Wakker zijn?!

dallandra

Wijs gebruiker
ik zag laatst een film,en die gast erin had al een jaar niet geslapen zei ie...maar dat kan toch helemaal niet??
degenen met wie ik de film bekeek beweerden nl van wel :confused:

Frisko

Badass junkie
dallandra zei:
ik zag laatst een film,en die gast erin had al een jaar niet geslapen zei ie...maar dat kan toch helemaal niet??
volgens mij ook niet nee :rolleyes:

Elektronik_dynamite

Badass junkie
dallandra zei:
was dat toevallig the machinist ? :)
het is volgens mij ook niet echt mogelijk maar je ziet ook wel hoe gek hij is geworden in dat jaar :P

dallandra

Wijs gebruiker
Elektronik_dynamite zei:
dallandra zei:
was dat toevallig the machinist ? :)
het is volgens mij ook niet echt mogelijk maar je ziet ook wel hoe gek hij is geworden in dat jaar :P

ja die film was t ja!

matthijs

Badass junkie
spacekonijn zei:
er is wel iemand die al een aantal jaren niet meer gezeten heeft , hij slaapt ook staand

is natyuurlijk ook leuk :P

Maar goed. Tsja. Als je niet meer slaapt leef je wel 2x zo lang :rolleyes:

Deranged

Badass junkie
Het liefst slaap ik nooit meer, meer tijd en ik hoef meteen nooit meer uit mijn nest te komen op zeer pijnlijke en mensonterende wijze.

Frisko

Badass junkie
Deranged zei:
Het liefst slaap ik nooit meer, meer tijd en ik hoef meteen nooit meer uit mijn nest te komen op zeer pijnlijke en mensonterende wijze.
hier zit wel iets in deranged,maar ik slaap veel te graag :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :stoned:

matthijs

Badass junkie
Deranged zei:

"i'm never so tired as when i'm waking up"

Psykaholik

Wijs gebruiker
Elektronik_dynamite zei:
mijn hoogte punt van 3 dagen is verbroken :(
het is nu 7 dagen geworden, kk slapeloosheid
volgens mij kan da nie 7 dagen wakker blijven
gij denkt mss da ge zo lang wakker zijn maar gegarendeerd da ge tussendoor ff geslapen hebt als ge op de zetel ligt ofzo.

Elektronik_dynamite

Badass junkie
nee idd ik ga er ook voor naar een arts want ik zit er zelf echt mee omdat ik het niet trek met school :(
maar idd het is niet 7 dagen non stop wakker zijn na de 4e nacht dan heb je wel is dat je idd op je stoel inslaap valt maar dan schrik je weer wakker als je spieren zich verslappen en zeg maar je arm van de leuning valt of je hoofd voor over valt

Bal0n

Badass junkie
Doet me denken aan een film die ik onlangs heb gezien, The Machinist. Echt een aanrader overigens.

cunt

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
Doet me denken aan een film die ik onlangs heb gezien, The Machinist. Echt een aanrader overigens.
moest ik ookal aan denken. heb er veel over gelezen maar jammer genoeg nog niet gezien. binnekort maar ff downen :)

Psykaholik

Wijs gebruiker
Elektronik_dynamite zei:
nee idd ik ga er ook voor naar een arts want ik zit er zelf echt mee omdat ik het niet trek met school :(
maar idd het is niet 7 dagen non stop wakker zijn na de 4e nacht dan heb je wel is dat je idd op je stoel inslaap valt maar dan schrik je weer wakker als je spieren zich verslappen en zeg maar je arm van de leuning valt of je hoofd voor over valt
ja idd zo kan het wel maar der zijn mensen die beweren dat ze letterlijk 7 dagen wakker zijn zonder ma 1 min te slapen

Elektronik_dynamite

Badass junkie
schranziewanzie zei:
Elektronik_dynamite zei:
ja idd zo kan het wel maar der zijn mensen die beweren dat ze letterlijk 7 dagen wakker zijn zonder ma 1 min te slapen
dat lijkt me echt kut...
want 7 dagen zonder slaap is gewoon kut ook al slaap je soms enkele minuutjes...
want je gaat dan alles anders zien, je denkt dat je helderder kan denken
en je word er sociaal niet bevordelijk op want je bent chagerijnig als een ongestelde vrouw en dat keer 20 ofsow
en de gesprekken met jezelf zijn leuker als met andere "echte" mensen

savanna

Newbie
Bal0n zei:
Idd, zou je er niet voor naar een arts gaan?

Denk je nou echt dat een arts je gaat helpen, terwijl het je eigen schuld is...? Je helpt je eigen leven naar de tyfus, en dan zielig bij n arts aan gaan kloppen van: OOh, ik kan niet meer slapen.....help me alsjeblieft. Stelletje idioten! Echt...ga naar school ofzo!

Bal0n

Badass junkie
savanna zei:
Bal0n zei:
Idd, zou je er niet voor naar een arts gaan?

Denk je nou echt dat een arts je gaat helpen, terwijl het je eigen schuld is...? Je helpt je eigen leven naar de tyfus, en dan zielig bij n arts aan gaan kloppen van: OOh, ik kan niet meer slapen.....help me alsjeblieft. Stelletje idioten! Echt...ga naar school ofzo!

Haha, wat stem jij? Christen Unie? :wink:

Als je nou even eerst leest en vooral nadenkt voordat je dergelijke dingen neerzet. Hij slaapt niet door speedgebruik, maar lijdt aan slapeloosheid..

Of zit ik er nu naast?

Elektronik_dynamite

Badass junkie
savanna zei:
weet jij uberhaubt wel waar je over praat ?
lees de topics eens goed dan snap je het ook :wink:
en voor je het wil weten ja ik ga naar school mischien moet jij dat ook eens proberen :wink:
en het is niks mijn eigenschuld want ik heb mijn hele leven al slaap problemen en het is de laatste tijd gewoon veel erger geworden

bal0n zei:
Of zit ik er nu naast?
nee je hebt het helemaal goed :)

Bovenaan