Chris Pontius
Badass junkie
alcohol & wiet
SperSIZEboon zei:vrijdag speed-alcohol-hash
zaterdag speed-xtc-2cb-alcohol
zondag speed-ghb
lekker weekendje![]()
mwoah niet heel veel bijzonders van gemerkt, die xtc was al behoorlijk uitgewerkt toen we die 2cb namen...Rabbithole zei:SperSIZEboon zei:vrijdag speed-alcohol-hash
zondag speed-ghb
lekker weekendje![]()
Oscar!!hoe vond je de combi 2cb-xtc? Daar ben ik al heel lang nieuwsgierig naar!
SperSIZEboon zei:mwoah niet heel veel bijzonders van gemerkt, die xtc was al behoorlijk uitgewerkt toen we die 2cb namen...Rabbithole zei:SperSIZEboon zei:vrijdag speed-alcohol-hash
zondag speed-ghb
lekker weekendje![]()
Oscar!!hoe vond je de combi 2cb-xtc? Daar ben ik al heel lang nieuwsgierig naar!

ErnstJünger zei:Vrijdag: 50mg 5-MeO-DALT nasaal, wiet
Zaterdag: 78 mg 5-MeO-DALT nasaal, wiet, hasj
Zondag: 200mg MDAI en straks nog wat wiet evidently
Spor zei:Ah en hoe was de 5-MeO-DaLT ? Ik vroeg me af of je nu visuals hebt gehad of niet ?
Zelf gewoon wat jointjes, en heb weer een nuchter weekend voor de boegOp kerstavond ga ik me echter uitleven op PRSPCTXL !!!
Meer mensen aanwezig daar ?
Ik heb me nooit echt verdiept in benzo verslavingen, maar als het goed is heb je niet echt afkickverschijnselen. Hooguit wat humeurig en wat moeilijk in slaap kunnen komen voor een paar dagen, maar ik weet dit niet zeker. Maak anders een topic bij farmaceutische drugs als je via de zoekknop niets kan vinden.Ninanina zei:Thxs,
En nee in ben niet zo'n benzo fanaat, dus 10, tot mx 15 mg. per dag moet volstaan?
(afbouw methadone, nu van 0,5 mg/ daags naar 0 maar wel vervangen door 1fles witte wijn/daags).
Dus om die beide zaken tot een goed eind te brengen moet 15mg./dag/ 1week volstaan?
Zonder er een verslavong bij te hebben natuurlijk? Maar op 1 week?
Thanks!!
underworld zei:3 gram ket, 50ml ghb, wiet en wat pep
wel over 3 dagen verspreid he :PDrientje zei:underworld zei:3 gram ket, 50ml ghb, wiet en wat pep![]()
Dan nog is het 16 ml per dag. Vind ik heel veel. Maar ja, dat ligt aan je gewenning.underworld zei:wel over 3 dagen verspreid he :PDrientje zei:underworld zei:3 gram ket, 50ml ghb, wiet en wat pep![]()
Dan nog is het 16 ml per dag. Vind ik heel veel. Maar ja, dat ligt aan je gewenning.Drientje zei:
wel over 3 dagen verspreid he :P