Wat gebruikt in het weekend ??

Spor

Wijs gebruiker
ohja hahaha het voelde als zondag

nouja, dat van donderdag tot nu in ieder geval :P vanavond kom ik niet verder als de jointjes en een benzo denk ik... maar de 2c's & dmt waren dan donderdag.

Al zou ik zweren dat het op n vrijdag was...

Ik dacht echt dat het zonder was :grin:

Um

Belezen gebruiker
LSD op een feest

en je kunt zeggen wat je wilt, niets is zo scheef als feesten op lsd

krankzinnig gesprekken gehad met andere trippende lui die ik niet ken, totaal van de wereld, ergens in een bos dat verdomd echt leefde, open air, wachten tot zon opkomt en ondertuseen tripperdetrip

fascinerend, dat wel

en een extra dimensie aan een nacht

paraobi

Belezen gebruiker
Gisteravond @ Evil Activities presents : Evilution (@ HMH in Rotterdam..):
3 witte versace's waar ik vrij weinig van voelde (kut kwaliteit ofzo :/), daarna maar 2 blauwe mitshu's gepakt die ik voor reserve bij had. Was maar goed ook achteraf gezien..
Ging wel lekker :beer: alleen ben ik op en top emo.

Spor

Wijs gebruiker
Flameon zei:
Maar straks om 23u een weekje vakantie :grin:

Jij wel he ! :P

Pfff morgen laatste vrije dag, en kwam er net tot mijn grote afschuw ook nog eens achter dat dinsdag, mijn lesvrije dag !!!, volgepland is met "gastlessen" :kots: en dan weer full time studentje zijn, 6 weken en dan ben ik er vanaf :) werd tijd, kutgeregelde scheve boutschool AHHHHH

OT: die vaste shit jwt :grin: thc :hearteyes: daar doen we het voor

mjah ik had daarnet .een nakkie genomen he...
en toen begon me neus opeens zwaar te lopen...:P

ik had er een tampon in gedaan..:tongueout:
maar die zet uit dus dat deed pijn eh..:P
je kan beter een doekje gebruiken..xD

:wave:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
mjah ik had daarnet .een nakkie genomen he...
en toen begon me neus opeens zwaar te lopen...

ik had er een tampon in gedaan..
maar die zet uit dus dat deed pijn eh..
je kan beter een doekje gebruiken..xD

whaha droogkloot :P :P

ik alleen:
pep
dxm
wiet
alcohol
halve pil

Oom Klaas

Badass junkie
Erg rustig weekend, grammetje wiet wat op vrijdag en zaterdag op is gegaan en voor de rest een levens voorraad caffeine en nicotine gebruikt volgens mij :flushed:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Maak momenteel de allerlaatste restjes van mijn 73% zuivere pep op, vanaf vrijdag t/m vandaag iets minder dan een halve gram in totaal gebruikt, dus heb me toch wel heel keurig netjes gedragen vind ik .... Ok, maar de best wel harde effecten van deze - voor mij piepkleine hoeveelheid - liegen er eigenlijk gewoon toch niet om hoor. Die 73% is dus absoluut geen stierenpoep en letterlijk het neusje van de zalm :hearteyes: . Daarnaast was mijn opgebouwde peptolerantie, na nu ruim 8 weken clean te zijn geweest, ook weer lekker helemaal teruggedaald naar ground zero... Ik ben nu dus ook gewoon al keihard vanaf vrijdagochtend wakker, dat zijn wel flink wat uurtjes voor nog geen halve gram vind ik, soms schrik ik van het keiharde geluid dat ik soms produceer met mijn voortdurend tandenknarsen :rolleyes: de slaaptekort-vaagheid heeft enige tijd geleden wel een beetje haar intreden gedaan en ik ga zo dus op deze manier de dag lekker uitspacen en me verder vermaken met het schrijven van mijn welbekende "pep-romannetjes" DF.... :wave:

Oja, en gisteravond ook nog een paar kleine pufjes opium genomen, was ik bijna vergeten ,maar dat is ook een harddrug natuurlijk en hoort uiteraard dus ook nog in dit topic thuis! :) En veeeeeeeeeeeeeeeeeeels te veel nicotine weer in combi met die speed, nog twee witte wijntjes, een wodka, een half glas van mijn zelfgemaakte - maar niet zo heel goed gelukte en dus beetje vieze - Mojito en dat was dan wel mijn hele drugslijst van dit weekend vanaf vrijdagavond t/m nu. :wink:

PurpleFlower

Belezen gebruiker
Meestal niets, behalve als er een speciaal weekend is geplanned. En dat is maar 1x in de twee maanden. En dan is het maar net wat we in huis hebben e/o waar mijn intresse voor gewekt is.

68899

Bewuste gebruiker

:beer:

henkie84

Bewuste gebruiker
Genoeg bier, redelijk wat wiet en hasj, nicotine en ohja drie overheerlijke pilletjes in het bos samen met een engeltje :grin:

Pepnoize

Belezen gebruiker
xtc

2 lekkere roze dolfijntjes (schat rond de 150mg; na 2 stond ik al op m'n kop :openmouth:)
daarna nog een mercedes'je

en ik ging even hard als van 4-5 gewone pillen! chapeau voor de producenten dus :wave: :hearteyes:

geox

Bewuste gebruiker
Bakje Hawain paddestoelen, hevig getript.
En wat wiet, wederom geen mdma, whohoo ( 3de weekend al )

riflexz

Bewuste gebruiker
vrijdagnacht, 5 xtc, 1gr speed, 4 joints, héél wat bier
zaterdag: 8uur werken
zaterdagnacht: 3 xtc, 1gr speed, 2 joints, héél wat bier
vanavond eens slapen

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Het hele weekend door aan de nicotine gezeten en gisteren 1 rose'tje en drie wodka'tjes gedronken. Vanavond kaasfondue eten in het wijnlokaal waar ik gewerkt heb, dus er zullen ook dan nog wel wat wijntjes genuttigd worden...

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik wilde een beetje wakker worden en helder zijn, dus ik dacht ik neem een beetje dex. Een BEETJE. Bleek dat spul tien keer sterker te zijn dan de dex die ik gewend was.. Ik stuiter nog nog, van dat 'beetje' :grin:

Bovenaan