Wat gebruikt in het weekend ??

Hashja

Bewuste gebruiker
Wiet, en vervolgens met een kameraad hoofd- en keelpijn gelachen.
Wat kan lachen vervelend zijn zeg... na een uur vol gas. :P

alcoholist

Wijs gebruiker
vandaag bier en het ientje dat de kooker bekijkt

ik wil een sterrenkijker :angry: er bestaan geen interesantere dingen dan het heelal en de sterren

ik ken nog mensen die niet geloven dat er vallende sterren bestaan.. ken jij ook zulke mensen..?

Matheson

Belezen gebruiker
Gister weer echt eens blown out geweest van hasj+wiet. Vooral die black widow haze aan 't eind maakte het wel af.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
alcoholist zei:
ik ken nog mensen die niet geloven dat er vallende sterren bestaan.. ken jij ook zulke mensen..?
Ik ben zo'n mens. Vallende sterren bestaan namelijk niet. Meteoren, die door de atmosfeer worden afgeremd en door die wrijvingskracht een lichtspoor achterlaten, wel.

alcoholist

Wijs gebruiker
Exceptional Insight zei:
alcoholist zei:
Ik ben zo'n mens. Vallende sterren bestaan namelijk niet. Meteoren, die door de atmosfeer worden afgeremd en door die wrijvingskracht een lichtspoor achterlaten, wel.

whatever.. een schitterende lichtstreep , veel mensen geloven mij nooit, ik ga vaak met een heldere lucht buiten in de tuin zitten en gewoon kijken..heel relaxed zeker in de nazomer zie je veel afgeremde meteoren.. :wink:

Beanhead

Badass junkie
relax weekendje totnutoe, lokaal café gaan checken omdat er techno kwam... Komt er popo om 5u''smorges. Zit ik daar met mijn doppen :grin: :hearteyes:

Vrijdag amfe/mdma sulfaat mix (in totaal 80mg)
Zaterdag "" 60mg + een half wit kroontje (70ish mg MDMA en één biertje . Had ook nog groene eekhoorns maar die zijn me te stevig. Thuis toegekomen om 5u, 100mg keta verspreid over 3,5u, nu een klein beetje GHB.
+Wiet/iceolator

MrEko

Bewuste gebruiker
Een soeplepeltje ketamine,
Whiskey,
en een zoete, doch niet gearomatiseerde Engelse pijptabak

azgaza

Badass junkie
Adrenochroom zei:
Vlink aan de ket of niet Az? Bevalt t?

Valt mee, ik doe het niet door de weeks en zelfs niet elk weekend, dus het komt neer op 2-4x per maand, tolerantie is nog steeds laag, ik doe het niet in m'n eentje en een gram gaat nog steeds weken tot maanden mee. En ja, dat bevalt prima :) Ik hou van dissociatieve verdoving.

Ik doe deze maand trouwens wel te vaak lachgas, als deze doos op is koop ik ff een maand geen nieuwe, even vitamine b12 stabiel houden, en dan komt de lol van de lente wel weer.

Vlink met een V staat trouwens enorm raar, doet me denken aan vlinders met een k, en dat is ook raar.

Oom Klaas zei:
doxycycline :rock:
paracetamol met codeïne :rock:
omeprazol :rock:

Ontsteking? Ziek?

Bovenaan