Wat gebruikt in het weekend ??

pretender

Belezen gebruiker
BuZzRiDeR zei:
riflexz zei:
vrijdagnacht, 5 xtc, 1gr speed, 4 joints, héél wat bier
zaterdag: 8uur werken
zaterdagnacht: 3 xtc, 1gr speed, 2 joints, héél wat bier
vanavond eens slapen
zwaar weekend :wink:

je zou bijna zeggen dat hij een ongeloofelijke weekend-junk is...hehehe

... anders rommel gekocht..

caoi.. :wave:

3970

Wijs gebruiker
vode zei:
Ik wilde een beetje wakker worden en helder zijn, dus ik dacht ik neem een beetje dex. Een BEETJE. Bleek dat spul tien keer sterker te zijn dan de dex die ik gewend was.. Ik stuiter nog nog, van dat 'beetje' :grin:

Als Dex niet gewoon minimaal 70% zuiver is, noem ik het geen Dex meer...

On-topic; zaterdag weer een bommetje Dex op :hearteyes: hij was weer lekker, maar zondag wel de hele dag een kutgevoel in maag gehad :(

Hemi

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
En ik maar denken dat ik alleen maar wat alcohol zou nuttigen dit weekend, maar van zondag op maandag TOCH een beetje pep gedaan. Het was niet van ons zelf en ook niet meer dan een paar lijntjes genomen, zodat ik nu tenminste wel kon pitten, maar toch....

Ach ja, volgend weekend volgepland met allemaal leuke dingetjes waar pep niet in past, dus ik zie dat wel heerlijk nuchter tegemoed! :wink:

riflexz

Bewuste gebruiker
4 joints, 2gr speed, heel wat bier, en één xtc pil!!!! (met veel mdma in)
ben nu al 3 dagen wakkr pfft, en ik wil slapen, maar het gaat niet ... pfft, ik zie er zoals e wrak uit
heb nu in mijn mondhoeken zo'n wit laagje, en ik krijg dat er echt NIET UIT, pfft, pupille staan veel te :hearteyes:

Spor

Wijs gebruiker
^en flashbacks van het verleden gehad ? :beer:

ketamine, 2c-b, toen nog meer ketamine, en tussendoor wiet/hasj/nicotine

vandaag weer eens 7e dag zonder benzo's

Wromtrax

Bewuste gebruiker
Spor zei:
^en flashbacks van het verleden gehad ? :beer:

ketamine, 2c-b, toen nog meer ketamine, en tussendoor wiet/hasj/nicotine

vandaag weer eens 7e dag zonder benzo's
haha nee niet echt :P maar ik kon er wel goed mee omgaan :P ga zeker nog eens doen :P

en Jcutter :confused: Endorfine is een natuurlijke pijnstiller dat koop je niet ergens :P komt voor bij pijn. Automutileer je ofzo? Zoja zal ik er maar niet die hartjes bij doen...

riflexz

Bewuste gebruiker
riflexz zei:
4 joints, 2gr speed, heel wat bier, en één xtc pil!!!! (met veel mdma in)
ben nu al 3 dagen wakkr pfft, en ik wil slapen, maar het gaat niet ... pfft, ik zie er zoals e wrak uit
heb nu in mijn mondhoeken zo'n wit laagje, en ik krijg dat er echt NIET UIT, pfft, pupille staan veel te :hearteyes:

uren later, 5 joints, 3lijne speed, echt super uit de haak :smoke:

exsmoker

Bewuste gebruiker
gisteravond na de pannekoeken (ongeveer 2 uurtjes later wel) 1,5 XTC pil geslikt samen met me vriendin.... (was haar derde keer :P )

voordeel was wel een volle maag, waardoor de X niet keihard insloeg en geen misselijk gevoel gaf.... kwam heerlijk zachtjes binnen en werkte zeker 3,5 uur op z'n TOP.... daarna ongeveer 1,5 uur de na effecten en toen dat helemaal weg was een dikke joint en gaan slapen

en t weekend eindigen we weer met een dikke vette stick :smoke:

Drientje

DF-koning
Wat gebruikt in het weekend??

Wromtrax zei:

Dit zei je om 15.50 (1 juni 200:sunglasses:
Ergens klopt hier dus iets niet. Als je dit weekend al LSA op had waarom open je dan een ander topic over LSA, (om 14.58 ook 1 juni 2008!!!) om te vragen of het verslavend is en wat het met je doet en of het niet heel kut is voor je hersenen... Of je loopt gewoon jezelf voor lul te zetten door te zeggen dat je het op had terwijl dit niet zo is...

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Xtc (1 pil, grijze motorola) bij iemand die alleen thuis was . En daar ook veel, heel veel geblowt. En om 2 uur snachts kwam die moeder nog even naar huis om haar tas te halen.. en ja toen zaten we net te blowen in de tuin. En ik was zo ontzettend ontspannen dat ik me er 0% druk om kon maken.

Afijn.. samengevat toch echt een super avond :)

Nadiaaah

Newbie
Donderdag: Speed
Vrijdag: Coke Gerookt & Een Pilletje &Speed Gesnoven
Zaterdag: Speed [Zaterdag avond weer gewoon geslapen]

Bovenaan