Gemini zei:Gaan we vrouwen en piemels tegenwoordig ook als drug zien?
In dat geval: nicotine, alcohol & piemel.

Dumpy zei:Vrijdag: 1.5 portie hawaiiaantjes, 30gr san pedro en syrian rue
Zaterdag: 1 ephedra voor op een feestje, verder helemaal nuchter.
Zondag: Slaap...
Atropa zei:Dumpy zei:Vrijdag: 1.5 portie hawaiiaantjes, 30gr san pedro en syrian rue
Zaterdag: 1 ephedra voor op een feestje, verder helemaal nuchter.
Zondag: Slaap...
Cactussen mogen niet gecombineerd worden met MAO's. Kan zeer link zijn.
http://www.azarius.nl/pages/maoi_page/
Hieronder vind je een lijst van substanties die je NIET moet innemen 12 uur voor en 12 uur na inname van een MAO-remmer.
Zeer gevaarlijk Antidepressiva die Selective Serotonine Reuptake Inhibitors (SSRIs) bevatten, zoals het kruid Kanna (Sceletium tortuosum) en pillen zoals paroxetine (Seroxat), fluoxetine (Prozac), citalopram (Cipramil), fluvoxamine (Fevarin) en sertraline (Zoloft)
Slaapmiddelen
Narcosemiddelen
Medicijnen tegen migraine, allergie en verkoudheid
Cocaïne
Amfetamine (speed)
MDMA (XTC)
Mescalinecactussen (peyote en san pedro)
Alcohol
Efedra/efedrine
Pseudoefedrine
Macromerine
Fentermine
Maar hoe beviel het?

Dumpy zei:'t was een ontzettend diepe en opruimende trip, ontzettend veel kracht ontvangen ook.. was een hele mooie in ieder geval.
Immo zei:Speed+Alcohol.
Het lijkt wel of m'n kater echt elk weekend erger wordt.![]()
. Soms liep ik rond in m'n huis zonder echt te weten waarom. Naar de koelkast en dan beseffen dat ik eigenlijk helemaal niets wou drinken.
Flugeltje zei:. Soms liep ik rond in m'n huis zonder echt te weten waarom. Naar de koelkast en dan beseffen dat ik eigenlijk helemaal niets wou drinken.
Dat heb ik bijna bij elke iets of wat sterke trip. Vanaf 200µg lsd loop ik alle kanten op, zonder doel en te weten waarom
Safaarii zei:Speed en alcohol. Wilde ook aan de snoepjes maar die waren zoals gewoonlijk de laatste tijd nergens te krijgen, de echt goede in elk geval niet.![]()
minus ketamineunderworld zei:lsd,ketamine,wiet,hasj
tomz0r zei:Safaarii zei:Speed en alcohol. Wilde ook aan de snoepjes maar die waren zoals gewoonlijk de laatste tijd nergens te krijgen, de echt goede in elk geval niet.![]()
Klopt. Je moet echt zoeken naar de wat zwakkere pillen en dan desnoods meer slikken. Heb pas bij de vierde pil die ik afgelopen maand heb laten testen geen mcPP als resultaat gehad. En dan nog maar 76 mg MDMA.
OT: Alcohol
cronos zei:vrijdag:klotehoffmans en bier![]()
zaterdag:bier en klotepep
zondag:bier en klotepep
als het zo verder gaat met die klotetroep,stop ik er verdomme mee![]()
ExceptionalInsight zei:He-le-maal niets! Ik denk dat ik dat tot oud en nieuw maar zo ga houden (:
+1ExceptionalInsight zei:He-le-maal niets!