Scopolamine
Bewuste gebruiker
nicotine, LSD, mdma, alcohol, lormetazepam
Sublimo zei:Amfetamine, alprazolam, GHB, alcohol en wiet.
volgend weekend ofzo alcoholist zei:Sublimo zei:Amfetamine, alprazolam, GHB, alcohol en wiet.
pep en alprazolam gaat dus zonder problemen samen
Sublimo zei:alcoholist zei:Sublimo zei:Amfetamine, alprazolam, GHB, alcohol en wiet.
pep en alprazolam gaat dus zonder problemen samen
Ik vind het heerlijk, het helpt zeer goed om te slapen na de amfetamine !![]()
alcoholist zei:mijn broer leeft op die combinatie,ben altijd bezorgd, of al die middelen wel goed samen gaan.
dit is een opluchting dus
Sublimo zei:alcoholist zei:mijn broer leeft op die combinatie,ben altijd bezorgd, of al die middelen wel goed samen gaan.
dit is een opluchting dus
Zelfs tijdens is het leuk, het haalt de eventuele scherpe kantjes van de amfetamine weg.![]()
Een combinatie van upper/downer is echter niet zo goed voor je lichaam.
alcoholist zei:wat bedoel je met de scherpe kantjes eigenlijk? dat je er nog een beetje bij bent?
W.F.L. zei:Heeft er iemand weleens een citroen uitgeknepen over witte pep? Klein beetje, druppeltje op hoopje ofzo. Gebeurde er wat? :P Daar ben ik best benieuwd naar eigenlijk! Heb zelf geen speed noch citroenen nu maar goed.
W.F.L. zei:Ja ga naar de psych en zeg dat je coke/pep junk bent en dat je last hebt van hartkloppingen als je het neemt soms en dat je xanax wilt of dat je anders schiet met je 9mm ofzo. Het is enkel op voorschrift verkrijgbaar en de tabletten Alprazolam beginnen vanaf 0.25mg. Je hebt ze ook van 2mg, dat zijn de leukstevan Pfizer!
Xanax is a schedule class IV (4) controlled substance of the benzodiazepine family that is prescribed to treat panic attacks, nervousness, tension and depression. The drug Xanax has been in circulation for many years as a tranquilizer, and is very effective for what it is prescribed to treat, doctors have learned to be very cautious when prescribing this drug (alprazolam).
W.F.L. zei:Wiet en 0.3g ceuk