Wat gebruikt in het weekend ??

Beanhead

Badass junkie
Speed, wiet, alcohol & een vingertopje van Oostendse MDMA :tearsofjoy: . Heb toch wel constant gespeakerfreakt & lekker hard gegaan :grin:

edit: om specifiek te zijn nog een ballonetje lachgas en heerlijke hash er ook bij.

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Alcohol, speed, een piperazine waar ik de naam van kwijt ben (geen mccp), snuifcoke en basecoke.

Basecoke was men eerste en laatste keer, wou het toch eens gedaan hebben. Ik vond het niet zo spectaculair als ik verwacht had, alhoewel de rush wel heftig was. Maar dat is zo'n beetje het verraderlijke aan crack, de eerste keer vind je het meestal niet zo geweldig, maar eens je het een paar keer gedaan hebt zit je al snel met een giga verslaving. Niet meer dus.

knolselderij

Wijs gebruiker
Beanhead zei:
knolselderij zei:
was bezopen enn dan kom je net iemand tegen die sos verkoopt, zo hinderlijk hea

Koop pep! Leuker, langer, sneller, goedkoper :grin:

bij pep kan ik nog nadenken vanne jaah maar tis maar n klein feestje en ik wil wel slapen.
coke heb je dan zoiets jaah ik leg me n paar lekkere lijnen en daarna slaap ik goed. (terwijl pep zowieso veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekkerder is)

azgaza

Badass junkie
LSD, ketamine, hasj, wiet en lachgas. Ik vierde mijn verjaardag dit weekend, vandaar dat het een redelijk lijstje is. Gek genoeg gevierd zonder ook maar het kleinste slokje alcohol.

Beanhead

Badass junkie
knolselderij zei:
Beanhead zei:
knolselderij zei:

bij pep kan ik nog nadenken vanne jaah maar tis maar n klein feestje en ik wil wel slapen.
coke heb je dan zoiets jaah ik leg me n paar lekkere lijnen en daarna slaap ik goed. (terwijl pep zowieso veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekkerder is)

Heb dat probleem niet zo, ben uiteindelijk toch wel moe hoor & dan rook ik nog een dikke blow. Ik val zo in slaap.

cropp

Badass junkie
knolselderij zei:
Beanhead zei:
knolselderij zei:

klopt, maar sos is wel het mooiste als je al bijna moet kotsen van de drank...

Delcasa88

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
LSD, ketamine, hasj, wiet en lachgas. Ik vierde mijn verjaardag dit weekend, vandaar dat het een redelijk lijstje is. Gek genoeg gevierd zonder ook maar het kleinste slokje alcohol.
Congratulaties :)

Denk dat alcohol in dat lijstje erbij ook niet echt nodig was :rock: :P

cropp

Badass junkie
Delcasa88 zei:
azgaza zei:
Congratulaties :)

Denk dat alcohol in dat lijstje erbij ook niet echt nodig was :rock: :P
een biertje gaat er altijd wel in...

Maddo17

Belezen gebruiker
underworld zei:
vrijdag: pep, ghb, keta, hasj
zaterdag; pep ghb,coke, keta
zondag: ghb, keta, 2cb, methylone, pep, lachgas

Hoe heb je dit nou weer gedaan. XD

Of is dit een normaal weekend? :)

OT: Helemaal niks, ben zoals beloofd aan mezelf al 3 weken clean.

Arthur King

Wijs gebruiker
Truffels/Lachgas/Wiet, alleen scheurde m'n ballon voor de lachgas, dus na 2 patronen kon ik geen lachgas meer nemen. :P
Maar het was evengoed lachen. :grin:

Beanhead

Badass junkie
Totnutoe alleen wiet & alcohol.

Straks verandert dat in wiet, hash, alcohol, pep, ket & lachgas. Misschien nog tripmiddelen als ik ze op men scheve padje tegenkom!

iSmokex

Bewuste gebruiker
Wiet hasj en alcohol!
Ik ga de combinatie blowen-alcohol steeds meer waarderen, als je het gewoon goed timed is het echt zoo relaxed!

Bovenaan