Wat gebruikt in het weekend ??

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Paar wijntjes, lsd, piepklein beetje pep (wat mij betreft het laatste beetje wat ik ooit nog heb genomen) en wat mdma kristallen...

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
pilletje, en beetje pep, en nu weer een beetje pep :grin: Volgende week veel mdma, en daarna weer rustig aan :hearteyes:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
lsd, ketamine, hash, wiet daarna nog even doorgetript deze week met wat extra lsd, mescaline en dmt! :hearteyes:

en nu deze maand helemaal niks meer, behalve af en toe een trip in hyperspace (dmt :wink: )

Lauu

Badass junkie
panadol plus
slaappillen
paracetamol

ben fokking ziek na een zwaar vorig weekend...maar was wel gezellig en zweverig :beer:

Deranged

Badass junkie
Mijn buis, de buis der buizen. Iedereen die hem ooit heeft ervaren weet waarom ik para word als ik hem vergeet, Dan eindig je altijd weer met die onbevredigende surrogaatoplossing.

gerbeenn

Belezen gebruiker
Deranged zei:
Mijn buis, de buis der buizen. Iedereen die hem ooit heeft ervaren weet waarom ik para word als ik hem vergeet, Dan eindig je altijd weer met die onbevredigende surrogaatoplossing.

Okkeee??

Zit lekker aan de sos tis tog weekend en heb al 2-3 maanden niks gehaald oja laatste keer was 1 week na oud en nieuw dus aardige tijd gele na 4 kleine klijntjes voelde ik um al

Deranged

Badass junkie
De levenloze waslijst ja, ook een typisch symptoom van iemand die vermeden dient te worden. Vroeg of laat zullen dit soort mensen voor narigheid gaan zorgen. Zie je een bekende met zo'n soort lijst wees dan gelijk op je hoede. Kijk ook altijd uit met hulp willen bieden, dit kan ook behoorlijk riskant zijn om in verstrikt te raken. En dat is precies wat de psychic vampire wil.

Deranged

Badass junkie
Ik vind vooral ook een lijst met minimaal 5 verschillende benzo's iets hebben. Maak je ook wel een statement mee. Zelf post ik mijn lijst niet want er zit maar 1 ding in en dat vind ik niet stoer.

Deranged

Badass junkie
Nee, die zijn vooral maatschappelijk verantwoord denk ik. Mijn buis daarintegen vind ik wel stoer denk ik, maar dan wel op een soort van Discovery Channel manier.

Dr. Tommy

Badass junkie
Deranged zei:
De levenloze waslijst ja, ook een typisch symptoom van iemand die vermeden dient te worden. Vroeg of laat zullen dit soort mensen voor narigheid gaan zorgen. Zie je een bekende met zo'n soort lijst wees dan gelijk op je hoede. Kijk ook altijd uit met hulp willen bieden, dit kan ook behoorlijk riskant zijn om in verstrikt te raken. En dat is precies wat de psychic vampire wil.

nou ik vond het voor mij een vooral plezierige waslijst en heb eerder het idee dat jij levensloos bent

Dr. Tommy

Badass junkie
Deranged zei:
Zou je dat nou echt doen, je zomaar superieur opstellen jegens mij? Wil je echt dat het die kant op gaat?

geef alleen mijn mening maar dat ik het eindelijk eens echt plezier maak nu het nog even kan

jij vat mijn posts gewoon te serieus op en zeker de dingen in onzin zou ik maar niet al te serieus nemen en dan nog niemand heeft er problemen mee

ik snap niet waar je je zo druk om maakt

ik heb gewoon eindelijk een echt maatje gevonden en we hebben gewoon een speciale band, gewoon iets unieks komt maar zelden voor

meth666

Belezen gebruiker
Deranged zei:
Ik vind vooral ook een lijst met minimaal 5 verschillende benzo's iets hebben. Maak je ook wel een statement mee. Zelf post ik mijn lijst niet want er zit maar 1 ding in en dat vind ik niet stoer.

Deranged hoe krijg je het dan voor elkaar om in dit topic zoveel bullshit te zeggen wat gaat over wat je gebruikt heb. Sta op en ga alsjeblieft tegen de muur aan praten, die is er meer in geintreseerd dan wij

en daar vanaf gezien mijn lijstje
acid
keta
coke
amfeta

Bovenaan