Wat gebruikt in het weekend ??

buzzy

Badass junkie
Zaterdag grammetje pep gehaald en die voor de helft gebruikt, Zondag de rest gehad en maandag 1.5 blauwe mietsjoenbietsjoen :hearteyes: En nu ben ik zo vertiefd als schimmel :)

BelgjeOleOle

Experimenterende gebruiker
Coke en weed soms heel het weekend door maar als ik ooit speed snijf is het thoch wel de vrijdag. Dat ik mn afkick op zondag heb.

Allolalie

Bewuste gebruiker
Enkele Pilletjes, te veel alcohol en wietjes. Verder kan ik me niets meer herinneren. Heb weer een paar mooie nieuwe aanstekers die ik nog niet eerder had gezien in mijn jas zitten.

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
vrijdag & zaterdag vooral héél erg veel red bull en een paar sleutelpuntjes speed, vandaag 1 lijntje speed :)

JewCookie

Wijs gebruiker
Safire zei:
vrijdag & zaterdag vooral héél erg veel red bull en een paar sleutelpuntjes speed, vandaag 1 lijntje speed :)

Hmm lijkt aardig op die van mij.. Vrijdag een beetje speed, zaterdag een beetje veel speed en vandaag 1 bommetje gehad. Net ff tripsitter geweest, alleen kwam der neit echt een trip van.. :P

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
JewCookie zei:
Safire zei:

Hmm lijkt aardig op die van mij.. Vrijdag een beetje speed, zaterdag een beetje veel speed en vandaag 1 bommetje gehad. Net ff tripsitter geweest, alleen kwam der neit echt een trip van.. :P

hehe zonde :grin:

*even heel offtopic: wat ga je doen vanavond? ik ga naar eureka, daar is jan ook*

Bovenaan