub niet in twijfel trekken

17. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie

Als je met een groep drukkers bevriend bent hou je dit soort informatie toch ver weg het web? stel je voor dat dat ik met een groep drukkers werk en jij loopt wat informatie over productieproces en verkopers rond te bazuinen op internet. Hoe komt dat over bij mij die anoniemiteit en processen binnen het drukmilieu wil houden en voor de buitenwereld wil verzwijgen..

Verder sluit ik me ook aan bij SmartieAndMe. Het verhaal van eerste en tweede batches met lagere inhoud, spreiding van 100mg noem maar op. Klein voorbeeld. Op dit moment gaan er defqons rond van 220, 200, 180, tot 150. Deze pillen komen duidelijk van 1 en dezelfde producent aangezien ze dat NL logo op iedere nieuwe pil van hen plaatsen en elke druk is identiek. Als je die pil in je hand gedrukt krijgt weet je nooit met zekerheid wat ze bevat.

18. Liefhebbertje

Niet eens over de inhoud maar hier kan ik indd niet dieper op ingaan
    Maar geloof wat voor jou goed voelt aub
    En nog wat aan de hand van 1 pil kan een exacte namaak pers worden ontworpen
    Die pers is er binnen een aantal werk dagen al
    Wat zeg ik teveel volgens jou?
    Dit is gewoon algemene info hoor
    En ik hoef me echt niet druk te maken over de persers :wink:

19. Fool

Fool Badass junkie

Ja, ze zullen het niet voor de eeuwige roem doen, hé?

20. Liefhebbertje

Je hebt dealers en dealers he
    Aardig onnodige bijdehante opmerking btw
    Zeer veel toevoegend ook wel

Maar je hebt mensen die staan voor een product zuiver eerlijke prijs etc

Eeuwige roem niet
    Maar 9/10 van de beste pillen hebben maakt wel trots
    Dat er een jaar na dato nog gevraagd en gepraat over producten van '***'
    Geeft echt wel eenntevredenmakend gevoel
    Maar zoals op elk forum zodra er iets vanuit ervaring verteld word
    Is het altijd lari etc
    Dus veel succes met al jullie invullingen

21. Psychedelibee

Ik heb dit in een ander topic ook al eens gezegd Liefhebbertje, maar een enkele ervaring is nog niet representatief voor de totale markt. De resultaten van het onderzoek van DIMS zijn wel representatief en geven dus een goed beeld van de markt en gemiddelde kwaliteit, dat jou ervaring daar niet bij aansluit kan uiteraard maar dat wil nog niet zeggen dat de resultaten van het DIMS niet waar zijn.

22. SkittlesAndMe

Dan lees je je commentaar niet goed. Iets van eigen ervaring vertellen is prima, maar iets van eigen ervaring verkondigen als waarheid voor iedereen, dat is niet prima.

Dat zal allemaal ongetwijfeld maar trots en de visie van een pillendraaier lijkt me hier volledig irrelevant. Het ging over het gemiddelde van de markt en daarover verkondig jij onwaarheden.

23. Liefhebbertje

Ja inderdaad psy en smart
    Weer in me valkuil gestapt
    En eigeb ervaring als enuge waarheid aangenomen
    En geen oog voor jullie inbreng
    Excuus

24. Oxcyman

Oxcyman Newbie

Ik ben nieuwsgierig naar zo een middel, ik heb ooit eens iets gekocht voor weinig (2 euro per stuk, en ik had er twee van bij me) en het enige wat ik merkte was dat ik na een nacht doorhalen ook nog eens de hele dag erna heb kunnen rijden van Italie naar Duitsland zonder een spoortje van vermoeidheid.
    Op de feestavond zelf merkte ik vrijwel niets. Ik neem aan dat deze pilletjes (oranje driehoekjes qua vorm) iets heel anders als werkzame stof bevatten, als wat er eigenlijk in had moeten zitten...

25. Dunnetjess33

Dunnetjess33 Badass junkie Tripreporter

En dan ha je de volgende dag aan het verkeer deelnemen. Wegpiraat!

26. Oxcyman

Oxcyman Newbie

Dat is een terechte terechtwijzing. Had ik nooit moeten doen, mee eens. Maar: Ik voelde mij zonder meer in staat om te gaan rijden. Geen ''stoned'' gevoel oid. Maar toch.

27. Dunnetjess33

Ik voel me ook niet stoned en slaperig na bv een gram coke maar rijden echt niet hoor... Denk aan de medemens.

28. Oxcyman

Oxcyman Newbie

Je hebt volkomen gelijk! Het zal me niet weer gebeuren...

ZERO-, Tijdloos en Dunnetjess33 vinden dit leuk.
  29. klader

klader Newbie

Er zijn ook oranje lambo's en piaga's, deze bevatten 273-282mg mdma, ook zijn er groene hulks van ongeveer 260mg. Gewoon halfjes nemen voor een mooie avond. Word er ook bij gezegt.

30. Dunnetjess33

Pas op met zulk advies. Een halve van 282mg kan voor een licht iemand al teveel zijn.

31. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie

Die resultaten doen er niet toe hoor. Die piaga heeft mijn vriendin getest op een heel wat lager aantal mg mdma (spreiding onbekend). Ik wil maar zeggen jou resultaat ligt ver weg van dat van haar. 1 week later kan die piaga druk of gelijk welke druk al een andere inhoud hebben lager of hoger maakt niet uit. Is trouwens ook niet toegelaten om hier resultaten mee te geven met een bepaalde druk/kleur/...

Het advies van de halfjes is idd ook niet verstandig. Als een pil werkelijk 282mg bevat dan is 141 de helft en is dat al 2mg/kg voor iemand van 70kg...

Laatst bewerkt: 29 mei 2017
  32. klader

klader Newbie

Bij mij zei die tenminste halfjes, maarja ben de dunste niet maar het is sowieso verstandig om de pille altijd te laten testen

33. witte40

witte40 Newbie

iemand ervaring met blauwe instagram, zou 220 zijn?

34. witte40

witte40 Newbie

weet jij iets van blauwe instagram,zou 220 zijn

35. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie

Het is verboden op Drugsforum te vragen om inhoud van pillen of speculeren over wat er in je pil zit. Daar zijn testcentra voor :wink:

SanneBanne vindt dit leuk.
  36. witte40

witte40 Newbie

A sorry, maar wilde het gewoon weten omdat ik ze gekocht heb maar niet zeker van ben

37. Dunnetjess33

Testen is de enige manier om te weten wat en hoeveel.

PsyTekZ en HardstyleGabber vinden dit leuk.
  38. Psychedelibee

Ja dat je het gewoon wilt weten is wel duidelijk, maar we staan het nog steeds niet toe hier. Het is speculeren, en geeft je dus nul zekerheid. 2 pillen die er op het oog hetzelfde uitzien kunnen allebei een andere inhoud bevatten...

Dus als je het zo graag wilt weten moet je ermee naar het testcentrum.

Laatst bewerkt: 30 mei 2017
  39. Liefhebbertje

Ik spreek altijd uit wat ik denk,
    Excuses alvast maar heb wat vragen:
    Heb je ze een week voor het feest gekocht?
    Vind je de reistijd te lang
    Of zonde van die pil?

40. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie

In een testcentrum bij jou in de buurt weten ze al snel met een zuurtest als je pil mdma bevat. Als ze nog niet in het systeem geregistreerd is gaan ze die opsturen voor een exact resultaat in milligrammen en dat resultaat heb je meestal na 7 dagen. Meer kunnen we jou hier niet vertellen :wave:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina