Maak momenteel de allerlaatste restjes van mijn 73% zuivere pep op, vanaf vrijdag t/m vandaag iets minder dan een halve gram in totaal gebruikt, dus heb me toch wel heel keurig netjes gedragen vind ik .... Ok, maar de best wel harde effecten van deze - voor mij piepkleine hoeveelheid - liegen er eigenlijk gewoon toch niet om hoor. Die 73% is dus absoluut geen stierenpoep en letterlijk het neusje van de zalm

. Daarnaast was mijn opgebouwde peptolerantie, na nu ruim 8 weken clean te zijn geweest, ook weer lekker helemaal teruggedaald naar ground zero... Ik ben nu dus ook gewoon al keihard vanaf vrijdagochtend wakker, dat zijn wel flink wat uurtjes voor nog geen halve gram vind ik, soms schrik ik van het keiharde geluid dat ik soms produceer met mijn voortdurend tandenknarsen

de slaaptekort-vaagheid heeft enige tijd geleden wel een beetje haar intreden gedaan en ik ga zo dus op deze manier de dag lekker uitspacen en me verder vermaken met het schrijven van mijn welbekende "pep-romannetjes" DF....
Oja, en gisteravond ook nog een paar kleine pufjes opium genomen, was ik bijna vergeten ,maar dat is ook een harddrug natuurlijk en hoort uiteraard dus ook nog in dit topic thuis!

En veeeeeeeeeeeeeeeeeeels te veel nicotine weer in combi met die speed, nog twee witte wijntjes, een wodka, een half glas van mijn zelfgemaakte - maar niet zo heel goed gelukte en dus beetje vieze - Mojito en dat was dan wel mijn hele drugslijst van dit weekend vanaf vrijdagavond t/m nu.