Deranged zei:Mijn buis, de buis der buizen. Iedereen die hem ooit heeft ervaren weet waarom ik para word als ik hem vergeet, Dan eindig je altijd weer met die onbevredigende surrogaatoplossing.
lysergine25 zei:crack, hero, pcp, angeldust, 3 cola glazen ghb, 5gr speed, en 3 gram meth.
Deranged zei:De levenloze waslijst ja, ook een typisch symptoom van iemand die vermeden dient te worden. Vroeg of laat zullen dit soort mensen voor narigheid gaan zorgen. Zie je een bekende met zo'n soort lijst wees dan gelijk op je hoede. Kijk ook altijd uit met hulp willen bieden, dit kan ook behoorlijk riskant zijn om in verstrikt te raken. En dat is precies wat de psychic vampire wil.
Deranged zei:Zou je dat nou echt doen, je zomaar superieur opstellen jegens mij? Wil je echt dat het die kant op gaat?
Deranged zei:Zou je dat nou echt doen, je zomaar superieur opstellen jegens mij? Wil je echt dat het die kant op gaat?
Deranged zei:Ik vind vooral ook een lijst met minimaal 5 verschillende benzo's iets hebben. Maak je ook wel een statement mee. Zelf post ik mijn lijst niet want er zit maar 1 ding in en dat vind ik niet stoer.
Ja, je weet toch wat ik altijd doe in die lange regenjas als het regent rond 3 uur 's nachts.Dr. Tommy zei:en dan nog moet ik nu bang voor jou worden ofzo
Deranged zei:Ja, je weet toch wat ik altijd doe in die lange regenjas als het regent rond 3 uur 's nachts.Dr. Tommy zei:en dan nog moet ik nu bang voor jou worden ofzo