Wow, jij durft! Report please!azgaza zei:Koninginnedag: LSD
ExceptionalInsight zei:Wow, jij durft! Report please!azgaza zei:Koninginnedag: LSD
Ah dat klinkt al aangenamer.. logischer ook, ik stelde me een trip voor in een met zuipende debielen afgeladen stad, my bad :þazgaza zei:ExceptionalInsight zei:Wow, jij durft! Report please!azgaza zei:Koninginnedag: LSD
Komt nog, het was mijn eerste semi-solo trip, op ruigoord, een gast die ik een halfje had gegeven had nog extreem veel inzichten gekregen en het report zal zeker interessant worden, maar ik moet het eerst even in woorden denken.
ExceptionalInsight zei:Ah dat klinkt al aangenamer.. logischer ook, ik stelde me een trip voor in een met zuipende debielen afgeladen stad, my bad :þazgaza zei:ExceptionalInsight zei:Wow, jij durft! Report please!azgaza zei:Koninginnedag: LSD
Komt nog, het was mijn eerste semi-solo trip, op ruigoord, een gast die ik een halfje had gegeven had nog extreem veel inzichten gekregen en het report zal zeker interessant worden, maar ik moet het eerst even in woorden denken.
Haha, sameBlackRobBlunt zei:koninginnedag hasj, paddo en mdma, jammeh!![]()
Toeval? Dacht t niet!Dumpy zei:Ayahuasca, en damn wat was dat heftig zeg. Maar wat je ervoor terugkrijgt is enorm. Zit hier met zo'n enorme dankbaarheid en liefde, kan echt geen één drug tegenop.
Reportje komt eraan..![]()
-spaceman- zei:ik heb mescaline geprobeerd, en er niets van gevoeld... afgelopen donderdag...
Dumpy zei:Ayahuasca, en damn wat was dat heftig zeg. Maar wat je ervoor terugkrijgt is enorm. Zit hier met zo'n enorme dankbaarheid en liefde, kan echt geen één drug tegenop.
Reportje komt eraan..![]()

DreamWeaver zei:Sinds queensday geleefd op bier, wijn en pillen...
[SF] Safiertje zei:DreamWeaver zei:Sinds queensday geleefd op bier, wijn en pillen...
je heet ook niet voor niets pillem :P
Djo zei:[SF] Safiertje zei:DreamWeaver zei:Sinds queensday geleefd op bier, wijn en pillen...
je heet ook niet voor niets pillem :P
Sinterwazig!![]()