Wat gebruikt in het weekend ??

underworld

Wijs gebruiker
Maddo17 zei:
underworld zei:
vrijdag: pep, ghb, keta, hasj
zaterdag; pep ghb,coke, keta
zondag: ghb, keta, 2cb, methylone, pep, lachgas

Hoe heb je dit nou weer gedaan. XD

Of is dit een normaal weekend? :)

OT: Helemaal niks, ben zoals beloofd aan mezelf al 3 weken clean.

umh ja opzich wel n redelijk normaal uitgaansweekend ja. behalve die zondag, dat was gwn even flink spacen op de after :P

dit weekend awakenings geweest 2 dagen:
zaterdag: 250 mg mdma, ghb, 2g ket,wiet
zondag: pep, ghb, methylone 2g ket, hasj
vandaag uitgechild met ghb, ket en hasj

dit weekend staat er dit op het programma:
- vrijdag: afspreken met paar vrienden:
bier en whiskey :P
- zaterdag: optreden the vision bleak en alcest:
bier, weed en whiskey :P
-zondag: optreden fucking eyehategod!!:
bier,whiskey,weed en wrs lsd :mrgreen:

hopelijk hebben jullie allemaal zon fijn weekend

Skippy

Wijs gebruiker
vorig weekend

vrijdag : Cocaine / Alcohol / hasj/wiet
Zaterdag: Cocaine / Alcohol / hasj/wiet
Zondag : hasj/wiet

Dit weekend :
zelfde liedje :P

iSmokex

Bewuste gebruiker
Donderdag alcohol en wiet
Gister mdma en wiet :grin: :grin: Was fuckingggggg nice haha. Voor het eerst ook écht gehallucineerd op de mdma, echt veel mensen die me passeerden die er niet waren en zo'n heeele grote hijskraan die er uiteindelijk niet bleek te staan. En vage groene en rode shit dat er zegmaar overheen zat geplakt[ over mn zicht] . Klinkt een beetje vaag maar was wel leuk! :grin: En was vergeten hoe lekker waterpijpen was op de mdma :hearteyes:
en alweer geen kater! Echt laatste jaar krijg ik dat echt nooit meer, super relaxed! Alleen mn mond ligt een heel klein beetje open maarja ach dat hoort erbij.

Ga straks weg en dan waarsg aan de alcohol en wiet. :)

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
iSmokex zei:
Donderdag alcohol en wiet
Gister mdma en wiet :grin: :grin: Was fuckingggggg nice haha. Voor het eerst ook écht gehallucineerd op de mdma, echt veel mensen die me passeerden die er niet waren en zo'n heeele grote hijskraan die er uiteindelijk niet bleek te staan. En vage groene en rode shit dat er zegmaar overheen zat geplakt[ over mn zicht] . Klinkt een beetje vaag maar was wel leuk! :grin: En was vergeten hoe lekker waterpijpen was op de mdma :hearteyes:
en alweer geen kater! Echt laatste jaar krijg ik dat echt nooit meer, super relaxed! Alleen mn mond ligt een heel klein beetje open maarja ach dat hoort erbij.

Ga straks weg en dan waarsg aan de alcohol en wiet. :)

+1^^ :mrgreen:
ik heb alleen geen hijskranen gezien...

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Pfiew... waar beginnen? :grin:
In chronologische volgorde: amfetamine, LSD, 4-FMP, Mephedrone (x6 :wink: ), 4-FMP, coke, amfetamine,... en om het weekeinde af te sluiten gok ik nog op wiet en GBL :hearteyes:

That's all folks... :wave:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
ErnstJünger zei:
Pfiew... waar beginnen? :grin:
In chronologische volgorde: amfetamine, LSD, 4-FMP, Mephedrone (x6 :wink: ), 4-FMP, coke, amfetamine,... en om het weekeinde af te sluiten gok ik nog op wiet en GBL :hearteyes:

Altijd die dikke combo's van jou. :grin:

Irie

Belezen gebruiker
Fjieuw, ik sta er eigenlijk een beetje verstomd van hoeveel drugs (en combinaties) er gebruikt worden tijdens de weekends door de modale jeugd (of klink ik nu oud :grin: )... ik vraag me wel stiekem af " hoe zien jullie er dan uit na zo'n nachtje + dagje + nachtje + ... doorraggen?

O.T. just some speed & weed ....

Irie

Belezen gebruiker
Voor mij ben je jeugd tot je .... maakt niet uit. Ben zelf 33 en voel me nog steeds erg 'jeugdig'. Daar doelde ik ook niet op, maar voornamelijk over het zoveel combineren. Ergens vind ik het wat, euhm, hoe zal ik het verwoorden: 'onverantwoord'?

W.F.L.

Badass junkie
Dat vind ik niet, je kan veel verschillende soorten drugs op een weekend gebruiken maar dat is volgens mij nog altijd beter dan 4 verschillende soorten drugs door elkaar te gooien op 1 avond.. Verder moet ik je wel gelijk geven, ik ben ook niet zo van het combineren. Ik gebruik het liefst voornamelijk 1 soort drugs op een weekend. Wat niet wegneemt dat er ook wat weekends geweest zijn dat ik 4 soorten drugs gebruikt heb, maar nooit 4 soorten drugs op een avond, zoals sommigen wel doen.

Angramar Temenos

Badass junkie
Diazepam.

En tja, je kan wel combineren zolang je niets gevaarlijks combineert (vooral van toepassing op uppers+uppers, downers+downers)

Ik heb wel eens LSD, Ketamine, 2c-b, Lachgas, wiet en alcohol gedaan op een avond :flushed:. De alcohol uiteraard wel *LANG* nadat de ketamine was uitgewerkt, dus de alcohol en K waren niet gecombineerd; Ik was toen ook al voorbij de piek van de trips.

azgaza

Badass junkie
Dit weekend toevallig alleen hasj en alcohol, maar afgelopen woensdag ketamine en lachgas, en mijn vriend voor het eerst ketamine gevoerd (ja letterlijk, hij wou het opeten ipv snuiven); en hij vond het ook leuk, dus dat was een hele leuke avond, leuker dan het weekend eigenlijk.

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
ErnstJünger zei:

Er is die avond nog speed, coke, wiet, flunitrazepam en oxazepam bijgevoegd. :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Heroïsche combo eigenlijk, vooral extreem in de tijd (+24u getript), maar ik herinner me LSD-trips die veel zwaarder waren, en herinner me Fluo-trips die me daags nadien brakker deden eindigen dan gisteren.

Ongelofelijk maar waar: niet de minste kater vandaag. Damn! :rock:

knolselderij

Wijs gebruiker
ErnstJünger zei:
ErnstJünger zei:

Er is die avond nog speed, coke, wiet, flunitrazepam en oxazepam bijgevoegd. :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Heroïsche combo eigenlijk, vooral extreem in de tijd (+24u getript), maar ik herinner me LSD-trips die veel zwaarder waren, en herinner me Fluo-trips die me daags nadien brakker deden eindigen dan gisteren.

Ongelofelijk maar waar: niet de minste kater vandaag. Damn! :rock:

als je zoveel rotzooi gaat gebruiken kan t ook niet dat je n kater hebt. want deze combi ziet niet egt uit alsof je lichaam het waardeert

Drientje

DF-koning
Gaat jullie niets aan wat ik allemaal gebruikt heb, is privé.

En het laat een hoop ruimte voor suggestie van jullie kant.

iSmokex

Bewuste gebruiker
Vrijdag voor het eerst ketamine geprobeert, en dat beviel zeg! Echt heel anders dan ik had verwacht, op een positieve manier. :grin: Over een tijdje ook eens een grammetje halen ofzo.
Ohja, en wiet en lachgas. :P
Keta plus wiet plus 2 patronen lachgas = voor mijn een dikke mini trip :openmouth: :grin:

Bovenaan