Wat gebruikt in het weekend ??

^_^

Bewuste gebruiker
Eigenlijk is het nog een wonder dat ik leef als je het theoretisch bekijkt:
Het combineren van GHB met alcohol en benzos. Heb het allemaal wel in mindere mate gedoseert natuurlijk (redelijk) verstandig dan nog. Was wel succes maar denk toch eenmalig toch wel bang dat het keertje fout valt :rolleyes:

Moon

Bewuste gebruiker
Afgelopen weekend alleen wiet en alcohol. Komend weekend nog eens lekker feesten met een hoop vrienden en een hoop drugs :hearteyes:

Fishhead07

Wijs gebruiker
GabberSnoePie zei:
Fishhead07 zei:
Aleeen vrijdag ketaI(niet gevoeld :( en kristalle niet gevoeld:( en een beetje wiet :grin: en alcohol.

mdma kristalle niet gevoeld hoe dat :confused:

tja probeer ik ook achter te komen ik heb werkelijk geen idee :confused: had toch zon 100mg binne en normaal voel ik bij minder kristalle toch zeker al iets. Maarja dit ware nieuwe. Terwijl deze witter zijn dus sterker horen te zijn :rolleyes: Maarja ik had denk gewoon me weekend niet. Van de week nog keer teste en dan prate we verder :P

En tuurlijk zal gedeeltelijk met me tolerantie te maken hebben. Maar gernbuikt nog niet lang mdma en ook altijd kleine hoeveelheden. En lijkt me sterk dat ik ineens helemaal neits voel terwijl ik 1/2 weken gelede nog goed hard ging erop :confused:

vreemd :( maarja achteraf eit erg want had superchille vrijdag avond :grin: dus was blij dat ik hem neit spacde maarja toch vreemd.

:wink:

Fishhead07

Wijs gebruiker
DonnieDark0 zei:
pillie, speed, wiet, bier, whisky en een benzo om te slapen :openmouth:

Lijkt me een goede combo. Dus als je flink aan de pep zit en neemt een benzo kan je gewoon slapen ? :openmouth: dan word pep alweer een stuk intressanter :sunglasses:

azgaza

Badass junkie
Weekend alvast begonnen met een jointje. En behalve wat eventuele alcohol ga ik er vanuit dat het daar bij blijft.

azgaza

Badass junkie
Bier, wiet en hasj tot nu toe. Precies zoals altijd. Tenzij er een uitzondering plaats vind. Maar ik vind wiet en bier prima weekendvermaak.

Bovenaan