Paulinaatjex
Newbie
Groene minions zijn ook sterk ( 220 Mg ) maar het nadeel is dat je de dag erna zware koppijn krijgt en je humeur er een stuk slechter van word.
Paulinaatjex zei:Groene minions zijn ook sterk ( 220 Mg ) maar het nadeel is dat je de dag erna zware koppijn krijgt en je humeur er een stuk slechter van word.
En dat geloof je ook echt?Blutz zei:Op Ibiza werden deze zomer pillen van 400 mg aangeboden. Hoe gek wil je het krijgen?
Blutz zei:Op Ibiza werden deze zomer pillen van 400 mg aangeboden. Hoe gek wil je het krijgen?
Tekzor668 zei:Blutz zei:Op Ibiza werden deze zomer pillen van 400 mg aangeboden. Hoe gek wil je het krijgen?
Verkooppraat, mijn eerste pil na 5j pauze werd ik ook als 350 aangeboden met als reden nieuwe hooggedosseerde snoepen. Ik kwam uit de tijd van ronde kleine pillen van 80/100mg. Was snel weg met het verhaal maar een testresultaat kwam uit op 212mg mdma :-P
Blutz zei:Op Ibiza werden deze zomer pillen van 400 mg aangeboden. Hoe gek wil je het krijgen?
MeejheM zei:nee joh, die zijn allemaal exact hetzelfde, kleur, formaat of vorm hebben toch niks met de samenstelling te maken? 220mg is 220mg toch?
maakt niet uit of die stempel afgedankt is of er totaal iemand anders pillen aan het draaien is...
serieus, als je een week later dezelfde pillen koopt bij dezelfde leverancier raad ik iedereen aan om ze toch opnieuw te laten testen. kleur, vorm en herkomst zeggen niet veel over de inhoud. je kan beter een weekje wachten op de uitslag dan een week lang verrot zijn toch?
Liefhebbertje zei:Maar normaal weetje wel een beetje waar en welke pillen vandaan komen of kunnen gehaald worden
Liefhebbertje zei:Dit is hoe het normaal tenminste gaat volgens * google*
Liefhebbertje zei:Ik heb ook weleens een database ingekeken
Liefhebbertje zei:Je hebt een oordeel iver produceerders waar baseer jij die op??
Puur fictie of heb je er verstand van?
Ja, ze zullen het niet voor de eeuwige roem doen, hé?Liefhebbertje zei:Anders ben je gewoon een kut drukker met enkel oog voor €€
Liefhebbertje zei:Maar zoals op elk forum zodra er iets vanuit ervaring verteld word
Is het altijd lari etc
Liefhebbertje zei:Maar je hebt mensen die staan voor een product zuiver eerlijke prijs etc
Eeuwige roem niet
Maar 9/10 van de beste pillen hebben maakt wel trots
Dat er een jaar na dato nog gevraagd en gepraat over producten van '***'
Geeft echt wel eenntevredenmakend gevoel
Waarschuwing:
Veel xtc-pillen zijn momenteel erg sterk. Ze bevatten een hoge dosis MDMA, de werkzame stof in de uitgaansdrug. Dat zegt drugsonderzoeker Peter van Dijk van het Nederlandse Trimbos-instituut tegen het Nederlandse persagentschap ANP. “Er is een grote groep pillen in omloop die een hoge dosering bevatten.” De gemiddelde dosis MDMA in xtc-pillen lag jarenlang rond de 80 milligram. Hoewel precieze cijfers nog ontbreken, is dat momenteel een stuk hoger. In elk geval bevat een kwart van de pillen zelfs een dosis van boven de 140 milligram. “Dat is veel meer dan we gewend waren”, aldus Van Dijk. Het Trimbos-instituut maant xtc-gebruikers dan ook tot voorzichtigheid. Welke dosis een consument precies kan hebben, hangt onder meer af van zijn gewicht.
Maar, zo zegt Van Dijk:
Ik ben nieuwsgierig naar zo een middel, ik heb ooit eens iets gekocht voor weinig (2 euro per stuk, en ik had er twee van bij me) en het enige wat ik merkte was dat ik na een nacht doorhalen ook nog eens de hele dag erna heb kunnen rijden van Italie naar Duitsland zonder een spoortje van vermoeidheid.
Op de feestavond zelf merkte ik vrijwel niets. Ik neem aan dat deze pilletjes (oranje driehoekjes qua vorm) iets heel anders als werkzame stof bevatten, als wat er eigenlijk in had moeten zitten...
Dat is een terechte terechtwijzing. Had ik nooit moeten doen, mee eens. Maar: Ik voelde mij zonder meer in staat om te gaan rijden. Geen ''stoned'' gevoel oid. Maar toch.En dan ha je de volgende dag aan het verkeer deelnemen. Wegpiraat!
Dat is een terechte terechtwijzing. Had ik nooit moeten doen, mee eens. Maar: Ik voelde mij zonder meer in staat om te gaan rijden. Geen ''stoned'' gevoel oid. Maar toch.
Pas op met zulk advies. Een halve van 282mg kan voor een licht iemand al teveel zijn.Er zijn ook oranje lambo's en piaga's, deze bevatten 273-282mg mdma, ook zijn er groene hulks van ongeveer 260mg. Gewoon halfjes nemen voor een mooie avond. Word er ook bij gezegt.
Er zijn ook oranje lambo's en piaga's, deze bevatten 273-282mg mdma, ook zijn er groene hulks van ongeveer 260mg. Gewoon halfjes nemen voor een mooie avond. Word er ook bij gezegt.
Bij mij zei die tenminste halfjes, maarja ben de dunste niet maar het is sowieso verstandig om de pille altijd te laten testenDie resultaten doen er niet toe hoor. Die piaga heeft mijn vriendin getest op een heel wat lager aantal mg mdma (spreiding onbekend). Ik wil maar zeggen jou resultaat ligt ver weg van dat van haar. 1 week later kan die piaga druk of gelijk welke druk al een andere inhoud hebben lager of hoger maakt niet uit. Is trouwens ook niet toegelaten om hier resultaten mee te geven met een bepaalde druk/kleur/...
Het advies van de halfjes is idd ook niet verstandig. Als een pil werkelijk 282mg bevat dan is 141 de helft en is dat al 2mg/kg voor iemand van 70kg...
weet jij iets van blauwe instagram,zou 220 zijnDie resultaten doen er niet toe hoor. Die piaga heeft mijn vriendin getest op een heel wat lager aantal mg mdma (spreiding onbekend). Ik wil maar zeggen jou resultaat ligt ver weg van dat van haar. 1 week later kan die piaga druk of gelijk welke druk al een andere inhoud hebben lager of hoger maakt niet uit. Is trouwens ook niet toegelaten om hier resultaten mee te geven met een bepaalde druk/kleur/...
Het advies van de halfjes is idd ook niet verstandig. Als een pil werkelijk 282mg bevat dan is 141 de helft en is dat al 2mg/kg voor iemand van 70kg...
weet jij iets van blauwe instagram,zou 220 zijn
Het is verboden op Drugsforum te vragen om inhoud van pillen of speculeren over wat er in je pil zit. Daar zijn testcentra voor![]()
Testen is de enige manier om te weten wat en hoeveel.A sorry, maar wilde het gewoon weten omdat ik ze gekocht heb maar niet zeker van ben
Ja dat je het gewoon wilt weten is wel duidelijk, maar we staan het nog steeds niet toe hier. Het is speculeren, en geeft je dus nul zekerheid. 2 pillen die er op het oog hetzelfde uitzien kunnen allebei een andere inhoud bevatten...A sorry, maar wilde het gewoon weten omdat ik ze gekocht heb maar niet zeker van ben
Ik spreek altijd uit wat ik denk,iemand ervaring met blauwe instagram, zou 220 zijn?
A sorry, maar wilde het gewoon weten omdat ik ze gekocht heb maar niet zeker van ben