Wat gebruikt in het weekend ??

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Gisteren drie drankjes genuttigd tijdens voetbal en daarna geheel onverwachts nog een klein beetje opium gedaan. We hebben nu onze kleine nichtjes te logeren, dus de rest van het weekend blijven we uiteraard lekker nuchter!

PurpleFlower

Belezen gebruiker
Ik heb vanaaf de hash chocolademelk van een topic ergens in het forum (sorry autheur kan even niet op de naam komen) moreg n meer... dit is geen woei meer dit is *poef*

Man_in_the_Box

Bewuste gebruiker
Alleen alcohol, maar wel gruwelijk veel, voel me toch redelijk zatjes nu. Denk ook dat ik zo maar eens out ga en dan vanacht hier naast m'n stoel een keertje wakker word met een nog halfvol blik bier in me klauwen.

Dig_this_vibe

Belezen gebruiker
Man_in_the_Box zei:
Alleen alcohol, maar wel gruwelijk veel, voel me toch redelijk zatjes nu. Denk ook dat ik zo maar eens out ga en dan vanacht hier naast m'n stoel een keertje wakker word met een nog halfvol blik bier in me klauwen.

Haha, hetzelfde hier. Saké!

En Flameon, veel plezier man! Heb d'r momenteel ook echt zoveel zin in (ja, alcohol triggert je drugsgebruik wel enigzins). Maarja, nog 3 weekjes wachten, ik hanteer de 3 maanden regel maar lekker :hearteyes:

honingolie

Bewuste gebruiker
gisteren, a Day at the Park.. leuk feestje :hearteyes:
ik heb me ingehouden en me beperkt tot een klein bommetje dex, paar glazen bier en 2 joints :stoned:

Spor

Wijs gebruiker
4 fluoramphetamine
xtc (blauwe mitsu's)
73% pure pep
2cb
R ketamine
DMT
Coke
temazepam
oxazepam
nitrazepam
zopiclon
Heel veel wiet
Hasj

Wat een weekend :grin:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Spor zei:
4 fluoramphetamine
xtc (blauwe mitsu's)
73% pure pep
2cb
R ketamine
DMT
Coke
temazepam
oxazepam
nitrazepam
zopiclon
Heel veel wiet
Hasj

zo goed bezig geweest :wink:

Delirium

Badass junkie
[SF] Safiertje zei:
Spor zei:
4 fluoramphetamine
xtc (blauwe mitsu's)
73% pure pep
2cb
R ketamine
DMT
Coke
temazepam
oxazepam
nitrazepam
zopiclon
Heel veel wiet
Hasj

zo goed bezig geweest :wink:

:tearsofjoy:

Na mijn het bericht dat ik geslaagd was, ben ik ook maar aan de drugs gegaan :P
Alcohol, sos, MDMA, speed (onbedoeld, maar de klootzak die ons een halfje "sos" verkocht had ons speed gegeven :angry:)

Spor

Wijs gebruiker
Ja het was mooi :grin:

Nu weer lekker weekje detoxen met wat puur natuur

Heb ook besloten maar weer te stoppen met roken :grin: een van de weinige drugs die minder zeggend zijn als coke, en schiet toch niet meer op als het niet meer mag.

Vandaag dag 2 en gaat prima

Pep als sos verkocht krijgen :angry: de eerste dealer die dat bij mij zou doen zou ik verhangen, behalve dat het een stuk goedkoper is haat ik pep en kan ik er niet echt tegen, wat zich uit in daaaaagen wakker zijn als ik een halve gram weg zou snuiven

Delirium

Badass junkie
Spor zei:
Pep als sos verkocht krijgen :angry: de eerste dealer die dat bij mij zou doen zou ik verhangen, behalve dat het een stuk goedkoper is haat ik pep en kan ik er niet echt tegen, wat zich uit in daaaaagen wakker zijn als ik een halve gram weg zou snuiven

Ja, het was inderdaad niet echt prettig. Het was inmiddels na een nachtje doortrekken al 11 uur 's ochtends, de mdma was op en er was trek in sos. Rond die tijd was er echt niemand bereikbaar van de bekende dealers, en dit nummer hebben we via via gekregen.
Was echt niet fijn om om 11 uur 's ochtend nog aan de pep te zitten (hoewel ik hierdoor wel de energie om die volgende nacht gewoon weer door te gaan en nog even naar feestje te kunnen :P).

Supervlieg

Wijs gebruiker
Delirium zei:
Spor zei:

Ja, het was inderdaad niet echt prettig. Het was inmiddels na een nachtje doortrekken al 11 uur 's ochtends, de mdma was op en er was trek in sos. Rond die tijd was er echt niemand bereikbaar van de bekende dealers, en dit nummer hebben we via via gekregen.
Was echt niet fijn om om 11 uur 's ochtend nog aan de pep te zitten (hoewel ik hierdoor wel de energie om die volgende nacht gewoon weer door te gaan en nog even naar feestje te kunnen :P).

Om vervolgens bij mij sos te regelen :mrgreen: Haha jammer genoeg heb ik weinig sos connecties in apeldoorn. Waren sowieso weinig bekenden op dat feessie alhoewel het wel goed te doen was :rock:

henkie84

Bewuste gebruiker
Lijntje dextro, 3 of 4 blauwe mitsu's, 3 a 4 flessen wijn, 20 a 30 bier, drie pakjes peuken, 2 a 3g wiet en 1 ritalin.

Deranged

Badass junkie
Oei wat een afgrijselijke nickname. Hoe ontstaat zoiets uberhaupt, ergens in de natuur is dan iets niet goed gegaan volgens mij.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Nou, vanavond met voetbal zullen er wel wat alcoholische versnaperingen door heen gaan en morgen wordt het weer eens tijd voor een goede lsdtrip!

Flugeltje

Wijs gebruiker
Marla Singer zei:
Nou, vanavond met voetbal zullen er wel wat alcoholische versnaperingen door heen gaan en morgen wordt het weer eens tijd voor een goede lsdtrip!

Jep, ik ook.

Ik sta morgenvroeg om 7u op om dan een zegel onder mijn tong te leggen

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik zal aan je denken morgen! :wink: Ik ga er niet om 07u voor opstaan, maar ergens in de middag na een gezond fruitontbijtje nemen Boris en ik ook ons zegeltje! (Wij zijn op maandag ook vrij, dus we kunnen wat later gaan trippen...).

-spaceman-

Badass junkie
tot nu toe nog niks, maar het zal mdma & lsd gaan worden!

Bovenaan