MetaalKonijn
Badass junkie
Beware, de crash kan ook ietsje later komen. 
MetaalKonijn zei:Beware, de crash kan ook ietsje later komen.![]()
Maikelk zei:een keertje van maandag 6.00 tot woensdagavond/nacht rond 1.00
jezus... 67 uur, nooit echt beseft dus![]()
zal het ook nooit meer doen, gebeurt wel eens dat ik een nachtje oversla, maar dat komt dan omdat ik echt niet meer kan slapen.
Lig dan nog wel meestal doelloos in bed rond te draaien![]()
Dadelijk toch nog maar eens een poging wagen om te slape, of om in ieder geval ff wat te rusten met me ogen dicht...morge gelukkig ook nog vrij...Denk dat het gwn goede pep was
. Straks maar een keertje slapen lijkt me erg verstandig.En je punt is? Ik ben gewoon goed de mist in gegaan, maar zie je mij daar iets of iemand ergens de schuld van geven anders dan mijzelf? Ik blijf van mening dat speed een heerlijke drug is. Maar je zult mij nooit zien ontkennen dat het ook goed fout kan gaan en het een van de smerigste drug is. Beetje slap om mij hier nu op aan te vallen, maar ik weet nu in ieder geval dat ik wel nooit meer een negateieve ervaring zal posten aangezien dat blijkbaar mijn df-status beinvloedt. En te weinig drinken in vergelijking tot het zweet dat je produceert is niet altijd makkelijk om in te schatten. Ik heb in principe een gemiddelde hoeveelheid gedronken (circa zon 6L in 32uur) maar heb dus constant ontzettend veel gezweet, waardoor ik alsnog vocht tekort kwam. Ik had dit moeten zien aankomen, niet gezien en ben er gelukkig goed mee weg gekomen. Ik weet natuurlijk niet in hoeverre de shit aan was, want heb me geen moment vervelend gevoeld, en merkte pas eigenlijk tijdens de comedown dat ik heel veel vocht ben verloren. Om het zo maar te zeggen, je lichaam is heel warm en terwijl je ervoor al bij de minste geringste rukbeweging een waterval naar beneden stroomde, was ik nu kurkdroog. Echter werd mijn huid donkerder met de minuut en vooral zeer vlekkerige, uitgemagerde handen hebben me erg laten schrikken. Maatje van me geinformeerd, en die begon ook over eventuele hitteaanvallen, die ik idd 1 maal heb gehad, maar waarvan ik dacht dat het niet echt extreme gevolgen gehad zou kunnen hebben, en ik maar beter niet kon bijnemen. Stom natuurlijk om hier zomaar vanuit te gaan, maar laat het een goede les zijn. Uiteindelijk ben ik er gewoon heel erg van geschrokken, aangezien er meerdere risicos voorbij zijn gekomen.Deranged zei:Eerst allemaal heel erg blij doen over amfetamine en commentaar hebben op de levensstijlvan andere mensen en nu hier komen huilen met een of ander wazig verhaal. De obsessieve blije bullshit over speed op heel het forum en nu ineens deze jankerige post hier zijn beide een belediging.voor amfetamine. Dit doet me meer denken aan een cokemietje. Wakker zijn hoeft allemaal niet zo ingewikkeld te zijn.

Deranged zei:Heb zelf ook geprobeerd drugs en de mietjes smiley te combineren maar voelde me er niet echt lekker bij. Heb het tenminste wel een kans gegeven.
Ik moet je toegeven dat ik idd een aantal behoorlijk negatieve uitlatingen heb gedaan afgelopen week, en me af en toe iets te ver liet meeslepen daar waar dit niet nodig was. Maar het is nou eenmaal makkelijker om te klagen en te zeiken dan dat je een compliment geeft. Bovendien probeer ik altijd realistisch te zijn. Het is gewoon een feit dat het grootste gedeelte van de mensen met verkeerde informatie rondloopt over drugs. Maar gelukkig hebben we DF nog. Daar waar ruimte is voor discussie en ieder zijn eigen kennis en ervaring kan delen met de ander. En 3x raden wat mijn kennis en ervaring me hebben geleerd over speed: Iets met nadelen en naiviteit. En als jij niet kan hebben dat ik jouw geliefde goedje in een negatief daglicht zet nodig ik jou uit het tegendeel te doen. Prijs je speed de hemel in. Doe je ding maar vooral doe jouw ding, dan doe ik de mijne. Maar kijk alsjeblieft uit met het veroordelen van een in mijn ogen vrij neutrale mening. Ik zou bijna gaan denken dat het persoonlijk is.Deranged zei:Daar schrok ik echt ff van. Ik ben heel lang de enige geweest op dit forum die zulke reply's verstuurde en nu krijg ik er ineesns zelf een op mijn bord. Mijn post schreef ik eigenlijk naar aanleiding van wat ik eerder deze weel heb gezien. Ik vzaf goe huh mensen liep af te zeiken om wat ze met hun eigen leven deden. Terecht of niet, ik vond het een hele negatieve houding. Daarnaast is me ook opgevallen dat je op een zeer blije bijna obsessieve manier zeer regelmatig post over speed. Obsessief gedrag mbt tot een drug is een slechte zaak. Ik dacht nog van dat blije gedoe nu komt straks huilen net zoals bij de cokejunks. Eerst halen ze 3 gram met '''' erachter. Uiteindelijk halen ze weer 3 gram maar dan met
. Wie gaat er nou iets halen om er op Df over te huilen, maargoed dat zijn dus cokeheads. En over speed moet men eigenlijk gewoon neutraal blijven. Negatieve ervaringen moet je mee doen wat je wil, ik beoordeel je daar niet op. Voornamelijk vond ik de wijsneuzerige uitspattingen erg veelzeggend. Ik vond het gewoon echt een vorm van treitere wat ik zag en daar had ik moeite mee. En nu wil ik voor 1 keer ervaren hoe het is om je emoties te laten gaan Dit is volgens mij een redelijk wazige post. Succes verder met je uitdroging en ik ga ook weer ff door.
Deranged zei:Mensen stellen zich zelf zwak op idd. Maar dan nog vond ik wat er tegen Doodkapje gebeurde paar dagen terug echt behoorlijk gemeen. Zoals ik al zei vond ik het echt treiteren en kleineren wat er gebeurde. Verder sta ik daar buiten en is het vooral tijd voor een lijn hier.

belgiumpartycrasher zei:ik van vrijdag morgen 7 uur tot zondagavond 22.30uur
dat maakt bijna 65 uur wakker...
hoeveel ik toen gesnoven en gepakt heb, vraag het mij niet...
ha ja, kdoe da trouwens nooit meer!!! de moment zelf was da allemaal te goe!!! maar die dagen erna... al goe da het in de conge was
grtzzz
it'sme zei:zooooo......komt daar een late berekening. Vraag wordt in 2006 gesteld en in 2010 antwoord![]()