Wat gebruikt in het weekend ??

De jongen

Bewuste gebruiker
Amai nog niet. Helemaal niet van mijn gewoonte. We hadden gewoon geluk. We vonden daar gewoon wiet, cruncher, lsd tripje, 5 euro, een XTC pil :openmouth:
En ik zij al voor het feestje tegen men maat. "K. als we op dit feestje LSD vinden dan is dat toch een teken he :wave:
Dus deden we het maar he :) Het waren wel helemaal geen sterke ofzo hoor maar in combi met de MD wist ik toch niet helemaal wat me overkwam amai :) Heb liggen kruipen en rollen in de tent, men lippe tuitend,... Amai amai :)

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ontzettend harde xtc pillen, ging ook even niet goed. Shakend onder een dekentje terwijl t zweet van me afliep, bijna out. Maar afgezien van dat piekje heeeerlijke dingen, en zelfs nog even voor de eerste keer firepoi gedaan toen ze opkwamen.

Gisteren alleen alcohol en een hoop ritalinnetjes

SperSIZEboon

Badass junkie
vode zei:
Ontzettend harde xtc pillen, ging ook even niet goed. Shakend onder een dekentje terwijl t zweet van me afliep, bijna out. Maar afgezien van dat piekje heeeerlijke dingen, en zelfs nog even voor de eerste keer firepoi gedaan toen ze opkwamen.

outgaan van een xtc pil?

Fishhead07

Wijs gebruiker
SperSIZEboon zei:
vode zei:

outgaan van een xtc pil?

bijna outgaan he :P denk dat ze bedoelt "hard gaan" heb ook wel is gehad die symptonen maar nooit bijna out gegaan en altijd heb hetaltijd onder controle. volgend weekend weer X :grin:

De jongen

Bewuste gebruiker
Kga het filmpje nu zien :grin:

Inderdaad de lachgas was ik al vergeten en de pintjes waren er natuurlijk ook :beer:

cheers

Doodkapje

Wijs gebruiker
godverdomme dat was dus waar dat stel kerels telkens knockout van ging!!!
fucking plezier verpesters!!! ik haat van die toestanden!!!! :smilingimp: :angry: :smilingimp: :angry:

Djo

Badass junkie
Ik heb dit weekend lekker op vakantie kunnen genieten samen met mijn lieve dochtertje. Lekker clean of course. :hearteyes:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod

68899

Bewuste gebruiker
Safire zei:
Robbie_Rob_ zei:
Safire zei:
Robbie_Rob_ zei:
Safire zei:
Robbie_Rob_ zei:
Speed avondje / nachtje gehad :sunglasses:

Me 2! Gezellig samen kleppeppen met SperSIZEboon :grin:

En nu ook niet kunnen slapen zekers..... :sunglasses:

Mwah als ik wil zou het me makkelijk lukken, maar heb nog geen zin hehe

Haha dan blijven we nog maar effe wakker he.. :sunglasses:

Yeah, that's the pep spirit!! :grin:

Yeah , PEP rules :sunglasses:

Djo

Badass junkie
Ik ga alleen wat alcoholische drankjes nuttigen! Ik heb met eigen ogen gezien, dat je daar best lang van wakker kunt blijven bij Dagmar! :beer:

SperSIZEboon

Badass junkie
Djodjo zei:
Ik ga alleen wat alcoholische drankjes nuttigen! Ik heb met eigen ogen gezien, dat je daar best lang van wakker kunt blijven bij Dagmar! :beer:
lekker slim als je met de auto gaat, er staat standaard alcoholcontrole bij Bussloo nl. :)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod

Bovenaan