Wat gebruikt in het weekend ??

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Vrijdag: 1.5 portie hawaiiaantjes, 30gr san pedro en syrian rue
Zaterdag: 1 ephedra voor op een feestje, verder helemaal nuchter.
Zondag: Slaap...

Atropa

Bewuste gebruiker
Dumpy zei:

Cactussen mogen niet gecombineerd worden met MAO's. Kan zeer link zijn.

http://www.azarius.nl/pages/maoi_page/

Hieronder vind je een lijst van substanties die je NIET moet innemen 12 uur voor en 12 uur na inname van een MAO-remmer.

Zeer gevaarlijk Antidepressiva die Selective Serotonine Reuptake Inhibitors (SSRIs) bevatten, zoals het kruid Kanna (Sceletium tortuosum) en pillen zoals paroxetine (Seroxat), fluoxetine (Prozac), citalopram (Cipramil), fluvoxamine (Fevarin) en sertraline (Zoloft)
Slaapmiddelen
Narcosemiddelen
Medicijnen tegen migraine, allergie en verkoudheid
Cocaïne
Amfetamine (speed)
MDMA (XTC)
Mescalinecactussen (peyote en san pedro)
Alcohol
Efedra/efedrine
Pseudoefedrine
Macromerine
Fentermine

Maar hoe beviel het?

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Atropa zei:
Dumpy zei:

Cactussen mogen niet gecombineerd worden met MAO's. Kan zeer link zijn.

http://www.azarius.nl/pages/maoi_page/

Hieronder vind je een lijst van substanties die je NIET moet innemen 12 uur voor en 12 uur na inname van een MAO-remmer.

Zeer gevaarlijk Antidepressiva die Selective Serotonine Reuptake Inhibitors (SSRIs) bevatten, zoals het kruid Kanna (Sceletium tortuosum) en pillen zoals paroxetine (Seroxat), fluoxetine (Prozac), citalopram (Cipramil), fluvoxamine (Fevarin) en sertraline (Zoloft)
Slaapmiddelen
Narcosemiddelen
Medicijnen tegen migraine, allergie en verkoudheid
Cocaïne
Amfetamine (speed)
MDMA (XTC)
Mescalinecactussen (peyote en san pedro)
Alcohol
Efedra/efedrine
Pseudoefedrine
Macromerine
Fentermine

Maar hoe beviel het?

Ik wist de risico's, al aantal mensen gesproken die haramaline bij de mescaline konden nemen, wel in erg kleine dosis! (1.5g) meer had ik ook niet gedaan...

't was een ontzettend diepe en opruimende trip, ontzettend veel kracht ontvangen ook.. was een hele mooie in ieder geval.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Dit weekend weer een wild weekend, Kambo en Ayahuasca gedaan gister. Kambo is het gif van een kikker wat ze op wondjes smeren die ze in je huid branden. Veel kotsen maar voelde me daarna wel supersterk, lichamelijk. Doordat je zoveel gifstoffen in je lichaam krijgt gaat je lichaam eigenlijk beter werken, meer antistoffen aanmaken bijvoorbeeld. IK had deze week koorts, verkouden, hoofdpijn etc. etc. was gister voor de kambo nog steeds zwak en vaag, maar na de kambo kon ik gewoon weer helemaal fit naar een feestje gaan ( dansen na een ceremonie is heerlijk, even alles eruit gooien op lekkere goa :) ). heb nu maar 3 uur geslapen want moet zo ergens zijn maar nog steeds voel ik me erg fit. :grin:

En nu helemaal niks tot oud en nieuw, hou er eigenlijk niet van om heftige trips zo kort na elkaar te plannen. deze was een toevalligheid.

Atropa

Bewuste gebruiker
Dumpy zei:
't was een ontzettend diepe en opruimende trip, ontzettend veel kracht ontvangen ook.. was een hele mooie in ieder geval.

Heb de combi dit jaar zelf ook gedaan daarom vroeg ik het, 3 gram cubensis alleen en geen hawaisse. 30 cm San pedro ook. Zonder MAO's. Ik vond het op sommige momenten effe te heftig allemaal. Wist dan niet eens of ik de mescaline of de paddo's moest voelen en was soms flink opgejaagd, alle gevoelens meegemaakt, van me vergiftigt voelen toe stijf staande hysterische euforie. Emoties sloegen snel en heftig over. Met name dat dreef me soms echt benauwd. Eerste 4 uur had ik daarintegen heel wonderlijk gemediteerd.

Echt vreemd hoe ik van beide middelen zo speedachtig energiek werd in de tweede fase, had echt het gevoel electrisch te bewegen en had het gevoel van oppermachtige controle over het zien van bewegingen van anderen etniteiten die in m'n verbeelding een mind kaats begonnen. Wit zag ik aan voor paars als ik er een tijdje naar staarde. Dat was nog wel het aller 'verrassendste' van de hele trip. Soms liep ik rond in m'n huis zonder echt te weten waarom. Naar de koelkast en dan beseffen dat ik eigenlijk helemaal niets wou drinken.

De trip was schaars gevult met momenten die echt 'genietbaar waren. Naderhand echt een verlichte periode meegemaakt waar ik nog steeds de vruchten van pluk. Maar op basis v/d trip had ik dat nooit gehad. Pas na 10 volle uren kon ik weer redelijk zelf sturend denken. Veel ruitachtige visuals ervaren met veel diagonale overlappingen.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Immo zei:
Speed+Alcohol.
Het lijkt wel of m'n kater echt elk weekend erger wordt. :(

Flugeltje

Wijs gebruiker
. Soms liep ik rond in m'n huis zonder echt te weten waarom. Naar de koelkast en dan beseffen dat ik eigenlijk helemaal niets wou drinken.

Dat heb ik bijna bij elke iets of wat sterke trip. Vanaf 200µg lsd loop ik alle kanten op, zonder doel en te weten waarom

smokeboy

Experimenterende gebruiker
jazeker! Pillen en wiet! zie tripreport! naam= 1e keer xtc! kijk maar is hoe mijn zaterdagavond+nacht geweest is:P

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Flugeltje zei:
. Soms liep ik rond in m'n huis zonder echt te weten waarom. Naar de koelkast en dan beseffen dat ik eigenlijk helemaal niets wou drinken.

Dat heb ik bijna bij elke iets of wat sterke trip. Vanaf 200µg lsd loop ik alle kanten op, zonder doel en te weten waarom

Ik heb dat tegenwoordig al van een halve zegel :P ! Wel bizar toen ik net begon met LSD nam ik zo drie zegels zonder problemen.

Safaarii

Belezen gebruiker
Speed en alcohol. Wilde ook aan de snoepjes maar die waren zoals gewoonlijk de laatste tijd nergens te krijgen, de echt goede in elk geval niet. :(

tomz0r

Badass junkie
Safaarii zei:
Speed en alcohol. Wilde ook aan de snoepjes maar die waren zoals gewoonlijk de laatste tijd nergens te krijgen, de echt goede in elk geval niet. :(

Klopt. Je moet echt zoeken naar de wat zwakkere pillen en dan desnoods meer slikken. Heb pas bij de vierde pil die ik afgelopen maand heb laten testen geen mcPP als resultaat gehad. En dan nog maar 76 mg MDMA.

OT: Alcohol

Safaarii

Belezen gebruiker
tomz0r zei:
Safaarii zei:

Klopt. Je moet echt zoeken naar de wat zwakkere pillen en dan desnoods meer slikken. Heb pas bij de vierde pil die ik afgelopen maand heb laten testen geen mcPP als resultaat gehad. En dan nog maar 76 mg MDMA.

OT: Alcohol

Ja oke. Dat is ook een optie.

cronos

Wijs gebruiker
vrijdag:klotehoffmans en bier :beer:
zaterdag:bier en klotepep
zondag:bier en klotepep
als het zo verder gaat met die klotetroep,stop ik er verdomme mee :angry:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Vanalles... een soort van qhat extract oid, iets ephedra achteig (lekker duidelijk allemaal), triple sensation (werkt niet echt), twee lijntjes speed, wiet, hasjolie, vage kruiden waarvan ik de naam niet eens zou kunnen herinneren, port en veel NO2.

Het ging er even over dit weekend maar dan kan ik er weer tegen voor een hele tijd.

Spor

Wijs gebruiker
pff wat een week beter gezegd

dinsdag: 85mg 2c-D - later een oxazepammetje
donderdag: 70mics lsd
vrijdag: paddothee en ghb
zaterdag: klein lijntje 2c-E en ghb
vandaag wss voornamelijk blowen en tegen het einde van de dag een pijpje opium

Wat een tripweek

Bovenaan