Wat gebruikt in het weekend ??

vdk

Bewuste gebruiker
koninginnedag helemaal niets. van het weekend ingehaalt met pep, mdma, ghb en heel klein beetje wiet.

was de eerste keer GHB dus had het ver van tevoren ingenomen voordat k de andere drugs nam. maar heb er niets van gevoeld.. jammer

azgaza

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
azgaza zei:
Koninginnedag: LSD
Wow, jij durft! Report please!

Komt nog, het was mijn eerste semi-solo trip, op ruigoord, een gast die ik een halfje had gegeven had nog extreem veel inzichten gekregen en het report zal zeker interessant worden, maar ik moet het eerst even in woorden denken.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
azgaza zei:
ExceptionalInsight zei:
azgaza zei:

Komt nog, het was mijn eerste semi-solo trip, op ruigoord, een gast die ik een halfje had gegeven had nog extreem veel inzichten gekregen en het report zal zeker interessant worden, maar ik moet het eerst even in woorden denken.
Ah dat klinkt al aangenamer.. logischer ook, ik stelde me een trip voor in een met zuipende debielen afgeladen stad, my bad :þ

azgaza

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
azgaza zei:
ExceptionalInsight zei:
azgaza zei:

Ah dat klinkt al aangenamer.. logischer ook, ik stelde me een trip voor in een met zuipende debielen afgeladen stad, my bad :þ

Komt er ook nog wel van, ben vaak genoeg 's nachts amsterdam rond gewandeld (ook zaterdagnacht op de dam) en dat is ook prima te doen :)

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ayahuasca, en damn wat was dat heftig zeg. Maar wat je ervoor terugkrijgt is enorm. Zit hier met zo'n enorme dankbaarheid en liefde, kan echt geen één drug tegenop.

Reportje komt eraan.. :)

Drientje

DF-koning
Dumpy zei:
Ayahuasca, en damn wat was dat heftig zeg. Maar wat je ervoor terugkrijgt is enorm. Zit hier met zo'n enorme dankbaarheid en liefde, kan echt geen één drug tegenop.

Wauw ik benijd je!!! Eerst mijn therapie afmaken(1 ding tegelijk) en dan ga ik er ook voor!!! Ayahuasca is, wat ik erover gelezen heb, echt ingrijpend en intens! Ga je binnekort weer, of was het 1malig?

X

geox

Bewuste gebruiker
ongeveer halve gram MDMA
een 5 tal gram wiet
paar litertjes bier
en wat lachgas

zwaar weekend :stoned:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Dumpy zei:

Vergeet de tabak, Snuiftabak en Santa Maria niet he! :mrgreen:

En er kan idd geen enkele drug tegenop, dit is ayahuasca! :mrgreen:

Bovenaan