Wat gebruikt in het weekend ??

magicwasso

Belezen gebruiker
ja, nieuwe mdma thuis, dus vrijdag ff getest, begon met een dossis van 70 mg in een glas met water en siroop (echt een aanrader) om 12 uur, dan om 5 uur weer 70 mg in glas water met siroop, daarna om half 6 het zelfde, daarna om 6 uur het zelfde, om 7 uur weet niet niet meer precies hoe veel, ik denk 80 mg, en ik heb een vaag iedee dat ik daarna meer had gebruikt maar weet neit meer precies hoe veel of hoe laat, de laatste keer dat ik de klok zag was 13:00 uur. Het was wel lachen maar mijn mond was gister en vandaag nog helemaal naar de klote, en nu kan ik niet eens de geur van mdma aan (ja vroeger ook niet echt maar nu, bah bah moet ik er bijna van kotzen)

groetjes :wave:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
2 bakjes hawaiiaanse... Na m'n trip van 2 bakjes hawaiiaantjes die heel heftig was moest ik perse nog eens de confrontatie aangaan. Deze keer vond ik het een redelijk makkelijke en erg vrolijke trip. Heb lekker vaag lopen dansen in t bos op heerlijke goa... super tripje :hearteyes:

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
2cb, mdma kristallen, paddo's, weed en uiteraard :beer: !

Was even aan het experimenteren met combo's niet te heftig. Vrijdag 2cb en mdma, zeer goed te doen, denk dat ik van mijn overgehouden spullen 2 capjes ga maken met 200mg mdma en 20mg 2cb.
Zaterdag eerst paddo's gegeten en lekker uitgespaced met mdma, was weld goede mellow, maar niet echt trippy door de tolerantie :(

Al met wal was het wel weer echt :rockband: :rockband: :rockband: :xtc: :rockband: :rockband: :xtc:

Drientje

DF-koning
Mmmm. ik euh :flushed: , eeeehhh. ..... heb heel erg gezondigd... Pep gesnoven. Was gebeurd voor ik er erg in had, stom he?

Ben een beetje teleurgesteld in mezelf...

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
^wederzijts:wink:
ook aan de pep geweest, maar omdat ik me tog tot vaak ong 3 dagen erna nog kut/vermoeid/agressief(wat snellen aangebrand enzo)/beetje neerslagtig voel ben ik er ook vaak een beetje in teleurgesteld, heel raar want eind van de week heb ik er waarscheinlijk weer super zin in!.. maargoed.. tog maar eventjes niet!!
:stoned:

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Dat is waarom ik mijn assortiment heb aangepast, ik vind speed op het moment zelf wel chill, maar de nasleep breekt me! Ik heb een goede baan met veel verantwoordelijkheid in de ICT, wil niet dat mijn priv'e leven daar parten in speelt. Ik heb dit weekend zoals je hierboven kan lezen ook flink gespaced en zat weer netjes in vergadering maandag ochtend :wink:

Flameon

Badass junkie
Ik heb dit weekend niks gebruikt. Voelde me wat ziekjes en dan is het verstandig om je lichaam even te laten vechten tegen de bacterieen ipv tegen een of andere drug!
Vandaag alleen weer veeeeeeeeel koffie maar geen nicotine (---> joepie, iam proud haha).

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Flameon zei:
Ik heb dit weekend niks gebruikt. Voelde me wat ziekjes en dan is het verstandig om je lichaam even te laten vechten tegen de bacterieen ipv tegen een of andere drug!
Vandaag alleen weer veeeeeeeeel koffie maar geen nicotine (---> joepie, iam proud haha).

Blegh heb het ook gehad met koffie, drink het al een poos niet meer, werd er laatste tijd beetje koud en rillerig van... Soms ff een bakkie daar blijft het bij

DreamWeaver

Badass junkie
essiej666 zei:
DreamWeaver zei:
Met 3 man 2 kratten bier opgezopen, grammetje pep erbij, 30 lachgaspatronen, 5 gram wiet en een paar vage gasten aan de X. Wel gezellig feestje enzo... :hearteyes:

waarschijnlijk niet maar was dat toevallig op een afterparty van een strandfeest?:P
k dnek het niet maar
bij die afterparty waar ook mensjes bezig met lachgas en alles wat je net opnoemde :P

Helaas, niet dezelfde locatie! Het was wel op een strand maar dan bij een vriendinnetje thuis. Ontzettend gaaf huis en dito natuur daar! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

riflexz

Bewuste gebruiker
ben al van vrijdag wakker

vrijdag
1gr, 5piln
zaterdag
1gr, 2 piln, en

en kben echt kweetnie oe fucking slecht dervan
ze en me na huis moeten voeren te 3n
kzit ie
al 5uur
paranoia aant worden in me kot
overal zeer
brake
omfg
nog nooit gehad
en iedereen is gaan mafen
fucking drugz

tis gedaan
kweetnie meer
kvoel em zooooo
fucjing rooot e
en ideereen is fa
gaan mafn
ma kzit vol me speed
en piln
kuynn onmogelijk mafn

nog nooit gehad, kbeb overaaal zeer, braken omg, kben alleen, iedereen is gaan slapen, tis gdn met drugs nu, echt

Drientje

DF-koning
^heel wijs riflexz...

Hopelijk heb je van deze periode iets geleerd en gebruik je alleen nog maar met mate als er een keer een leuk feestje ergens is. Drugs zijn ok, zolang je 1x in de drie maanden een keer iets gebruikt is er niets aan de hand!

Veel succes met opknappen en neem gerust een weekje vrij om bij te slapen, zo te horen kun je dat wel gebruiken!

X

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
voor de 4e keer: Ayahuasca! (en Sante Maria) Het was weer een supermooie ervaring, enorm veel gehuild en gekotst . Voelt echt als een enorme reiniging die ik heb ondergaan. We waren met een groep van 10 df-ers en 5 andere die met de ceremonie meededen. De groep was heel erg hecht en zag ook dat iedereen na de ceremonie er een stuk beter uitzag. Allemaal blije gezichten enzo :grin:
report komt nog mischien maar moet er nog even goed over nadenken...

Mindgamer

Badass junkie
Enorm veel wiet & alcohol...
Met wat vrienden, die graag sex hebben; met meisjes van 15, terwijl hun zelf 18-19 jaar zijn.
Gelukkig lijk ik een jaar of 24 en flirt ik alleen met vrouwen van 20-25. Daar ben ik wel blij mee :sunglasses:
Vooral als je een date met hun hebt, en niet weet waarover je moet praten :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :stoned:

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
acidboy zei:
Alcohol.. Cocaine.. Wiet.. en hier en daar wat eigen gemaakte Dopamine/Endorfine.

Dopamine is dat een benaming voor drugs, of bedoel je echt pure dopamine? Zo ja hoe maak je dat in vredesnaam :confused: ! Is toch een natuurlijk proces waardoor dat aangemaakt word in je hersenen...

J0rrit

Badass junkie
Patrick a.k.a Spaceface zei:
acidboy zei:
Alcohol.. Cocaine.. Wiet.. en hier en daar wat eigen gemaakte Dopamine/Endorfine.

Dopamine is dat een benaming voor drugs, of bedoel je echt pure dopamine? Zo ja hoe maak je dat in vredesnaam :confused: ! Is toch een natuurlijk proces waardoor dat aangemaakt word in je hersenen...

Haha dat bedoelt die ook :wink:

acidboy

Badass junkie
J0rrit zei:
Patrick a.k.a Spaceface zei:
acidboy zei:

Haha dat bedoelt die ook :wink:

:) Exactly.

@ Patrick: Net als endorfine btw (over dat natuurlijke proces), die komt vrij bij sporten enzo. Kan zelfs euforisch aanvoelen, ik ervaar dat nooit zo, maar het voelt verder wel prima enzo :)

En dopamine maakt iedereen elke dag aan, als je geniet van een lekker broodje komt er al dopamine vrij..

geox

Bewuste gebruiker
2gr speed :rolleyes:
halve gram MDMA
veel wiet

van vrijdagavond tot zondagmiddag gefeest.. nu ff herstellen :P

mdma op 10 days off (de hele Vooruit stond overigens strak van de pillen)
't viel alleen bij mij niet zo lekker als mn eerste keer.. desalniettemin een topfeest

982

Bewuste gebruiker
Teveel mdma.. nu maar even weer goed rustig aan.. (6 weken niks gehad, nu in 1 week 2x een bult mdma)

Bovenaan