Veels te veel pep...
Dumpy zei:
Beyond Illusion zei:Dumpy zei:
Ik ook, was weer een bijzondere ervaring![]()
Man_in_the_Box zei:Alleen alcohol, maar wel gruwelijk veel, voel me toch redelijk zatjes nu. Denk ook dat ik zo maar eens out ga en dan vanacht hier naast m'n stoel een keertje wakker word met een nog halfvol blik bier in me klauwen.

Spor zei:4 fluoramphetamine
xtc (blauwe mitsu's)
73% pure pep
2cb
R ketamine
DMT
Coke
temazepam
oxazepam
nitrazepam
zopiclon
Heel veel wiet
Hasj
Wat een weekend![]()
[SF] Safiertje zei:Spor zei:4 fluoramphetamine
xtc (blauwe mitsu's)
73% pure pep
2cb
R ketamine
DMT
Coke
temazepam
oxazepam
nitrazepam
zopiclon
Heel veel wiet
Hasj
Wat een weekend![]()
zo goed bezig geweest![]()
Spor zei:Pep als sos verkocht krijgende eerste dealer die dat bij mij zou doen zou ik verhangen, behalve dat het een stuk goedkoper is haat ik pep en kan ik er niet echt tegen, wat zich uit in daaaaagen wakker zijn als ik een halve gram weg zou snuiven
Delirium zei:Spor zei:Pep als sos verkocht krijgende eerste dealer die dat bij mij zou doen zou ik verhangen, behalve dat het een stuk goedkoper is haat ik pep en kan ik er niet echt tegen, wat zich uit in daaaaagen wakker zijn als ik een halve gram weg zou snuiven
Ja, het was inderdaad niet echt prettig. Het was inmiddels na een nachtje doortrekken al 11 uur 's ochtends, de mdma was op en er was trek in sos. Rond die tijd was er echt niemand bereikbaar van de bekende dealers, en dit nummer hebben we via via gekregen.
Was echt niet fijn om om 11 uur 's ochtend nog aan de pep te zitten (hoewel ik hierdoor wel de energie om die volgende nacht gewoon weer door te gaan en nog even naar feestje te kunnen :P).
Haha jammer genoeg heb ik weinig sos connecties in apeldoorn. Waren sowieso weinig bekenden op dat feessie alhoewel het wel goed te doen was 
Deranged zei:Oei wat een afgrijselijke nickname. Hoe ontstaat zoiets uberhaupt, ergens in de natuur is dan iets niet goed gegaan volgens mij.
Deranged zei:Oh, hij is nou net weg.
Marla Singer zei:Nou, vanavond met voetbal zullen er wel wat alcoholische versnaperingen door heen gaan en morgen wordt het weer eens tijd voor een goede lsdtrip!