Wakker zijn?!

EclipX

Experimenterende gebruiker
MetaalKonijn zei:
Beware, de crash kan ook ietsje later komen. :wink:

Nou, dat denk ik niet hoor :)
Toen ik gisteren wakker was, voelde ik me zeer kut, het zelfde gevoel dat ik heb na 1 nachtje wakker te zijn. Maar ik heb geforceerd beginnen eten, en meer eten, en langzaamaan, begon dat kut gevoel weg te gaan, dan nachtje slapen, en nu voelk me goed

Maikelk

Belezen gebruiker
een keertje van maandag 6.00 tot woensdagavond/nacht rond 1.00

jezus... 67 uur, nooit echt beseft dus :openmouth:
zal het ook nooit meer doen, gebeurt wel eens dat ik een nachtje oversla, maar dat komt dan omdat ik echt niet meer kan slapen.
Lig dan nog wel meestal doelloos in bed rond te draaien :confused:

Doodkapje

Wijs gebruiker
Maikelk zei:
een keertje van maandag 6.00 tot woensdagavond/nacht rond 1.00

jezus... 67 uur, nooit echt beseft dus :openmouth:
zal het ook nooit meer doen, gebeurt wel eens dat ik een nachtje oversla, maar dat komt dan omdat ik echt niet meer kan slapen.
Lig dan nog wel meestal doelloos in bed rond te draaien :confused:

hihi zo lang was ik ongeveer wakker na mijn eerste speedgebruik... gelijk kennis gemaakt met speedkater...maar je kan idd maar beter wat liggen en rusten ook al kan je niet slapen.

Maikelk

Belezen gebruiker
heb eigenlijk niet echt vaak een kater van speed.
Maar dat was ook een van mijn eerste keren en heb ook wel een kater gehad van een dag, maar het ergste was nog wel me hele mond...
had in die 3 dagen ook nogal wat x gepakt... echt overal stonden blaren en had ik het kapot gekauwd van binnen :(

it's_me

Newbie
heb zaterdg nacht rond 4 uur de laatst 2 kleine lijntjes gehad...echt een super relaxte avond gehad! Muziek goed, leuke mensen echt geweldig.... :grin:
Heb zondag met moeite 1 uurtje geslape (niet echt vast...zo tussen waken en slape in :cry: ...) En nu is het inmiddels zondag nacht, ben nog steeds wakker... :rolleyes: Dadelijk toch nog maar eens een poging wagen om te slape, of om in ieder geval ff wat te rusten met me ogen dicht...morge gelukkig ook nog vrij...Denk dat het gwn goede pep was :) en k had al ff niks meer gebruikt...

Supervlieg

Wijs gebruiker
Ik hoop dat ik vanacht nog wat kan slapen. Ben ultiem verrot met dank aan me eigen stomme zelf. Dus bij deze wil ik iedereen hier het advies meegeven dat blijven drinken ontzettend belangrijk is. Je bent uitgdroogd voordat je het doorhebt, en dan is het erop of eronder. Ik zat tegen te randje aan, ook leuk van die plotselinge plaatselijke hittegolven waarbij ik bijna mijn vingers brande aan mijn voorhoofd. Maargoed heb dus echt even slaap nodig, en zo te voelen gaat dat niet lang meer duren. Morgen om 12.00 itroductiedag school, dus kijken wat voor een pracht eerste indruk ik zal maken. En nee, zie dat niet echt zitten, :(

Deranged

Badass junkie
Eerst allemaal heel erg blij doen over amfetamine en commentaar hebben op de levensstijlvan andere mensen en nu hier komen huilen met een of ander wazig verhaal. De obsessieve blije bullshit over speed op heel het forum en nu ineens deze jankerige post hier zijn beide een belediging.voor amfetamine. Dit doet me meer denken aan een cokemietje. Wakker zijn hoeft allemaal niet zo ingewikkeld te zijn.

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Dit soort dingen doe ik nooit eigenlijk, maar ik ben vanaf Vrijdag 07:00AM nu op.. werken, op de zaterdag was Decibel, zondag lekker doorgaan... en vannacht ook weer doorgaan :rolleyes: . Straks maar een keertje slapen lijkt me erg verstandig.
Maar opzich is het ook zo lekker om gewoon zee'en van tijd te hebben in die nachten ook vooral, heb veel achterstallige dingetjes gedaan.

Zit ik nu dus op de 70 uur wakker.

Supervlieg

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Eerst allemaal heel erg blij doen over amfetamine en commentaar hebben op de levensstijlvan andere mensen en nu hier komen huilen met een of ander wazig verhaal. De obsessieve blije bullshit over speed op heel het forum en nu ineens deze jankerige post hier zijn beide een belediging.voor amfetamine. Dit doet me meer denken aan een cokemietje. Wakker zijn hoeft allemaal niet zo ingewikkeld te zijn.
En je punt is? Ik ben gewoon goed de mist in gegaan, maar zie je mij daar iets of iemand ergens de schuld van geven anders dan mijzelf? Ik blijf van mening dat speed een heerlijke drug is. Maar je zult mij nooit zien ontkennen dat het ook goed fout kan gaan en het een van de smerigste drug is. Beetje slap om mij hier nu op aan te vallen, maar ik weet nu in ieder geval dat ik wel nooit meer een negateieve ervaring zal posten aangezien dat blijkbaar mijn df-status beinvloedt. En te weinig drinken in vergelijking tot het zweet dat je produceert is niet altijd makkelijk om in te schatten. Ik heb in principe een gemiddelde hoeveelheid gedronken (circa zon 6L in 32uur) maar heb dus constant ontzettend veel gezweet, waardoor ik alsnog vocht tekort kwam. Ik had dit moeten zien aankomen, niet gezien en ben er gelukkig goed mee weg gekomen. Ik weet natuurlijk niet in hoeverre de shit aan was, want heb me geen moment vervelend gevoeld, en merkte pas eigenlijk tijdens de comedown dat ik heel veel vocht ben verloren. Om het zo maar te zeggen, je lichaam is heel warm en terwijl je ervoor al bij de minste geringste rukbeweging een waterval naar beneden stroomde, was ik nu kurkdroog. Echter werd mijn huid donkerder met de minuut en vooral zeer vlekkerige, uitgemagerde handen hebben me erg laten schrikken. Maatje van me geinformeerd, en die begon ook over eventuele hitteaanvallen, die ik idd 1 maal heb gehad, maar waarvan ik dacht dat het niet echt extreme gevolgen gehad zou kunnen hebben, en ik maar beter niet kon bijnemen. Stom natuurlijk om hier zomaar vanuit te gaan, maar laat het een goede les zijn. Uiteindelijk ben ik er gewoon heel erg van geschrokken, aangezien er meerdere risicos voorbij zijn gekomen.

Moet ik er wel bij zeggen dat ik toch een vrij grote hoeveelheid in een korte tijd heb weggewerkt, maar tot het besef kwam dat ik maar beter over kon gaan op incidentele sleutelpunten. Ik heb in de eerste 4/5 uurtjes 2gram geconsumeerd. Daarna overgegaan op puntjes en ik heb uiteindelijk na zo 36 uur in totaal nog 1gr bijgenomen. Dus in totaal 3g en dan erg slecht verdeeld over de avond. De gevolgen van mijn snelle inname aan t begin werden pas aan het einde echt duidelijk. Ik had hier rekening mee moeten houden, vandaar ok dat ik het hier neerzet want het is echt iets dat je niet wilt meemaken, en wat je in principe ten alle tijde zou kunnen en moeten voorkomen. Ik ben dan ook erg benieuwd hoe ik er morgen aan toe ben en of dit nog een staartje krijgt. Voel me al een stuk beter en zie er weer een tikkie frisser uit, maar ik ga nu echt even een schoonheidslaapje kunnen doen. :wave:

Deranged

Badass junkie
Daar schrok ik echt ff van. Ik ben heel lang de enige geweest op dit forum die zulke reply's verstuurde en nu krijg ik er ineesns zelf een op mijn bord. Mijn post schreef ik eigenlijk naar aanleiding van wat ik eerder deze weel heb gezien. Ik vzaf goe huh mensen liep af te zeiken om wat ze met hun eigen leven deden. Terecht of niet, ik vond het een hele negatieve houding. Daarnaast is me ook opgevallen dat je op een zeer blije bijna obsessieve manier zeer regelmatig post over speed. Obsessief gedrag mbt tot een drug is een slechte zaak. Ik dacht nog van dat blije gedoe nu komt straks huilen net zoals bij de cokejunks. Eerst halen ze 3 gram met '':hearteyes: '' erachter. Uiteindelijk halen ze weer 3 gram maar dan met :(. Wie gaat er nou iets halen om er op Df over te huilen, maargoed dat zijn dus cokeheads. En over speed moet men eigenlijk gewoon neutraal blijven. Negatieve ervaringen moet je mee doen wat je wil, ik beoordeel je daar niet op. Voornamelijk vond ik de wijsneuzerige uitspattingen erg veelzeggend. Ik vond het gewoon echt een vorm van treitere wat ik zag en daar had ik moeite mee. En nu wil ik voor 1 keer ervaren hoe het is om je emoties te laten gaan Dit is volgens mij een redelijk wazige post. Succes verder met je uitdroging en ik ga ook weer ff door.

Deranged

Badass junkie
Heb zelf ook geprobeerd drugs en de mietjes smiley te combineren maar voelde me er niet echt lekker bij. Heb het tenminste wel een kans gegeven.

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Deranged zei:
Heb zelf ook geprobeerd drugs en de mietjes smiley te combineren maar voelde me er niet echt lekker bij. Heb het tenminste wel een kans gegeven.

Tja, we zijn toch wel liefhebbers/geintresseerden van drugs denk ik toch als bezoeker van dit forum? Ook ik heb wel is smileys gebruikt hehe.

Waar ik wel niet tegen kan is het lekker ophemelen van drugsmisbruik.

Is trouwens best wel gevaarlijk geweest Supervlieg, zal er inderdaad echt mee oppassen.

Deranged

Badass junkie
Ik bedoel niet zomaar smileys gebruiken maar echt een bepaalde emotie erbij uit willen drukken. Zoals deze

Ik neem nog een lijntje. :(

Ik schat het nog zeker op een gram of 4-5. :(

Hij heeft me alweer gematst. :(

Slaat dus echt nergens op wat ik u doe maar dat klopt toch niet helemaal. De aanschaf van 3 gram werd al beschreven met deze emotie, dan zouden bovenstaande zinnen net zo goed kunnen voor de personen die daadwerkelijk deze gevoelens hebben bij deze uitspraken. Ik vind het bijzonder.

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Tja iedereen is verschillend he.. waar het hart vol van is.. Zal je nog wel wat vaker mee te maken krijgen op dit forum lijkt me. Ik kan me er verder niet aan storen.

Supervlieg

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Daar schrok ik echt ff van. Ik ben heel lang de enige geweest op dit forum die zulke reply's verstuurde en nu krijg ik er ineesns zelf een op mijn bord. Mijn post schreef ik eigenlijk naar aanleiding van wat ik eerder deze weel heb gezien. Ik vzaf goe huh mensen liep af te zeiken om wat ze met hun eigen leven deden. Terecht of niet, ik vond het een hele negatieve houding. Daarnaast is me ook opgevallen dat je op een zeer blije bijna obsessieve manier zeer regelmatig post over speed. Obsessief gedrag mbt tot een drug is een slechte zaak. Ik dacht nog van dat blije gedoe nu komt straks huilen net zoals bij de cokejunks. Eerst halen ze 3 gram met '':hearteyes: '' erachter. Uiteindelijk halen ze weer 3 gram maar dan met :(. Wie gaat er nou iets halen om er op Df over te huilen, maargoed dat zijn dus cokeheads. En over speed moet men eigenlijk gewoon neutraal blijven. Negatieve ervaringen moet je mee doen wat je wil, ik beoordeel je daar niet op. Voornamelijk vond ik de wijsneuzerige uitspattingen erg veelzeggend. Ik vond het gewoon echt een vorm van treitere wat ik zag en daar had ik moeite mee. En nu wil ik voor 1 keer ervaren hoe het is om je emoties te laten gaan Dit is volgens mij een redelijk wazige post. Succes verder met je uitdroging en ik ga ook weer ff door.
Ik moet je toegeven dat ik idd een aantal behoorlijk negatieve uitlatingen heb gedaan afgelopen week, en me af en toe iets te ver liet meeslepen daar waar dit niet nodig was. Maar het is nou eenmaal makkelijker om te klagen en te zeiken dan dat je een compliment geeft. Bovendien probeer ik altijd realistisch te zijn. Het is gewoon een feit dat het grootste gedeelte van de mensen met verkeerde informatie rondloopt over drugs. Maar gelukkig hebben we DF nog. Daar waar ruimte is voor discussie en ieder zijn eigen kennis en ervaring kan delen met de ander. En 3x raden wat mijn kennis en ervaring me hebben geleerd over speed: Iets met nadelen en naiviteit. En als jij niet kan hebben dat ik jouw geliefde goedje in een negatief daglicht zet nodig ik jou uit het tegendeel te doen. Prijs je speed de hemel in. Doe je ding maar vooral doe jouw ding, dan doe ik de mijne. Maar kijk alsjeblieft uit met het veroordelen van een in mijn ogen vrij neutrale mening. Ik zou bijna gaan denken dat het persoonlijk is.

Maargoed ik ben net wakker. Ben gister gelijk in slaap gevallen, en vanmorgen nog voordat de wekker ging wakker geworden. Ik voel me behoorlijk brak, maar dat lijkt me niet meer dan normaal na zon avontuur. Opvallend vind ik wel de 'pijn' aan mijn gewrichten en dan met name de polsen. Snel ff boodschappen in huis halen zo, en de boel restaureren. En eens ff een flinke huge ass italiaanse bol met gezonde zooi en tering erop scoren, om er straks even goed voor te gaan zitten en mij deze soldaat ga maken. HAMPF!

Deranged

Badass junkie
Hmm ik heb het idee dat dit een beetje een rare kant uit gaat. Sommige dingen lijken niet echt te kloppen maar dat maakt niet uit. Tuurlijk kan ik het wel hebben als je speed in een negatief daglicht zet, zijn bovendien altijd mensen die er daar zelf in zetten. Ik doelde juist vooral op de overdreven positiee en blije uitlatingen die ik de laatste tijd erg vaak aantref, dit lijkt me overbodig en ongepast. Mijn eigen kijk op speed heb ik volgens mij nergens weggezet, is ook niet belangrijk. Ik blijf juist zoveel mogelijk neutraal en hou het voor mezelf. Mij lijkt het gewoon een positieve ontwikkeling als voortaan meer mensen op DF dat ook gingen doen. Er staat nu regelmatig een hoop beschreven dat slechts voor een aantal mensen relevant is, is het niet beter om het gewoon tussen deze mensen te houden? Lijkt mij gewoon beter voor het forum. Verder is er geen aanval, niks persoonlijksen ook geen geen ruzie. Tenminste als het aan mij ligt. Ik ben vandaag gewoon een beetje langdradig, die dagen heb je soms.

Supervlieg

Wijs gebruiker
Ik geef je daar helemaal gelijk in, maar vergeet niet dat het word beperkt tot in onzin. En zolang het gepast is hou ik ook wel van een beetje slap en dom geouwehoer.

Deranged

Badass junkie
Mij lijkt het positief als al die persoonlijke dingen die voor de meeste niet interessant zijn ook niet op het forum komen te staan. Maar mag niet klagen eigenlijk, het lijkt er namelijk sterk op dat de 'gedichten' inmiddels wel ten einde zijn. Voor een liefhebber van zowel poezie als amfetamine waren deze zeer pijnlijk.

Supervlieg

Wijs gebruiker
Wat dat betreft ben ik het ook driedubbel met je eens. Als je aandacht wil ga dan werken in een peuterspeelzaal, en als je het dan toch neerzet moet je niet raar opkijken als de ander zijn e-skills op je afvuurt.

Deranged

Badass junkie
Mensen stellen zich zelf zwak op idd. Maar dan nog vond ik wat er tegen Doodkapje gebeurde paar dagen terug echt behoorlijk gemeen. Zoals ik al zei vond ik het echt treiteren en kleineren wat er gebeurde. Verder sta ik daar buiten en is het vooral tijd voor een lijn hier.

Deranged

Badass junkie
Ik ben wel veel te soft geworden maar dergelijk gedrag kan ik toch erg slecht uitstaan moet ik bekennen. Vooral met speed kan ik daar wel eens fanatiek op in gaan. Kan leuk zijn soms maar ik ben ervoor dat we op dit forum gewoon niet zo met elkaar omgaan.

Supervlieg

Wijs gebruiker
Het is nu middag en net terug van mn eerste introdag. Na eerst een domme instructie en rondleiding door t schoolgebouw gingen we naar de Arena, die tegenover mijn school staat om vervolgens godverdomme een rondleiding te krijgen. En het enige wat ik wou was eten eten eten. Zucht, ik daar zweten als een motherfucker, bleek als een kadaver en daarnaast nog eens een heftige ruzie met mijn maag die zijn brandstof nodig had, maar een introductie die dat niet toeliet. En een trappenlopen, teeeering de hele dag door. Lift? Roltrap? Niks ervan we pakken gewoon de normale. Maargoed heb me er doorheen gezet en ben nu dus gelukkig thuis met 6 krentenbollen voor me neus :hearteyes:

Morgen maar even laten zien dat ik ook wel lief kan zijn :grin:

Btw alle klachten zijn weg, behalve natuurlijk mn maag, en branderige ogen.

Doodkapje

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Mensen stellen zich zelf zwak op idd. Maar dan nog vond ik wat er tegen Doodkapje gebeurde paar dagen terug echt behoorlijk gemeen. Zoals ik al zei vond ik het echt treiteren en kleineren wat er gebeurde. Verder sta ik daar buiten en is het vooral tijd voor een lijn hier.

ja dat vond ik nu ook wel whaahahahahahah :wave:

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Re:

belgiumpartycrasher zei:
ik van vrijdag morgen 7 uur tot zondagavond 22.30uur
dat maakt bijna 65 uur wakker...
hoeveel ik toen gesnoven en gepakt heb, vraag het mij niet...
ha ja, kdoe da trouwens nooit meer!!! de moment zelf was da allemaal te goe!!! maar die dagen erna... al goe da het in de conge was :)

grtzzz

Volgens mijn rekenmachine is dat: 72 - 8,5 uur = 63,5 uur

Maar je verhaal lijkt veel op de mijne ook 1 keer zo'n weekend meegemaakt zelfs 69 uur wakker geweest, dat was een hel.

Daarna nooit meer meegemaakt zo lang gelukkig. :)

Rustig aan.

traxjee

Newbie
Van pep van vrijdag rond un uur of 7 tot maandag 4uur 's middags. Hadden 14g hebben beetje weg gegooid. Zou dus echt niet weten hoeveel gram per man, waren met z'n tweeen

gr

Deranged

Badass junkie
Ja, in 2007 had ik absoluut nog een hele lange weg te gaan.

Maar ik ben dus mooi wel gegaan.

Ik ben niet blijven hangen.

En zo zie je maar:

Het is dus mogelijk

Groei.

En verder:

Wakker zijn, ja toch.

Vind ik wel, nog steeds.

Bovenaan