Wat gebruikt in het weekend ??

W.F.L.

Badass junkie
Dat is ook pro combo :grin: Vind pep en Xanax nog betere combinatie dan pep en GHB om op te afteren/te gaan rusten/slapen haha smaakt niet zo goor en werkt beter voor rustig te zijn ipv GHB wordt daar nog wel wazig van zelf in a good way wel :P

Enkel wiet tot nu toe :( Pussy die ik ben al 3 weken geen coke genomen wil het nog eens doen ooit :rolleyes: volgend weekend ofzo :grin: :grin:

alcoholist

Wijs gebruiker
coke is heerlijk met drank,coke is geen drugs die je besteld om er een leuk dagje van te maken,(naar mijn mening) gwn lekker zuipen en snuiven :grin:

maar dat weet wfl wel,volgend weekend vliegen de paardenpakjes om z'n ooren :grin:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
alcoholist zei:
mijn broer leeft op die combinatie,ben altijd bezorgd, of al die middelen wel goed samen gaan.

dit is een opluchting dus

Zelfs tijdens is het leuk, het haalt de eventuele scherpe kantjes van de amfetamine weg. :)

Een combinatie van upper/downer is echter niet zo goed voor je lichaam.

alcoholist

Wijs gebruiker
als je voor een gram speed 5euro betaald en voor een gram (goeie) coke 50, dan zijn de feiten duidelijk aanwezig:P , speed is echt de grootste pleuris zooi,ookal bezorgt het je een heerlijk gevoel, de kater bij mij duurt 3 dagen, en dan weetje weer waarom je voordat je een lijn speed nam zei dat je het echt niet ging doen. nu al bijna een jaar geen speed meer op,komt mijn lichaam nooit meer binnen omdat ik de hartkloppingen niet aan kan,mijn broer is verliefd op pep,hij heeft er ook nooit een kater van,onbegrijpelijk

alcoholist

Wijs gebruiker
Sublimo zei:
alcoholist zei:
mijn broer leeft op die combinatie,ben altijd bezorgd, of al die middelen wel goed samen gaan.

dit is een opluchting dus

Zelfs tijdens is het leuk, het haalt de eventuele scherpe kantjes van de amfetamine weg. :)

Een combinatie van upper/downer is echter niet zo goed voor je lichaam.

wat bedoel je met de scherpe kantjes eigenlijk? dat je er nog een beetje bij bent?

alcoholist

Wijs gebruiker
ja dat begreep ik wel,maar tijdens het gebruik zijn er eigenlijk nooit echt negatieve effecten, soms ligt er een paniekaanval op de loer,maar met veel positieve gedachtes zijn die te vermijden.

ot. is er trouwens verschil tussen appeltjes speed en andere, een gozer van mn werk zei dat je je van die andere speedsoort beter voeld dan van de appels. true? or bullshit

W.F.L.

Badass junkie
Volgens mij schrijven ze ook wel de echt strakke pepjunks Xanax of andere benzo voor om te chillen als ze een paniekaanval ofzo krijgen of te strak staan etc. Altijd handig om in huis te hebben maar heb nog maar 1mg moet eens nieuwe Xanaxjes zoeken :P

Dat appeltjesspeed verhaal is bullshit. Ik had een keertje wat rozige speed gekocht waarvan een dealer zei dat het op 73% getest was. Zag er nogal beunerig uit wel om 73 te zijn en hij zei dat het appeltjespep genoemd werd ofzo haha.

En toen dacht ik OH SORRY IK WIST NIET DAT APPELS ROZE WAREN EN NAAR OPLOSMIDDELEN ROKEN. :confused:

Maar roze betekent gewoon dat ze teveel zwavelzuur gebruikt hebben bij de fabricage en dat de pH onder 7 ligt (te zuur) wat de pep doet verkleuren. Net zoals je gele pep hebt enzo. Dat heeft niet zoveel te maken met de kwaliteit of "soort" te maken (hoewel ik nooit gele neem) maar gewoon met de afwerking. Het horen echt redelijk vaste witte vlokken te zijn, en als ze geprutst hebben dan krijg je zoiets. Is weeral een waardeloos verhaal want als je appels naar P2P ruiken dan kan ik je aanraden om een boomgaard of iets dergelijks te bezoeken.

Heeft er iemand weleens een citroen uitgeknepen over witte pep? Klein beetje, druppeltje op hoopje ofzo. Gebeurde er wat? Daar ben ik best benieuwd naar eigenlijk! :P Heb zelf geen speed noch citroenen nu maar goed.

alcoholist

Wijs gebruiker
als ik pep haal dan is het een nat plakje,(niet echt nat,meer pasta), en is het wit, en ruikt het echt naar appels,die herkenbare speedgeur,

ik vind speed eigenlijk nix,het enige wat lekker is.. is dat je(ik dan) altijd rillingen over m'n rug krijg,heerlijk., maar de dagen daarna.. hel

W.F.L.

Badass junkie
Ja het is geen coke he :P Wat meer to the point allemaal haha. Ik vind natte pep niet naar appels ruiken, weet niet waar jullie appels halen, maar mijne ruiken toch echt een stuk beter en helemaal niet naar aceton/P2P/methanol. Nouja methanol misschien als de fik erin zit.

W.F.L. zei:
Heeft er iemand weleens een citroen uitgeknepen over witte pep? Klein beetje, druppeltje op hoopje ofzo. Gebeurde er wat? :P Daar ben ik best benieuwd naar eigenlijk! Heb zelf geen speed noch citroenen nu maar goed.

alcoholist

Wijs gebruiker
oke:P pep is niet echt mijn drug,de dagen ernaa zijn echt niet normaal,en je hart klopt zoo snel

heb je daar geen last van? zoja.. hoe ga je daar mee om ?

W.F.L.

Badass junkie
Nouja. Daar hebben ze Xanax voor uitgevonden, voor het hart dat te snel klopt.

Maar het is pep, dat is vrij normaal. En als ik echt last krijg van hartkloppingen neem ik wel Xanax ofzo. Maar dat doe ik enkel achteraf om uit te rusten, tijdens nooit echt last van. Zolang de pep nog goed werkt is alles wel chill geen hartkloppingen niks gewoon op de speed klopt je hart sneller zoals altijd als je pep genomen hebt door al dat denk en praatwerk ineens :P

Of misschien omdat het adrenaline vrijmaakt. Maar nee, geen last van. :P Met coke weleens met alcohol ja maar zoals ik al zei daar heb je xanax voor als je er echt last van hebt.

alcoholist

Wijs gebruiker
oke! waar ken ik dat krijgen? want ik heb echt de volgende dag last van kloppingen die wel tot 175 slagen per minuut kunnen oplopen.en ook erg hard. zeg maar gerust.. Hardkloppingen:P
en dat duurd ook best lang,soms uren

dus als dat middle werkt dan ben ik heel geintereseert :grin:

W.F.L.

Badass junkie
Ja ga naar de psych en zeg dat je coke/pep junk bent en dat je last hebt van hartkloppingen als je het neemt soms en dat je xanax wilt of dat je anders schiet met je 9mm ofzo. Het is enkel op voorschrift verkrijgbaar en de tabletten Alprazolam beginnen vanaf 0.25mg. Je hebt ze ook van 2mg, dat zijn de leukste :grin: van Pfizer!

Benzo les

www.xanaxaddictions.com :tearsofjoy:

alcoholist

Wijs gebruiker
W.F.L. zei:
Ja ga naar de psych en zeg dat je coke/pep junk bent en dat je last hebt van hartkloppingen als je het neemt soms en dat je xanax wilt of dat je anders schiet met je 9mm ofzo. Het is enkel op voorschrift verkrijgbaar en de tabletten Alprazolam beginnen vanaf 0.25mg. Je hebt ze ook van 2mg, dat zijn de leukste :grin: van Pfizer!

duurt dus ff een week of 2/3 voordat het eindelijk een ritme aanhoud in de bloedspiegel.

hebbie nix an joopie

W.F.L.

Badass junkie
Xanax is a schedule class IV (4) controlled substance of the benzodiazepine family that is prescribed to treat panic attacks, nervousness, tension and depression. The drug Xanax has been in circulation for many years as a tranquilizer, and is very effective for what it is prescribed to treat, doctors have learned to be very cautious when prescribing this drug (alprazolam).

Zo leg ik het ook altijd ja, je kan veel over Xanax zeggen, maar het doet wel heel efficiënt zijn werk. Anders dan Lorazepam dat wordt bijna komisch slaperig worden in vergelijking met de effectiviteit van Xanaxjes. BOEM rust. :flushed:

alcoholist

Wijs gebruiker
ja maar je moet Alprazolam minstens een maand blijven slikken voordat er een effect komt optreden, xanax niet? ben van de kaart dus m'n taalgebruik zal wel voor geen meter kloppe

W.F.L.

Badass junkie
Maakt niet uit, spelfouten zijn het minste van je zorgen als de coke op is waarschijnlijk ben je ondertussen al depri etc.

En nee Xanax werkt vrij snel, na een maand zal het minder werken net vanwege de tolerantie. Xanax werkt wel altijd anders is het gewoon nep of de dosis verkeerd. Het is niet echt iets waarvan mensen bij 1 of 2mg zeggen "ik weet niet zeker of ik het wel voelde". :grin:

Pff, klinkt net als Xanax reclame haha. Zou Freak geen banner van Pfizer, Roche of PCH kunnen regelen omdat iedereen hier altijd de benzo ophemelt ? Of zouden ze de associatie met drugs kunnen missen? :grin:

Maar goed, ik maak geen reclame voor benzo's.. Je kan beter wiet kopen ofzo. Daar wil ik wel reclame voor maken door te gaan flyeren. :openmouth:

taeknic

Belezen gebruiker
afgelopen zaterdag 2,5 blauwe boompjes en wat wiet,
spacete heerlijk, en dat had ik niet verwacht aangezien ik 2 week terug ook al helemaal waus was.

pascal828

Badass junkie
2C-B, GHB, één lijntje speed, ketamine, wiet en lachgas.

Mijn weekend begon deze keer vroeg, er zal vast niet meer bijkomen. :)

Angramar Temenos

Badass junkie
Behoorlijk veel eigenlijk... Meer dan voor mij gebruikelijk is. Ik had nogal een kutstemming en moest wat afleiding =3.

2c-b, een microdosis LSD (40 ug), lachgas, hasj, ketamine, wiet...

Bovenaan