Wat gebruikt in het weekend ??

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Vrijdag: Jointjes en Atlantis truffels
Zaterdag (en begin zondag): Jointjes, alcohol en speed*
Zondag: Hoogst waarschijnlijk niks.

Laatste weekend van 2009 in NL, dus ik wilde echt een geweldig weekend hebben, wat ik dus ook heb. Donderdag naar de States, waar zowat alles drugs illegaal is.

*daarom ben ik op dit idiote tijdstip nog wakker

SperSIZEboon

Badass junkie
Rabbithole zei:
SperSIZEboon zei:
vrijdag speed-alcohol-hash
zaterdag speed-xtc-2cb-alcohol
zondag speed-ghb

lekker weekendje :grin:

Oscar!! :grin: hoe vond je de combi 2cb-xtc? Daar ben ik al heel lang nieuwsgierig naar!
mwoah niet heel veel bijzonders van gemerkt, die xtc was al behoorlijk uitgewerkt toen we die 2cb namen...

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Vrijdag: 50mg 5-MeO-DALT nasaal, wiet

Zaterdag: 78 mg 5-MeO-DALT nasaal, wiet, hasj

Zondag: 200mg MDAI en straks nog wat wiet evidently

Elohtibbar

Badass junkie
SperSIZEboon zei:
Rabbithole zei:
SperSIZEboon zei:
vrijdag speed-alcohol-hash
zaterdag speed-xtc-2cb-alcohol
zondag speed-ghb

lekker weekendje :grin:

Oscar!! :grin: hoe vond je de combi 2cb-xtc? Daar ben ik al heel lang nieuwsgierig naar!
mwoah niet heel veel bijzonders van gemerkt, die xtc was al behoorlijk uitgewerkt toen we die 2cb namen...

Ok, jammer! Ik ben altijd benieuwd hoe die combinatie valt, misschien zou het een beetje mda-achtig zijn ofzo.

Spor

Wijs gebruiker
ErnstJünger zei:
Vrijdag: 50mg 5-MeO-DALT nasaal, wiet

Zaterdag: 78 mg 5-MeO-DALT nasaal, wiet, hasj

Zondag: 200mg MDAI en straks nog wat wiet evidently

Ah en hoe was de 5-MeO-DaLT ? Ik vroeg me af of je nu visuals hebt gehad of niet ?

Zelf gewoon wat jointjes, en heb weer een nuchter weekend voor de boeg :) Op kerstavond ga ik me echter uitleven op PRSPCTXL !!! :grin: Meer mensen aanwezig daar ?

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Spor zei:
Ah en hoe was de 5-MeO-DaLT ? Ik vroeg me af of je nu visuals hebt gehad of niet ?

Zelf gewoon wat jointjes, en heb weer een nuchter weekend voor de boeg :) Op kerstavond ga ik me echter uitleven op PRSPCTXL !!! :grin: Meer mensen aanwezig daar ?

Best wel apart. Niet de sterkste of markantste aller tryptamines, maar toch een leerrijk experiment.
Op véél hogere dosissen dan aangeraden, wordt het opeens wél een interessant goedje.

Zelfs op 78mg geen visuals. Het beïnvloedt - bij mij althans - in de 1e plaats je relatie tot je lichaam. Een soort body high zoals ook truffels je kunnen bezorgen (los van de andere effecten).
Vreemd: geen visuals, geen diepe gedachten noch introspectie, geen empathie noch euforie, gewoon een andere positionering van jezelf.

Vrijdag: 100 mg mephedrone, wiet

Zaterdag: 175mg + 60mg 4-FMP, wiet. Zoals altijd: :hearteyes:

Vanavond bijslapen, en dan zonder toegevoegde stoffen :wink:

Ninanina

Belezen gebruiker
Petro (trouwen fantastische avatar!),
Diazepam noemen we toch ook valium? E n wat zijn realiseerbare doses?
Greets,N.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Diazepam is hetzelfde als valium. Als dit je eerste keer is zou ik eerst 5mg nemen en dan 1,5uur wachten. Als het dan tegenvalt kan je nog 5mg erbij nemen.

Ninanina

Belezen gebruiker
Thxs,
En nee in ben niet zo'n benzo fanaat, dus 10, tot mx 15 mg. per dag moet volstaan?
(afbouw methadone, nu van 0,5 mg/ daags naar 0 maar wel vervangen door 1fles witte wijn/daags).
Dus om die beide zaken tot een goed eind te brengen moet 15mg./dag/ 1week volstaan?
Zonder er een verslavong bij te hebben natuurlijk? Maar op 1 week?
Thanks!!

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ninanina zei:
Thxs,
En nee in ben niet zo'n benzo fanaat, dus 10, tot mx 15 mg. per dag moet volstaan?
(afbouw methadone, nu van 0,5 mg/ daags naar 0 maar wel vervangen door 1fles witte wijn/daags).
Dus om die beide zaken tot een goed eind te brengen moet 15mg./dag/ 1week volstaan?
Zonder er een verslavong bij te hebben natuurlijk? Maar op 1 week?
Thanks!!
Ik heb me nooit echt verdiept in benzo verslavingen, maar als het goed is heb je niet echt afkickverschijnselen. Hooguit wat humeurig en wat moeilijk in slaap kunnen komen voor een paar dagen, maar ik weet dit niet zeker. Maak anders een topic bij farmaceutische drugs als je via de zoekknop niets kan vinden.

underworld

Wijs gebruiker
Drientje zei:
:openmouth:
wel over 3 dagen verspreid he :P
Dan nog is het 16 ml per dag. Vind ik heel veel. Maar ja, dat ligt aan je gewenning.

nja de kunst van ghb is juist om het g effect zo constant mogelijk te houden voor de duur die jij wilt, een dosis ghb is voor mij 3.8ml en dat om de 2 uur, dan tikt het toch snel aan op een dag (als ik zo'n binge dag heb.

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Gebruikt in het weekend: 4-Fmp, meph, speed, xtc (vreselijk slechte, dus vermoed piperazines), ketamine, clonazepam en oxycontin. Was een leuk weekendje! :grin:

Bovenaan