GewoonVOL zei:PILLEN
![]()
Ellesdee zei:GewoonVOL zei:PILLEN
![]()
Elektronik_dynamite zei:dexedrine
niet heel de weekGewoonVOL zei:Elektronik_dynamite zei:dexedrine
Ik heb zo'n vermoede dat je er al een week aan zit. :P

Mr.jiho zei:alcohol, weed and that's it!
ik heb geen hasj gerookt hoor dit weekendmathijs zei:Mr.jiho zei:alcohol, weed and that's it!
en hasj
domzel zei:ik heb een glas bier gedronken![]()

wa vond ge van methadon???Saivy zei:Methadon en benzo's
Frisko zei:wa vond ge van methadon???Saivy zei:Methadon en benzo's
ik heb dat ook 1 keer gehad en ik werd er dalijk kots kotsmisselijk van,...volgende morgen voelde net aan of ik 20 jointen in 1 keer gerookt had!!,raar gevoel!!!![]()

Saivy zei:Frisko zei:wa vond ge van methadon???Saivy zei:Methadon en benzo's
ik heb dat ook 1 keer gehad en ik werd er dalijk kots kotsmisselijk van,...volgende morgen voelde net aan of ik 20 jointen in 1 keer gerookt had!!,raar gevoel!!!![]()
Nou heb het al een paar keer gedaan, dus was ik het al gewend, maar ik werd er wel niet echt misselijk van, het is wel leuk om af en toe een keer te gebruiken.![]()
BillyBilo zei:Saivy zei:Frisko zei:wa vond ge van methadon???Saivy zei:Methadon en benzo's
Nou heb het al een paar keer gedaan, dus was ik het al gewend, maar ik werd er wel niet echt misselijk van, het is wel leuk om af en toe een keer te gebruiken.![]()
methadon, of andere opiaten wen je naar mijn ervaringen pas aan naar een tijd dagelijks gebruik, als ik 1 keer in de twee maanden heroine zou roken, zou ik het echt wel laten hoor, dan heeft het meer bijwerkingen dan dat het zo plezierig is wanneer je 3 of 4 dagen in de week gebruikt