+1Flameon zei:Alcohol en wiet![]()
![]()
knolselderij zei:was bezopen enn dan kom je net iemand tegen die sos verkoopt, zo hinderlijk hea
Beanhead zei:knolselderij zei:was bezopen enn dan kom je net iemand tegen die sos verkoopt, zo hinderlijk hea
Koop pep! Leuker, langer, sneller, goedkoper![]()
knolselderij zei:Beanhead zei:knolselderij zei:was bezopen enn dan kom je net iemand tegen die sos verkoopt, zo hinderlijk hea
bij pep kan ik nog nadenken vanne jaah maar tis maar n klein feestje en ik wil wel slapen.
coke heb je dan zoiets jaah ik leg me n paar lekkere lijnen en daarna slaap ik goed. (terwijl pep zowieso veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekkerder is)
klopt, maar sos is wel het mooiste als je al bijna moet kotsen van de drank...knolselderij zei:Beanhead zei:knolselderij zei:was bezopen enn dan kom je net iemand tegen die sos verkoopt, zo hinderlijk hea
bij pep kan ik nog nadenken vanne jaah maar tis maar n klein feestje en ik wil wel slapen.
coke heb je dan zoiets jaah ik leg me n paar lekkere lijnen en daarna slaap ik goed. (terwijl pep zowieso veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekkerder is)
Congratulatiesazgaza zei:LSD, ketamine, hasj, wiet en lachgas. Ik vierde mijn verjaardag dit weekend, vandaar dat het een redelijk lijstje is. Gek genoeg gevierd zonder ook maar het kleinste slokje alcohol.
:Peen biertje gaat er altijd wel in...Delcasa88 zei:Congratulatiesazgaza zei:LSD, ketamine, hasj, wiet en lachgas. Ik vierde mijn verjaardag dit weekend, vandaar dat het een redelijk lijstje is. Gek genoeg gevierd zonder ook maar het kleinste slokje alcohol.
Denk dat alcohol in dat lijstje erbij ook niet echt nodig was:P

underworld zei:vrijdag: pep, ghb, keta, hasj
zaterdag; pep ghb,coke, keta
zondag: ghb, keta, 2cb, methylone, pep, lachgas
+ mephedrone en lachgasSperSIZEboon zei:pep,ghb,2cb,alcohol