volgens mij ook niet needallandra zei:ik zag laatst een film,en die gast erin had al een jaar niet geslapen zei ie...maar dat kan toch helemaal niet??
degenen met wie ik de film bekeek beweerden nl van wel![]()

was dat toevallig the machinist ?dallandra zei:ik zag laatst een film,en die gast erin had al een jaar niet geslapen zei ie...maar dat kan toch helemaal niet??
Elektronik_dynamite zei:was dat toevallig the machinist ?dallandra zei:ik zag laatst een film,en die gast erin had al een jaar niet geslapen zei ie...maar dat kan toch helemaal niet??
het is volgens mij ook niet echt mogelijk maar je ziet ook wel hoe gek hij is geworden in dat jaar :P
spacekonijn zei:er is wel iemand die al een aantal jaren niet meer gezeten heeft , hij slaapt ook staand

mathijs zei:spacekonijn zei:Maar goed. Tsja. Als je niet meer slaapt leef je wel 2x zo lang![]()
hier zit wel iets in deranged,maar ik slaap veel te graagDeranged zei:Het liefst slaap ik nooit meer, meer tijd en ik hoef meteen nooit meer uit mijn nest te komen op zeer pijnlijke en mensonterende wijze.

Lucas 15 zei:eu ik ben al 67 uur wakker waarvan ik er 5 eb geslaape![]()
![]()
minn zei:Lucas 15 zei:eu ik ben al 67 uur wakker waarvan ik er 5 eb geslaape![]()
![]()
OENKdamnit..

fijn voor u...Lucas 15 zei:minn zei:Lucas 15 zei:eu ik ben al 67 uur wakker waarvan ik er 5 eb geslaape![]()
![]()
OENKdamnit..
whaha ut is uitijndelijk 72 uur wakker gewordE
whaha ga je wel rare dinge van zien:P![]()
![]()

ja he?HDA zei:fijn voor u...Lucas 15 zei:minn zei:Lucas 15 zei:eu ik ben al 67 uur wakker waarvan ik er 5 eb geslaape![]()
![]()
OENKdamnit..
whaha ut is uitijndelijk 72 uur wakker gewordE
whaha ga je wel rare dinge van zien:P![]()
![]()
![]()

Deranged zei:Het liefst slaap ik nooit meer, meer tijd en ik hoef meteen nooit meer uit mijn nest te komen op zeer pijnlijke en mensonterende wijze.
Dit is toch absoluut niet meer verantwoord?Elektronik_dynamite zei:mijn hoogte punt van 3 dagen is verbroken
het is nu 7 dagen geworden, kk slapeloosheid
volgens mij kan da nie 7 dagen wakker blijvenElektronik_dynamite zei:mijn hoogte punt van 3 dagen is verbroken
het is nu 7 dagen geworden, kk slapeloosheid
moest ik ookal aan denken. heb er veel over gelezen maar jammer genoeg nog niet gezien. binnekort maar ff downenBal0n zei:Doet me denken aan een film die ik onlangs heb gezien, The Machinist. Echt een aanrader overigens.
ja idd zo kan het wel maar der zijn mensen die beweren dat ze letterlijk 7 dagen wakker zijn zonder ma 1 min te slapenElektronik_dynamite zei:nee idd ik ga er ook voor naar een arts want ik zit er zelf echt mee omdat ik het niet trek met school
maar idd het is niet 7 dagen non stop wakker zijn na de 4e nacht dan heb je wel is dat je idd op je stoel inslaap valt maar dan schrik je weer wakker als je spieren zich verslappen en zeg maar je arm van de leuning valt of je hoofd voor over valt
ja ik heb die film alBal0n zei:Doet me denken aan een film die ik onlangs heb gezien, The Machinist. Echt een aanrader overigens.
dat lijkt me echt kut...schranziewanzie zei:ja idd zo kan het wel maar der zijn mensen die beweren dat ze letterlijk 7 dagen wakker zijn zonder ma 1 min te slapenElektronik_dynamite zei:nee idd ik ga er ook voor naar een arts want ik zit er zelf echt mee omdat ik het niet trek met school
maar idd het is niet 7 dagen non stop wakker zijn na de 4e nacht dan heb je wel is dat je idd op je stoel inslaap valt maar dan schrik je weer wakker als je spieren zich verslappen en zeg maar je arm van de leuning valt of je hoofd voor over valt
Bal0n zei:Idd, zou je er niet voor naar een arts gaan?
savanna zei:Bal0n zei:Idd, zou je er niet voor naar een arts gaan?
Denk je nou echt dat een arts je gaat helpen, terwijl het je eigen schuld is...? Je helpt je eigen leven naar de tyfus, en dan zielig bij n arts aan gaan kloppen van: OOh, ik kan niet meer slapen.....help me alsjeblieft. Stelletje idioten! Echt...ga naar school ofzo!
weet jij uberhaubt wel waar je over praat ?savanna zei:Denk je nou echt dat een arts je gaat helpen, terwijl het je eigen schuld is...? Je helpt je eigen leven naar de tyfus, en dan zielig bij n arts aan gaan kloppen van: OOh, ik kan niet meer slapen.....help me alsjeblieft. Stelletje idioten! Echt...ga naar school ofzo!
nee je hebt het helemaal goedbal0n zei:Of zit ik er nu naast?
omgsavanna zei:Als je alleen slaapproblemen hebt, wat doe je dan op het drugsforum?
![]()
ricardo zei:mijn record is 1 week.
nooit meer![]()