Wat gebruikt in het weekend ??

68899

Bewuste gebruiker
Wil wel eens weten wat jullie in het weekend gebruikt hebben ?

Ik heb het tam gehouden 2 pilletjes op een feestje ....
:openmouth: en jullie??

dd84

Newbie
afgelopen weekend niks gebruikt, moest werken :(

aankomend weekend ff de pillen en speed proberen van een andere dealer dan normaal, ff checken of t wat is :sunglasses:

Frisko

Badass junkie
Saivy zei:
Methadon en benzo's
wa vond ge van methadon???
ik heb dat ook 1 keer gehad en ik werd er dalijk kots kotsmisselijk van,...volgende morgen voelde net aan of ik 20 jointen in 1 keer gerookt had!!,raar gevoel!!! :)

lj_bob

Bewuste gebruiker
Helemaal clean dit weekend.. Sterker nog, al bijna een week nix gebruikt.. zelfs geen alcohol en sigaretten :sunglasses:

jopio

Experimenterende gebruiker
om precies te zijn 3 pilsjes
en 3,5 witte smiley(pil) <--- is kut want ik had er 4 maar ik raakte er 1 kwijt (samen met mijn portemonee)
gelukkig kreeg ik een halve van mijn goede metgezel die er 5 had.

Imke

Badass junkie
Frisko zei:
Saivy zei:
Methadon en benzo's
ik heb dat ook 1 keer gehad en ik werd er dalijk kots kotsmisselijk van,...volgende morgen voelde net aan of ik 20 jointen in 1 keer gerookt had!!,raar gevoel!!! :)

Nou heb het al een paar keer gedaan, dus was ik het al gewend, maar ik werd er wel niet echt misselijk van, het is wel leuk om af en toe een keer te gebruiken. :wave:

BillyBilo

Badass junkie
Saivy zei:
Frisko zei:
Saivy zei:
Methadon en benzo's

Nou heb het al een paar keer gedaan, dus was ik het al gewend, maar ik werd er wel niet echt misselijk van, het is wel leuk om af en toe een keer te gebruiken. :wave:

methadon, of andere opiaten wen je naar mijn ervaringen pas aan naar een tijd dagelijks gebruik, als ik 1 keer in de twee maanden heroine zou roken, zou ik het echt wel laten hoor, dan heeft het meer bijwerkingen dan dat het zo plezierig is wanneer je 3 of 4 dagen in de week gebruikt

Imke

Badass junkie
BillyBilo zei:
Saivy zei:
Frisko zei:
Saivy zei:
Methadon en benzo's

methadon, of andere opiaten wen je naar mijn ervaringen pas aan naar een tijd dagelijks gebruik, als ik 1 keer in de twee maanden heroine zou roken, zou ik het echt wel laten hoor, dan heeft het meer bijwerkingen dan dat het zo plezierig is wanneer je 3 of 4 dagen in de week gebruikt

Iedereen heeft andere ervaringen.

Moon

Bewuste gebruiker
Zit alweer aan de pep helaas.. afgelopen weekend weer gebruikt en vanavond weer.. kan het niet laten het is te lekker..

Bovenaan